hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.03. 11:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 98 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 98 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39275 hozzászólás ]  Oldal Előző 11721 1722 1723 1724 17253928 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.06.29. 11:20 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.17. 15:48
Hozzászólások: 1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
Haligen.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.06.29. 14:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Valaki visszahelyezné?Csak mert online


viewtopic.php?f=24&t=6124

nem értem a módit nem volt 48órája offline...tehát nem lett volna kuka.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.06.29. 14:53 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2013.01.27. 17:48
Hozzászólások: 1247
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 61 alkalommal
Üdv, valaki küldene nekem egy alap server.cfg-t?

_________________
banned user


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.06.29. 14:54 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
[ablak]
Kód:
// Use this file to configure your DEDICATED server.
// This config file is executed on server start.
// This is a comment

//GENERAL
// default server name. Change to "Bob's Server", etc.
hostname "Counter-Strike 1.6 Server"

//sv_lan <0/1> 0=Public/LAN, 1=LAN Default: 0
sv_lan 0

// sv_contact <email/web address> Contact email for server admin
sv_contact "admin@domain.com"

// sv_region <1-7> - The region of the world to report the server in.
// -1 World
// 0 US East coast
// 1 US West coast
// 2 South America
// 3 Europe
// 4 Asia
// 5 Australia
// 6 Middle East
// 7 Africa
sv_region 0

//ROUND
// mp_buytime <seconds> - The amount of time to allow purchasing weapons/equipment on round start
mp_buytime 0.45

// mp_c4timer <seconds> - How long before the c4 explodes
mp_c4timer 45

// mp_timelimit <minutes> - How long each map should be played before switching levels
mp_timelimit 25

// mp_freezetime <seconds> - How long players are unable to move during round starts
mp_freezetime 5

//mp_roundtime <1-9> How much time in minutes does a round last. Default: 5
mp_roundtime 5

// mp_startmoney <money> - Specify how much money players start off with
mp_startmoney 800

//mp_friendlyfire <0/1> Turn on/off friendlyfire. Default: Off
mp_friendlyfire 0

//mp_footsteps <0/1> Turn on/off footsteps. Default: On
mp_footsteps 1

//mp_flashlight <0/1> Turn on/off the ability for clients to use flashlight. Default: Off
mp_flashlight 0

//mp_fraglimit <##> Amount of frags a player can exceed before changing maps. Default: 0
mp_fraglimit 0

//mp_maxrounds <##> Amount of round to play before server changes maps. Default: 0
mp_maxrounds 0

//mp_winlimit <0-20> Max number of rounds one team can win before server changes maps. Default: 0
mp_winlimit 0

// mp_spawnprotectiontime Time in seconds to Kick players who team-kill after round restart. Default: 5
mp_spawnprotectiontime 5

// mp_autoteambalance <0/1> Force clients to auto-join the opposite team if they are not balanced. Default: On
mp_autoteambalance 1

//mp_limitteams <0-20> Max # of players 1 team can have over another. Default: 2
mp_limitteams 2

//mp_autokick <0/1> Kick idle/team-killing players. Default Off
mp_autokick 0

//mp_tkpunish <0/1> Punish TK'ers on next round? Default: On
mp_tkpunish 1

//mp_hostagepenalty <##> How many hostages a Terrorist can kill before being kicked, 0 to disable. Default: 5
mp_hostagepenalty 5

// disable autoaim
sv_aim 0

// sv_cheats <0/1> - Whether to allow game cheat commands to be used by clients. 0 = off | 1 = on
sv_cheats 0

//VOICE-CHATTING
//sv_voiceenable <0/1> Allow clients to use mic. Default: 1
sv_voiceenable 1

//sv_alltalk <0/1> Players can hear all other players, no team restrictions. Default: Off
sv_alltalk 0

//sv_voicecodec Specifies which voice codec DLL to use in a game. Set to the name of the DLL without the extension.. Default:voice_speex
sv_voicecodec voice_speex

//sv_voicequality <1-5> the bps of the voice.
//1-2400bps
//2-6000bps-DEFAULT
//3-8000bps
//4-11200bps
//5-1520bps
sv_voicequality 2

