hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Írj! - Chat
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=13&t=3
Oldal: 3181 / 3928

Szerző:  CrB [ 2016.02.29. 23:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Komolyan ennyire kihalt az egyediség? valaki alkot valami szépet és 1 óra múlva a fél fórum azt akarja?

Pardon de igen sokat segít, konkrétan meg van írva benne deroid skin vizsgálása csak értelmezned kell a kódot.

És mielőtt még valaki beleköt: igen én is copyztam deroid módját, de soha nem indítottam vele szervert és nem is fogok csupán érdekelt a megvalósítása illetve még valamit ki szeretnék emelni NEM írok plugint senkinek semmiért, ha valami jó ötleted van és segítség kell a megvalósításában szívesen segítek úgy, hogy leírom, hogy hogyan oldható meg, de olyan dolgokban ne is várj segítséget amiből már több 1000 létezik csak lusta vagy keresni. Remélem magára ismert az akinek kell ;)

Szerző:  Pardon [ 2016.02.29. 23:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

CrB írta:
Komolyan ennyire kihalt az egyediség? valaki alkot valami szépet és 1 óra múlva a fél fórum azt akarja?

Pardon de igen sokat segít, konkrétan meg van írva benne deroid skin vizsgálása csak értelmezned kell a kódot.

És mielőtt még valaki beleköt: igen én is copyztam deroid módját, de soha nem indítottam vele szervert és nem is fogok csupán érdekelt a megvalósítása illetve még valamit ki szeretnék emelni NEM írok plugint senkinek semmiért, ha valami jó ötleted van és segítség kell a megvalósításában szívesen segítek úgy, hogy leírom, hogy hogyan oldható meg, de olyan dolgokban ne is várj segítséget amiből már több 1000 létezik csak lusta vagy keresni. Remélem magára ismert az akinek kell ;)

igaz copy-nak nezok de... nem mind1 mire akarnank fel rakni en pl AWP szerverem re akartam/akarnam :)

Szerző:  CrB [ 2016.02.29. 23:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Nem feltétlenül rád értettem az első soromat, csak belenéztem az olvasatlan hsz ekbe és megpillantottam kb 3 témát ezzel a kéréssel. akosch konkrétan megírta a plugint ami neked kell csak át kell írnod.

Szerző:  Pardon [ 2016.02.29. 23:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

CrB írta:
Nem feltétlenül rád értettem az első soromat, csak belenéztem az olvasatlan hsz ekbe és megpillantottam kb 3 témát ezzel a kéréssel. akosch konkrétan megírta a plugint ami neked kell csak át kell írnod.

segitesz abba hogy bindeljem F beture ?

Szerző:  Akosch:. [ 2016.02.29. 23:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

  1. #include < engine >
  2.  
  3. public plugin_init( )
  4. {
  5.       register_impulse( 101, "fuggvenyed_neve");
  6. }

Szerző:  Pardon [ 2016.02.29. 23:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Akosch:. írta:
  1. #include < engine >
  2.  
  3. public plugin_init( )
  4. {
  5.       register_impulse( 101, "fuggvenyed_neve");
  6. }

ertem koszi probaltam is nem megy valamiert segitenel ? :)

Szerző:  DeR0iD [ 2016.02.29. 23:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

CrB nem kihalt az egyediség. Mindig is ilyen volt. Bár már hozzászoktam :P Amikor valamit kitalálok az már egy napon belül az lesz a téma. Sajna csorby barátom animációkat is 2 hétig csinálgatta és a legjobb tudását adta meg én is. Azt sajnálom, hogy bárki beteheti a szerverére. Nekem mindig ki kell valamit kitalálnom mert idővel kikerülnek olyan dolgok amiknek nem kéne vagy addig basztatják az embereket aki tud is valamit ameddig lenem copyza. De mostani módom sma-ja csak a gépemen van se máshol. És aki nem tudja, nem érti hogyan működik az Array akkor cseszheti a másolást.

Szerző:  Pardon [ 2016.02.29. 23:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

DeR0iD írta:
CrB nem kihalt az egyediség. Mindig is ilyen volt. Bár már hozzászoktam :P Amikor valamit kitalálok az már egy napon belül az lesz a téma. Sajna csorby barátom animációkat is 2 hétig csinálgatta és a legjobb tudását adta meg én is. Azt sajnálom, hogy bárki beteheti a szerverére. Nekem mindig ki kell valamit kitalálnom mert idővel kikerülnek olyan dolgok amiknek nem kéne vagy addig basztatják az embereket aki tud is valamit ameddig lenem copyza. De mostani módom sma-ja csak a gépemen van se máshol. És aki nem tudja, nem érti hogyan működik az Array akkor cseszheti a másolást.

Erdekes Sztem mindenki masol mar alap hogy (Csgo Mod) mar masolas..

Szerző:  Akosch:. [ 2016.03.01. 00:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Ez az "Array" amúgy a pawnos megvalósítása a dinamikus tömböknek amxmodx modulon keresztül. Nem szőrszál hasogatásként, csak mindenhol így írkálják, array = tömb.
( amúgy y_less megoldotta pawnon belül 'c' stílusban, malloc() + free(), ha valaki érdeklődik ilyesmi iránt )

Szerző:  Pardon [ 2016.03.01. 00:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Akosch:. írta:
Ez az "Array" amúgy a pawnos megvalósítása a dinamikus tömböknek amxmodx modulon keresztül. Nem szőrszál hasogatásként, csak mindenhol így írkálják, array = tömb.
( amúgy y_less megoldotta pawnon belül 'c' stílusban, malloc() + free(), ha valaki érdeklődik ilyesmi iránt )

  1. #include < amxmodx >
  2. #include < engine >
  3. #include < hamsandwich >
  4.  
  5. new const g_sENT[ ] = "Ent"
  6. new const g_sSOUNDS[ ][ ] =
  7. {
  8.     "models/proba/ak1.mdl",
  9.     "models/proba/ak2.mdl"
  10. }
  11. new Float:g_fCooldown[ 33 ], g_iEntId;
  12.  
  13. public plugin_init( )
  14. {
  15.     register_plugin( "TEST", "1.0", "Akosch:." );
  16.    
  17.     register_impulse( 101, "@fwOnCBaseUse")
  18.     register_clcmd("say /t", "@fwOnCBaseUse")
  19. }
  20.  
  21. public plugin_precache( )
  22. {
  23.     precache_model( g_sSOUNDS[ 0 ] );
  24.     precache_model( g_sSOUNDS[ 1 ] );
  25. }
  26.  
  27. @fwOnCBaseUse( iPlayerId ) {
  28.     if ( get_gametime( ) > g_fCooldown[ iPlayerId ] )
  29.     {
  30.         new iTargetId, iTargetBody;
  31.         get_user_aiming( iPlayerId, iTargetId, iTargetBody, 200 );
  32.  
  33.         if ( iTargetId == g_iEntId )
  34.         {
  35.             g_fCooldown[ iPlayerId ] = get_gametime( ) + 1.5;
  36.            
  37.             new i = random_num( 59, 60 );
  38.             entity_set_float( g_iEntId, EV_FL_animtime, get_gametime( ) );
  39.             entity_set_float( g_iEntId, EV_FL_framerate, 1.50 );
  40.             entity_set_float( g_iEntId, EV_FL_frame, 0.0 );
  41.             entity_set_int( g_iEntId, EV_INT_sequence, i );
  42.             entity_set_model( g_iEntId, g_sSOUNDS[0]);
  43.         }
  44.     }
  45. }


is ez igy mert nem jo ???

U.I : Skinek azok megvannak :)

Oldal: 3181 / 3928 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/