hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Írj! - Chat
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=13&t=3
Oldal: 3182 / 3928

Szerző:  theglorious [ 2016.03.01. 18:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Hali, aki ért Warcraft 3 Frozen Throne mód hoz az dobjon egy pm-et, lenne pár kérdésem a móddal kapcsolatban. Persze ne olyan írjon aki azt sem tudja, hogy mégis mi ez a mód :)

Szerző:  kengurumancs [ 2016.03.01. 19:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Rust-ot valaki már próbálta?

Szerző:  DeteCT0R [ 2016.03.02. 05:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Sajnos a skin vizsgalas otlet nem Deroidtol szarmazik :D mar elotte megvalositotta egy emberke aki felis rakott egy videot jutbobra :D attol fuggetlenul jo az otlet viszont amig 512 limit ottvan nemsokat er a sok skin :D

Szerző:  DeR0iD [ 2016.03.02. 07:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Fogalmam nincs ki csinálta meg először. De én nekem még pár héttel ezelőtt jutott eszembe, hogy megkellene ezt is csinálni mivel van emberem aki ért az animáció készítéshez.

De egy linket küldhetsz mert én utána néztem és nem találtam semmit. :P

Szerző:  DeteCT0R [ 2016.03.02. 09:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

DeR0iD írta:
Fogalmam nincs ki csinálta meg először. De én nekem még pár héttel ezelőtt jutott eszembe, hogy megkellene ezt is csinálni mivel van emberem aki ért az animáció készítéshez.

De egy linket küldhetsz mert én utána néztem és nem találtam semmit. :P

Sajnos mar nemtudom hol van es nemis keresgeltem csak veletlen bukkantam ra amikor bejottek a csgo kesek( Iron meg akkor csinalta a dr szerveret) az mar reg volt azota nemlattam sehol :D de amugy csak kesekre volt megcsinalva.

Szerző:  V!RUSHĐ [ 2016.03.02. 15:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Akosch:. írta:
  1. #include < engine >
  2.  
  3. public plugin_init( )
  4. {
  5.       register_impulse( 101, "fuggvenyed_neve");
  6. }


Inkább impulse 100.

Szerző:  mforce [ 2016.03.02. 15:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Mindenki által várt szar...

https://www.youtube.com/watch?v=EeKlB85YGTY

  1. // gyengébbek kedvéért 1-1 kommenttel...
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  10. new const VERSION[] = "1.0"
  11. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  12.  
  13.  
  14. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47", "weapon_m4a1"};
  15. new const weapnames[] = {CSW_AK47, CSW_M4A1}
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  20.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  21.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  22.     }
  23. }
  24.  
  25. new const fegyverek[][] = {
  26.     "models/weap_skins/v_ak47.mdl",     // 0. elem
  27.     "models/weap_skins/v_m4a1.mdl"      // 1
  28. };
  29.  
  30. public OnItemDeployPost(ent) {
  31.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  32.  
  33.     if(id) {
  34.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  35.    
  36.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni
  37.         // mert ez csak tesztnek volt így.
  38.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  39.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])    // v_modell
  40.             }
  41.         }
  42.     }
  43.  
  44.     return HAM_IGNORED;
  45. }
  46.  
  47. public plugin_precache() {
  48.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  49. }
  50.  
  51. public ClCmd_Impulse(id) {
  52.     const m_iId = 43
  53.     const m_pActiveItem = 373
  54.  
  55.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  56.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  57.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni, csak tesztnek van így.
  58.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  59.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_M4A1 ? 15:6)) // többi fegyót nem néztem,
  60.             // de itt se kértem le a silencert ugye az m4-nek, lehet ezt babrálni
  61.             return PLUGIN_HANDLED;
  62.         }
  63.     }
  64.     return PLUGIN_CONTINUE;
  65. }
  66.  
  67. // fakemeta
  68. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  69. {
  70.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  71.  
  72.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  73.     write_byte(iAnim)
  74.     write_byte(pev(id, pev_body))
  75.     message_end()
  76. }
  77.  
  78. // engine
  79. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  80. {
  81.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  82.  
  83.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  84.     write_byte(iAnim)
  85.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  86.     message_end()
  87. }


Csatolmányok:
models.zip [1.5 MiB]
Letöltve 515 alkalommal.

Szerző:  DeteCT0R [ 2016.03.02. 16:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Idézet:
Mindenki által várt szar...


Ez azert tulzas :D

Unity vagy Unreal Engine 4 jobb?:DDD (Unity-be konyebb jatekot alkotni)

Szerző:  Akosch:. [ 2016.03.02. 16:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Idézet:
ragd az sma.fályt a mapák után cstrike/addons/amxmodx/scripting/
az amxx.fájt /cstrike/addons/amxmodx/plugins/
és az amxx.fálj nevét írd be a plugins.ini-be
cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini/

fályt? fájt? Xd

Szerző:  DeteCT0R [ 2016.03.02. 16:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

psszt! Falyt joaz.

Amugy miaz hogy PM-uzenet kuldesnel nemtudok cimzetett megadni?


Idézet:
Nem mindegyik felhasználót sikerült hozzáadni, mivel nem mindenkinek van joga privát üzenetet olvasni.
Ezt irja.

Oldal: 3182 / 3928 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/