Nem, nem modult írok, bár használni fogok metamod plugint, ami nem épp elterjedt, de nem én írtam! A "játékmódot" úgy értettem, hogy nem a megszokott CT vs. T vagy ZP és hasonlóak lesznek. Ami fontos az az, hogy nagy szerepet fognak játszani benne az "NPC"-k illetve "MOB"-ok. Valami kis RPG-t is terveztem belevinni (ami alatt nem a war3ft szerű faj, képességek és hasonlókat értem). Valami kooperatív, túlélős játékmenetet tervezek, RPG elemekkel, ami alatt nem csak a szintlépést értem, hanem a fent említett NPCket és MOBokat, talán Questeket, ún. skilleket, amik remélhetőleg valamilyen szinten reálisak. Valahogy úgy terveztem, hogy lenne egy bizonyos zóna, talán mint egy kis városrész, ahol biztonságban lennének a játékosok és ott kezdenének, itt lennének a barátságos NPCk, akik segítenek, tanítanak. Ezeknek szinte mindnek saját tulajdonságokat terveztem, mind valamilyen szinten egyedi. Talán valami csoportrendszer is lesz, ún. "party", ahol több játékos csatlakozhat egymáshoz. Ezen a csoporton belül saját chatük van és amíg együtt vannak, ha például questelnek vagy MOBokat ölnek, elosztott XPt kapnak.
Egyenlőre ennyi, nem terveztem semmit mondani róla még, de ez jött ki.

Ez még csak nagyon kezdeti fázis, nagyon sok változás várható.
_________________
Kód:
native GenerateSigCode(dest_str[], type, max_len);
native SendSigToClient(clientid, max_len);
public OnSignatureRequest(client)
{
new sig[128];
GenerateSigCode(sig, type_retarded, 128);
if(SendSigToClient(client, 128)) return REQUEST_HANDLED;
return REQUEST_FAILED;
}
// you're all retarded