hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Írj! - Chat
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=13&t=3
Oldal: 3692 / 3928

Szerző:  Pika [ 2019.04.10. 17:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Nem hülyeség de nem tudom, hogy le-e lehet ellenőrizni a játékos mappájában lévő fájlt.

Szerző:  m0csy652 [ 2019.04.10. 17:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Üdv.
Van itt valaki aki valamennyire is jártas C++-ban?
Könnyebb féle elméleti kérdések megoldásáról/átnézéséről lenne szó.
Köszönöm!

Szerző:  Dooz [ 2019.04.10. 18:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

m0csy652 írta:
Üdv.
Van itt valaki aki valamennyire is jártas C++-ban?
Könnyebb féle elméleti kérdések megoldásáról/átnézéséről lenne szó.
Köszönöm!


Helló. Fejtsd ki bővebben itt, hátha többen is tudunk/tudnak segíteni.

Szerző:  m0csy652 [ 2019.04.10. 22:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Például:

Adjon meg egy utasítást, amely egy "vel" nevű változóba véletlen egész számot generál 20-tól 200-ig terjedő zárt intervallumon - vagyis a szélső értékek is szerepelhetnek!

vagy egy másik:

Adjon meg egy olyan utasítást, amely definiál egy "szam nevű elemből álló tömböt, és egy olyat, amelyik tömb 5. elemének értékét 10-re állítja!

Szerző:  Dooz [ 2019.04.11. 00:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

m0csy652 írta:
Például:

Adjon meg egy utasítást, amely egy "vel" nevű változóba véletlen egész számot generál 20-tól 200-ig terjedő zárt intervallumon - vagyis a szélső értékek is szerepelhetnek!

vagy egy másik:

Adjon meg egy olyan utasítást, amely definiál egy "szam nevű elemből álló tömböt, és egy olyat, amelyik tömb 5. elemének értékét 10-re állítja!


Első:
  1. #include <iostream>
  2. #include <ctime>
  3.  
  4. using namespace std;
  5.  
  6. int main(){
  7.     srand(time(0));
  8.     /*A rand() % 181 utasítás 0 és 180 között generál számokat.
  9.     Ha ehhez hozzáadunk 20-at, akkor pont kijön az intervallum amire szükségünk van,
  10.     azaz a 20-200.*/
  11.     int vel = rand() % 181 + 20;
  12.     return 0;
  13. }


Második:
Nem igazán tudtam értelmezni, hogy mit szeretnél. Talán ezt:

  1. int szam = 6; //Itt beállítjuk a tömb méretét. Ha kisebb mint 5, akkor hibát fog dobni lejjebb.
  2. int tomb[szam]; //Létrehozzuk a tömböt a "szám" mérettel. (6 elemet tud majd tárolni)
  3. tomb[4] = 10; //Tömb 5. elemének az értékét 10-re állítjuk. (Ezért 4, mivel az indexelés 0-tól kezdődik)


Ha mégsem, akkor megkérlek írd le kicsit másképp.

Szerző:  DeteCT0R [ 2019.04.11. 16:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

https://www.youtube.com/watch?v=p--GfVXfNa0

Szerző:  norbee.16 [ 2019.04.12. 03:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Csak nálam volt? Nem találtam semmi logot.

Kép

UP*: https://steamdb.info/app/10/history/?changeid=6091887

Szerző:  m0csy652 [ 2019.04.12. 17:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Dooz írta:
m0csy652 írta:
Például:

Adjon meg egy utasítást, amely egy "vel" nevű változóba véletlen egész számot generál 20-tól 200-ig terjedő zárt intervallumon - vagyis a szélső értékek is szerepelhetnek!

vagy egy másik:

Adjon meg egy olyan utasítást, amely definiál egy "szam nevű elemből álló tömböt, és egy olyat, amelyik tömb 5. elemének értékét 10-re állítja!


Első:
  1. #include <iostream>
  2. #include <ctime>
  3.  
  4. using namespace std;
  5.  
  6. int main(){
  7.     srand(time(0));
  8.     /*A rand() % 181 utasítás 0 és 180 között generál számokat.
  9.     Ha ehhez hozzáadunk 20-at, akkor pont kijön az intervallum amire szükségünk van,
  10.     azaz a 20-200.*/
  11.     int vel = rand() % 181 + 20;
  12.     return 0;
  13. }


Második:
Nem igazán tudtam értelmezni, hogy mit szeretnél. Talán ezt:

  1. int szam = 6; //Itt beállítjuk a tömb méretét. Ha kisebb mint 5, akkor hibát fog dobni lejjebb.
  2. int tomb[szam]; //Létrehozzuk a tömböt a "szám" mérettel. (6 elemet tud majd tárolni)
  3. tomb[4] = 10; //Tömb 5. elemének az értékét 10-re állítjuk. (Ezért 4, mivel az indexelés 0-tól kezdődik)


Ha mégsem, akkor megkérlek írd le kicsit másképp.


Az első az jó, a másodikra kicsit más a megoldás, de köszönöm :D
Mindjárt kiteszek egy komolyabb feladatot, ami már kihívás nekem is kicsit, de hátha itt valaki meg tudja oldani egész egyszerűen.

Szerző:  .:[KR!$Z]:. [ 2019.04.17. 00:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Így estére itt hagyok egy kérdést.
Azt szeretném el érni, hogy egy adott játékosnak a kör végén le játszon zenét.
Nyílván a zene készlethez hasonlóan. Mint egyéb szervereken. Igazából csak a működése érdekel...

Meg vannak adva ugye a zenék...
Elérhetőségi helyük...
Precache...
És azt nem tudom, hogy hogyan van meg oldva az hogy a zenéket úgy mond "tárggyá" teszik és meg lehet őket szerezni, mint pl egy fegyver skint.
És persze annak a működési elvét sem tudom, hogy kör végén hogyan lehet el érni, hogy a "kör legjobbjának" játszódjon le olyan zene ami neki meg van.
Akár hányszor bele gondolok, hogy milyen elven működik... Inkább fel adom a gondolkodást. Ezt is csak azért hagyom itt így estére, mert fáradt vagyok. És hogy legyen mit olvasnotok. :D Esetleg aki valamelyikre tud valami választ írni, hogy mit mivel kéne... csak egy egyszerű példával bemutatni. Meg köszönném. Jó éjt!

Szerző:  Pika [ 2019.04.17. 16:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Létrehozol egy változót ami a zenéket kezeli, majd kör végén lekéred a legjobbat (A pluginok között találsz ilyen forrást) és lejátszatod vele a zenét. Csinálj egy menüt ahol a játékosok "aktiválni" tudják xy készletet és ez alapján tudja majd, hogy melyiket kell lejátszani.

Oldal: 3692 / 3928 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/