hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Írj! - Chat https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=13&t=3 |
Oldal: 3203 / 3928 |
Szerző: | Maxi [ 2016.03.19. 09:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Írj! - Chat |
CrB írta: Egész érdekes bár nem értem miért de jónak tűnik Nekem túlrágott |
Szerző: | Akosch:. [ 2016.03.19. 15:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Írj! - Chat |
A múltkori kérdésem után nekiálltam megpróbálni implementálni a mutató típust pawnba, egyelőre itt tartok, ha valakit érdekelne a téma:
Szóval, hogy mi mire ( kommentben a c++ -s forma ):
Ötleteket szívesen fogadok, h hogyan lehetne c++ -hoz hasonlóbb + hogy mit csináljon az összeadás, kivonás. Egyenlőre tervek szerint: Pointer:akármi + másvalami -> a mutatott változó értékéhez hozzáadjuk a másvalamit. Pointer:akármi + Pointer:egyéb -> egyébnyi cell -el( 32 bit, 4 bájt ) odébb toljuk a mutatót, tömbökhöz stb. ( Új operátort létrehozni és referencia operátort szerkeszteni sajna nem lehet pawnban. ) |
Szerző: | The Peace [ 2016.03.19. 18:00 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Írj! - Chat |
Hálóó! Ilyen fajta lekéréseket hol lehet találni ami ValveHammer-al lekéregetős cucc , mint ez az eltüntetős :
|
Szerző: | DeteCT0R [ 2016.03.19. 18:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Írj! - Chat |
maybe https://wiki.alliedmods.net/Finding_entities_(amx_mod_x) |
Szerző: | The Peace [ 2016.03.19. 21:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Írj! - Chat |
DeteCT0R írta: Megy a kéz Itt pontosabb : https://wiki.alliedmods.net/Finding_Ent ... X_Mod_X%29 |
Szerző: | DeteCT0R [ 2016.03.20. 02:49 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Írj! - Chat |
Csatolmány: fredi.jpg [ 49.92 KiB | Megtekintve 1608 alkalommal ] |
Szerző: | SmaCk [ 2016.03.20. 09:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Írj! - Chat |
DeteCT0R írta: :D Csatolmány: fredi.jpg DDDDDDDDDDDD |
Szerző: | mforce [ 2016.03.20. 18:11 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Írj! - Chat |
Mik vannak https://play.google.com/store/apps/deta ... oed.hlrcon |
Szerző: | Akosch:. [ 2016.03.20. 23:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Írj! - Chat |
Dereferálás, következő indexre hivatkozás pipa. Persze csak okosan, mert nem lehet ellenőrizni, h meddig tart a tömböd ► Spoiler mutatása |
Szerző: | Metal [ 2016.03.21. 10:45 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Írj! - Chat |
Ez a teljes kód? Csak mert ClassName és ClassName:: nem lelek ebben. Alapvetően nem lehet osztályokat definiálni, de a structokra van egyfajta megoldás (ami ugye nem struct, de talán mondhatjuk azt, hogy ekvivalens )
Akosch:. írta: Ha valakit érdekelne látszat megoldás oop -ra pawnban:
Hogy mi miért: int -> stock: Ne ütközzön függvényeknél illetve privát változóknál. ( amúgy totál felesleges, és lehet hülye megoldás is, csak ha már az objektumok kezelését c stílusra szabtam gondoltam legyen meg ez is ) private -> static: A globális, static kulcsszóval létrehozott változók csak a saját fájljukban érhetőek el, ezzel ténylegesen hozzáférhetetlen a fő kódból ( ClassTest.sma ). public: : Csak hogy legyen kiírva, jelölve. MONSTER_MAX : Nem volt kedvem dinamikus változókkal babrálni. +infó: 1 warningot mindenképp dob, mivel 2 makró is ugyanazt helyettesíti be ( ClassName. és ClassName:: ), ezért azt hiszi, h újradefiniálom az egyiket, de nem. Edit: Ha lenne valakinek ötlete pofásabb objektum létrehozásra, esetleg egy makróra hozzá, akkor szívesen meghallgatom ( Ez a kézileg meghívjuk a konstruktort annyira nem tetszik, egy makróval szebb lenne ) |
Oldal: 3203 / 3928 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |