hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Írj! - Chat
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=13&t=3
Oldal: 3293 / 3928

Szerző:  theglorious [ 2016.05.21. 21:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

raziqq írta:
mik ezek a szánalmas player szerzési szerver nevek? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Anticheat? Egyrészt hülyeség kiírni mert az ember azthiszi nincs admin és így oldják meg a csalást :)

Az csak egy dolog, hogy te azt hiszed...

Szerző:  DeteCT0R [ 2016.05.24. 11:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Valaki ert csgo modelekhez? (Nem 1.6-ra gondolok)

Szerző:  Raiz3n [ 2016.05.24. 16:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Megint egy okostojgli aki azt hiszi nincs anticheat :/

Szerző:  The Peace [ 2016.05.24. 18:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Ez megtörtént SzékesFehérváron egy fasza házibuliban, én is ott voltam!!!kb: 2013.05.24 mához 3 éve..
És azóta minden évben eszembe jut ami történt :(!!

[Tudom hogy senkit se érdekel, de azért megosztom] (És részvétem Évi-nek!)

https://www.youtube.com/watch?v=6fnjD0_rfd0

Szerző:  SZILARD [ 2016.05.25. 19:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

mforce írta:
Mindenki által várt szar...

https://www.youtube.com/watch?v=EeKlB85YGTY

  1. // gyengébbek kedvéért 1-1 kommenttel...
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  10. new const VERSION[] = "1.0"
  11. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  12.  
  13.  
  14. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47", "weapon_m4a1"};
  15. new const weapnames[] = {CSW_AK47, CSW_M4A1}
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  20.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  21.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  22.     }
  23. }
  24.  
  25. new const fegyverek[][] = {
  26.     "models/weap_skins/v_ak47.mdl",     // 0. elem
  27.     "models/weap_skins/v_m4a1.mdl"      // 1
  28. };
  29.  
  30. public OnItemDeployPost(ent) {
  31.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  32.  
  33.     if(id) {
  34.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  35.    
  36.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni
  37.         // mert ez csak tesztnek volt így.
  38.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  39.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])    // v_modell
  40.             }
  41.         }
  42.     }
  43.  
  44.     return HAM_IGNORED;
  45. }
  46.  
  47. public plugin_precache() {
  48.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  49. }
  50.  
  51. public ClCmd_Impulse(id) {
  52.     const m_iId = 43
  53.     const m_pActiveItem = 373
  54.  
  55.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  56.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  57.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni, csak tesztnek van így.
  58.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  59.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_M4A1 ? 15:6)) // többi fegyót nem néztem,
  60.             // de itt se kértem le a silencert ugye az m4-nek, lehet ezt babrálni
  61.             return PLUGIN_HANDLED;
  62.         }
  63.     }
  64.     return PLUGIN_CONTINUE;
  65. }
  66.  
  67. // fakemeta
  68. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  69. {
  70.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  71.  
  72.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  73.     write_byte(iAnim)
  74.     write_byte(pev(id, pev_body))
  75.     message_end()
  76. }
  77.  
  78. // engine
  79. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  80. {
  81.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  82.  
  83.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  84.     write_byte(iAnim)
  85.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  86.     message_end()
  87. }

igen, ez jó, csak annyi hogy, mondjuk más fegyvert raksz akkor az már nem jó, mert a más fegyver nincs meg animálva :D

Szerző:  V!RUSHĐ [ 2016.05.25. 19:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

SZILARD írta:
mforce írta:
Mindenki által várt szar...

https://www.youtube.com/watch?v=EeKlB85YGTY

  1. // gyengébbek kedvéért 1-1 kommenttel...
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  10. new const VERSION[] = "1.0"
  11. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  12.  
  13.  
  14. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47", "weapon_m4a1"};
  15. new const weapnames[] = {CSW_AK47, CSW_M4A1}
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  20.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  21.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  22.     }
  23. }
  24.  
  25. new const fegyverek[][] = {
  26.     "models/weap_skins/v_ak47.mdl",     // 0. elem
  27.     "models/weap_skins/v_m4a1.mdl"      // 1
  28. };
  29.  
  30. public OnItemDeployPost(ent) {
  31.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  32.  
  33.     if(id) {
  34.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  35.    
  36.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni
  37.         // mert ez csak tesztnek volt így.
  38.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  39.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])    // v_modell
  40.             }
  41.         }
  42.     }
  43.  
  44.     return HAM_IGNORED;
  45. }
  46.  
  47. public plugin_precache() {
  48.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  49. }
  50.  
  51. public ClCmd_Impulse(id) {
  52.     const m_iId = 43
  53.     const m_pActiveItem = 373
  54.  
  55.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  56.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  57.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni, csak tesztnek van így.
  58.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  59.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_M4A1 ? 15:6)) // többi fegyót nem néztem,
  60.             // de itt se kértem le a silencert ugye az m4-nek, lehet ezt babrálni
  61.             return PLUGIN_HANDLED;
  62.         }
  63.     }
  64.     return PLUGIN_CONTINUE;
  65. }
  66.  
  67. // fakemeta
  68. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  69. {
  70.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  71.  
  72.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  73.     write_byte(iAnim)
  74.     write_byte(pev(id, pev_body))
  75.     message_end()
  76. }
  77.  
  78. // engine
  79. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  80. {
  81.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  82.  
  83.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  84.     write_byte(iAnim)
  85.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  86.     message_end()
  87. }

igen, ez jó, csak annyi hogy, mondjuk más fegyvert raksz akkor az már nem jó, mert a más fegyver nincs meg animálva :D


És ez kit érdekel?A plugint megcsinálta mforce, animációt csinálj magadnak, vagy ott a deroid modelje és használd azt.

Szerző:  SZILARD [ 2016.05.25. 19:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

nincs meg a model :D, el tudod küldeni?

Szerző:  mforce [ 2016.05.25. 19:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Az egy példa plugin volt, csak hogy lássa aki ért egy kicsit is hozzá, hogy hogy lehet.

Szerző:  Akosch:. [ 2016.05.25. 19:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Kis mocsok mforce, megcsinál egy plugint amit a tagok 90%-a nem tudott volna, publikálja, és nem csinál hozzá mindenkinek cs:go modelleket :cry: :cry:

Amúgy gamebanana meg dero modeljei, de ha a .mdl fájl meg is van kell az is, h hányas számú animáció az ami a nézegetést játsza le.

Szerző:  SZILARD [ 2016.05.25. 19:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

van a MilkShape 3D 1.8.4 nevű program, valaki tudna adni linket hogyan lehet csinálni vele fegyverhez animációt? :D

Oldal: 3293 / 3928 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/