//mp_chattime <0-120> amount of time in seconds players can chat after the game is over. Lower value = faster map load change. Default: 10
mp_chattime 10

//RATES-SPEEDS
//sv_gravity World Gravity Default: 800
sv_gravity 800

//sv_maxvelocity Maximum speed any ballistically moving object is allowed to attain per axis. Default: 3500
sv_maxvelocity 3500

//sv_maxspeed Maximum speed a player can move. Default: 320
sv_maxspeed 320

//CLEINT CVARS
//decalfrequency Amount of time in seconds a player can spray their decal. Default: 10
decalfrequency 10

//sv_consistency <0/1> Force cleints to pass consistency check for critical files before joining server? Default: 0
sv_consistency 0

//sv_timeout <##> After this many seconds without a message from a client, the client is dropped. Default: 65
sv_timeout 65

//mp_playerid <0/1/2> Controls what information player see in the status bar: 0 all names; 1 team names; 2 no names. Default: 0
mp_playerid 0

// sv_pausable <0/1> - Whether to allow clients to pause the server. 0 = off | 1 = on
sv_pausable 0

//sv_allowupload <0/1> Allow clients to upload their custom decals to the server. Default: 1
sv_allowupload 1

//sv_allowdownload <0/1> Allow clients to downnload files. Default: 1
sv_allowdownload 1

//sv_unlag <0/1> Enables player lag compensation. Default: 1
sv_unlag 1

//SPECTATING
//mp_allowspectators <0/1> Allow spectators on the server. Default: 1
mp_allowspectators 1

//mp_forcecamera <0/1> Force dead players to first person mode, effectively disabling freelook. Default: Off
mp_forcecamera 0

//sv_hltv <0/1> Enables HLTV on the server. Default: 0
sv_hltv 0

//BANDWIDTH RATES
//sv_minrate <0-25000> Min bandwidth rate allowed on server. Default: 0 (unlimited)
sv_minrate 0

// sv_maxrate <1000-25000> - The maximum bandwidth rate the server is allowed to transmit to clients
sv_maxrate 10000

//sv_maxupdaterate Maximum updates per second that the server will allow. Default: 60
sv_maxupdaterate 60

//sv_minupdaterate Minimum updates per second that the server will allow. Default: 10
sv_minupdaterate 10

//sys_ticrate Max FPS (1000 Max) the server is to render
sys_ticrate 200

//SERVER LOGGING
// log <on/off> Enable server logging? Default: Off
log off

//sv_logbans <0/1> Log server bans in the server logs. Default: 0
sv_logbans 0

// sv_logecho <0/1> Echo log information to the console. Default: 1
sv_logecho 1

// sv_logfile <0/1> Log server information in the log file. Default: 1
sv_logfile 1

//sv_log_onefile <0/1> Log server information to only one file. Default: 0
sv_log_onefile 0

//sv_logsdir Folder in the game directory where server logs will be stored.

//RECON
//rcon_password Set rcon passsword. Leave blank to disable rcon
rcon_password ""

//sv_rcon_banpenalty <mins> Number of minutes to ban users who fail rcon authentication. Default: 0
sv_rcon_banpenalty 0

//sv_rcon_maxfailures <0-20> Max number of times a user can fail rcon authentication before being banned. Default: 10
sv_rcon_maxfailures 10

//sv_rcon_minfailures <0-20> Number of times a user can fail rcon authentication in sv_rcon_minfailuretime before being banned. Default: 5
sv_rcon_minfailures 5

//sv_rcon_minfailuretime <1-seconds> Number of seconds to track failed rcon authentications. Default: 30
sv_rcon_minfailuretime 30

// lists of banned players.
// load ban files
exec listip.cfg
exec banned.cfg
[/ablak]

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.06.29. 14:57 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2013.01.27. 17:48
Hozzászólások: 1247
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 61 alkalommal
ultraibolya írta:
[ablak]
Kód:
// Use this file to configure your DEDICATED server.
// This config file is executed on server start.
// This is a comment

//GENERAL
// default server name. Change to "Bob's Server", etc.
hostname "Counter-Strike 1.6 Server"

//sv_lan <0/1> 0=Public/LAN, 1=LAN Default: 0
sv_lan 0

// sv_contact <email/web address> Contact email for server admin
sv_contact "admin@domain.com"

// sv_region <1-7> - The region of the world to report the server in.
// -1 World
// 0 US East coast
// 1 US West coast
// 2 South America
// 3 Europe
// 4 Asia
// 5 Australia
// 6 Middle East
// 7 Africa
sv_region 0

//ROUND
// mp_buytime <seconds> - The amount of time to allow purchasing weapons/equipment on round start
mp_buytime 0.45

// mp_c4timer <seconds> - How long before the c4 explodes
mp_c4timer 45

// mp_timelimit <minutes> - How long each map should be played before switching levels
mp_timelimit 25

// mp_freezetime <seconds> - How long players are unable to move during round starts
mp_freezetime 5

//mp_roundtime <1-9> How much time in minutes does a round last. Default: 5
mp_roundtime 5

// mp_startmoney <money> - Specify how much money players start off with
mp_startmoney 800

//mp_friendlyfire <0/1> Turn on/off friendlyfire. Default: Off
mp_friendlyfire 0

//mp_footsteps <0/1> Turn on/off footsteps. Default: On
mp_footsteps 1

//mp_flashlight <0/1> Turn on/off the ability for clients to use flashlight. Default: Off
mp_flashlight 0

//mp_fraglimit <##> Amount of frags a player can exceed before changing maps. Default: 0
mp_fraglimit 0

//mp_maxrounds <##> Amount of round to play before server changes maps. Default: 0
mp_maxrounds 0

//mp_winlimit <0-20> Max number of rounds one team can win before server changes maps. Default: 0
mp_winlimit 0

// mp_spawnprotectiontime Time in seconds to Kick players who team-kill after round restart. Default: 5
mp_spawnprotectiontime 5

// mp_autoteambalance <0/1> Force clients to auto-join the opposite team if they are not balanced. Default: On
mp_autoteambalance 1

//mp_limitteams <0-20> Max # of players 1 team can have over another. Default: 2
mp_limitteams 2

//mp_autokick <0/1> Kick idle/team-killing players. Default Off
mp_autokick 0

//mp_tkpunish <0/1> Punish TK'ers on next round? Default: On
mp_tkpunish 1

//mp_hostagepenalty <##> How many hostages a Terrorist can kill before being kicked, 0 to disable. Default: 5
mp_hostagepenalty 5

// disable autoaim
sv_aim 0

// sv_cheats <0/1> - Whether to allow game cheat commands to be used by clients. 0 = off | 1 = on
sv_cheats 0

//VOICE-CHATTING
//sv_voiceenable <0/1> Allow clients to use mic. Default: 1
sv_voiceenable 1

//sv_alltalk <0/1> Players can hear all other players, no team restrictions. Default: Off
sv_alltalk 0

//sv_voicecodec Specifies which voice codec DLL to use in a game. Set to the name of the DLL without the extension.. Default:voice_speex
sv_voicecodec voice_speex

//sv_voicequality <1-5> the bps of the voice.
//1-2400bps
//2-6000bps-DEFAULT
//3-8000bps
//4-11200bps
//5-1520bps
sv_voicequality 2

//mp_chattime <0-120> amount of time in seconds players can chat after the game is over. Lower value = faster map load change. Default: 10
mp_chattime 10

//RATES-SPEEDS
//sv_gravity World Gravity Default: 800
sv_gravity 800

//sv_maxvelocity Maximum speed any ballistically moving object is allowed to attain per axis. Default: 3500
sv_maxvelocity 3500

//sv_maxspeed Maximum speed a player can move. Default: 320
sv_maxspeed 320

//CLEINT CVARS
//decalfrequency Amount of time in seconds a player can spray their decal. Default: 10
decalfrequency 10

//sv_consistency <0/1> Force cleints to pass consistency check for critical files before joining server? Default: 0
sv_consistency 0

//sv_timeout <##> After this many seconds without a message from a client, the client is dropped. Default: 65
sv_timeout 65

//mp_playerid <0/1/2> Controls what information player see in the status bar: 0 all names; 1 team names; 2 no names. Default: 0
mp_playerid 0

// sv_pausable <0/1> - Whether to allow clients to pause the server. 0 = off | 1 = on
sv_pausable 0

//sv_allowupload <0/1> Allow clients to upload their custom decals to the server. Default: 1
sv_allowupload 1

//sv_allowdownload <0/1> Allow clients to downnload files. Default: 1
sv_allowdownload 1

//sv_unlag <0/1> Enables player lag compensation. Default: 1
sv_unlag 1

//SPECTATING
//mp_allowspectators <0/1> Allow spectators on the server. Default: 1
mp_allowspectators 1

//mp_forcecamera <0/1> Force dead players to first person mode, effectively disabling freelook. Default: Off
mp_forcecamera 0

//sv_hltv <0/1> Enables HLTV on the server. Default: 0
sv_hltv 0

//BANDWIDTH RATES
//sv_minrate <0-25000> Min bandwidth rate allowed on server. Default: 0 (unlimited)
sv_minrate 0

// sv_maxrate <1000-25000> - The maximum bandwidth rate the server is allowed to transmit to clients
sv_maxrate 10000

//sv_maxupdaterate Maximum updates per second that the server will allow. Default: 60
sv_maxupdaterate 60

//sv_minupdaterate Minimum updates per second that the server will allow. Default: 10
sv_minupdaterate 10

//sys_ticrate Max FPS (1000 Max) the server is to render
sys_ticrate 200

//SERVER LOGGING
// log <on/off> Enable server logging? Default: Off
log off

//sv_logbans <0/1> Log server bans in the server logs. Default: 0
sv_logbans 0

// sv_logecho <0/1> Echo log information to the console. Default: 1
sv_logecho 1

// sv_logfile <0/1> Log server information in the log file. Default: 1
sv_logfile 1

//sv_log_onefile <0/1> Log server information to only one file. Default: 0
sv_log_onefile 0

//sv_logsdir Folder in the game directory where server logs will be stored.

//RECON
//rcon_password Set rcon passsword. Leave blank to disable rcon
rcon_password ""

//sv_rcon_banpenalty <mins> Number of minutes to ban users who fail rcon authentication. Default: 0
sv_rcon_banpenalty 0

//sv_rcon_maxfailures <0-20> Max number of times a user can fail rcon authentication before being banned. Default: 10
sv_rcon_maxfailures 10

//sv_rcon_minfailures <0-20> Number of times a user can fail rcon authentication in sv_rcon_minfailuretime before being banned. Default: 5
sv_rcon_minfailures 5

//sv_rcon_minfailuretime <1-seconds> Number of seconds to track failed rcon authentications. Default: 30
sv_rcon_minfailuretime 30

// lists of banned players.
// load ban files
exec listip.cfg
exec banned.cfg
[/ablak]

Puszillak <3

_________________
banned user


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.06.29. 17:23 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.12. 10:03
Hozzászólások: 859
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Menyi homokos van itt :O xddddd

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.06.29. 17:26 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2013.01.27. 17:48
Hozzászólások: 1247
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 61 alkalommal
Ezt a nejemnek mond. S hozza a láncfűrészem (:
Papi írta:
Menyi homokos van itt :O xddddd

_________________
banned user


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.06.29. 17:28 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.12. 10:03
Hozzászólások: 859
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
nemszóltaaaaaam xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.06.29. 17:44 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2013.01.27. 17:48
Hozzászólások: 1247
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 61 alkalommal
:P :D
Papi írta:
nemszóltaaaaaam xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

_________________
banned user


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.06.29. 18:19 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
Valve levette a Source-t a HLDSupdatetoolról, csak SteamCMD-ről lehet letölteni.
Kérdés: akkor hogy is lehet NS source-t kreálni? :))
Jöhet privátba az elképzelés, megoldás, stb... :)
Linuxra kell, nem Windowsra, oda találtam 3000 linket... :))
Csak letöltési link kell!

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39275 hozzászólás ]  Oldal Előző 11721 1722 1723 1724 17253928 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole