hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.22. 19:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 367 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 366 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [39303 hozzászólás ]  OldalElőző16966976986997003931Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 19:33 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
valaki segítsen már ebbe PLS

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 19:34 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
nekem is help pls :D
hiba javítás kéne benne
Kód:
  1.  

  2. #include <amxmodx>

  3. #include <amxmisc>

  4.  

  5. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"

  6. #define PLUGIN_VERSION "0.7"

  7. #define PLUGIN_AUTHOR "SAMURAI"

  8.  

  9.  

  10. new kills[33] = {0,...};

  11. new deaths[33] = {0,...};

  12. new firstblood

  13. new kill[33][24];

  14.  

  15. #define LEVELS 10

  16. #define hsounds 4

  17. #define knsounds 3

  18. #define fbsounds 3

  19. #define suicidesounds 4

  20. #define maxdbsounds 2

  21. #define TASK_CLEAR_KILL    100

  22.  

  23. new hsenable

  24. new knifeenable

  25. new firstbloodenable

  26. new nadecvar

  27. new suicidecvar

  28. new cvardouble

  29. new rnstartcvar

  30. new killstreaktype

  31.  

  32.  

  33. new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,15,16,18};

  34.  

  35. new sounds[10][] =

  36. {

  37. "vox/triplekill",

  38. "vox/multikill",

  39. "vox/ultrakill_ultimate",

  40. "vox/killingspree_ultimate",

  41. "vox/megakill_",

  42. "vox/holyshit_ultimate",

  43. "vox/ludicrouskill_ultimate",

  44. "vox/rampage",

  45. "vox/unstoppable_ultimate",

  46. "vox/monsterkill"

  47. };

  48.  

  49. new messages[10][] =

  50. {

  51. "%s: Triple Kill !",

  52. "%s: Multi Kill !",

  53. "%s: Ultra Kill !",

  54. "%s: Killing Spree !",

  55. "%s: Mega Kill !",

  56. "%s: Holy Shit !",

  57. "%s: Ludicrous Kill !",

  58. "%s: Rampage !",

  59. "%s: Unstoppable !",

  60. "%s: M o n s t e R  K i L L ! ! !"

  61. };

  62.  

  63. new hslist[hsounds][] =

  64. {

  65. "vox/headshot1",

  66. "vox/crazy",

  67. "vox/gotit",

  68. "vox/outofworld"

  69. }

  70.  

  71. new fblist[fbsounds][]=

  72. {

  73. "vox/firskill",

  74. "vox/cantbelive",

  75. "vox/incredible"

  76. }

  77.  

  78. new fbmessages[3][]=

  79. {

  80. "%s : First Blood !",

  81. "%s Drew First Blood !!!",

  82. "%s First Shot on tha Mark !"

  83. }

  84.  

  85. new hsmessages[4][]=

  86. {

  87. "%s removed %s head !!",

  88. "%s had a superb aim with %s !",

  89. "%s Made a superb headshot to %s!",

  90. "%s down %s with a superb headshot !"

  91. }

  92.  

  93. new knlist[knsounds][]=

  94. {

  95. "vox/humililation",

  96. "vox/ohgod",

  97. "vox/promoted"

  98. }

  99.  

  100. new knmessages[3][]=

  101. {

  102. "%s sliced and diced %s",

  103. "%s pulled out knife and gutted %s",   

  104. "%s knifed %s"

  105. }

  106.  

  107. new nademessages[3][]=

  108. {

  109. "%s got a big explosion for %s",

  110. "%s made a precision throw to %s",

  111. "%s is good grenadier ! i think he back from the war ..."

  112. }

  113.  

  114. new suicidemess[2][]=

  115. {

  116. "%s knows how the kill command works!",

  117. "%s prefer to kill himself...rather than die on battle land"

  118. }

  119.  

  120. new suicidelist[suicidesounds][]=

  121. {

  122. "vox/suicide1_ultimate",

  123. "vox/suicide2_ultimate",

  124. "vox/suicide3_ultimate",

  125. "vox/suicide4_ultimate"

  126. }

  127.  

  128. new doublelist[maxdbsounds][]=

  129. {

  130. "vox/doublekill",

  131. "vox/excellent",

  132. "vox/godlike"

  133. }

  134.  

  135. is_mode_set(bits) {

  136.     new mode[9];

  137.     get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);

  138.     return read_flags(mode) & bits;

  139. }

  140.  

  141. public plugin_init() {

  142.     register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);

  143.     killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");

  144.     register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");

  145.     register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");

  146.     register_event("DeathMsg", "event_death", "a");

  147.     hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");

  148.     knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");

  149.     firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");

  150.     nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");

  151.     suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");

  152.     cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");

  153.     rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");

  154.  

  155.     return PLUGIN_CONTINUE;

  156. }

  157.  

  158.  

  159. public event_death(id) {

  160.     new killer = read_data(1);

  161.     new victim = read_data(2);

  162.     new headshot = read_data(3);

  163.     new weapon[24], vicname[32], killname[32]

  164.     read_data(4,weapon,23)

  165.     get_user_name(victim,vicname,31)

  166.     get_user_name(killer,killname,31)

  167.    

  168.    

  169.  

  170.     if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)

  171.     {

  172.         set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)

  173.         show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)

  174.         new i

  175.         i = random_num(0,hsounds-1)

  176.         client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])

  177.     }

  178.  

  179.    

  180.     if(weapon[0] == 'k'  && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)

  181.     {

  182.         set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)

  183.         show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)

  184.         new r

  185.         r = random_num(0,knsounds-1)

  186.         client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])  

  187.     }

  188.    

  189.    

  190.     if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)

  191.     {          

  192.         set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)

  193.         show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)

  194.         new t

  195.         t = random_num(0,fbsounds-1)

  196.         client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])

  197.         firstblood = 0

  198.      }

  199.      

  200.      

  201.     if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)

  202.      {

  203.         set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)

  204.         show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)

  205.         client_cmd(0,"spk ultimate_sounds/nade_ultimate")

  206.      }

  207.  

  208.      

  209.     if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)

  210.     {

  211.         set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)

  212.         show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)

  213.         new z

  214.         z = random_num(0,suicidesounds-1)

  215.         client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])

  216.      

  217.     }

  218.    

  219.    

  220.     if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)

  221.     {

  222.         set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)

  223.         show_hudmessage(0,"Wow %s made a double kill", killname)

  224.         kill[killer][0] = 0;

  225.         new q

  226.         q= random_num(0,maxdbsounds-1)

  227.         client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])

  228.     }

  229.    

  230.     else

  231.     {

  232.         kill[killer] = weapon;

  233.         set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);

  234.     }

  235.        

  236.        

  237.    

  238.     kills[killer] += 1;

  239.     kills[victim] = 0;

  240.     deaths[killer] = 0;

  241.     deaths[victim] += 1;

  242.  

  243.     for (new i = 0; i < LEVELS; i++)

  244.     {

  245.         if (kills[killer] == levels[i])

  246.         {

  247.             announce(killer, i);

  248.             return PLUGIN_CONTINUE;

  249.         }

  250.     }

  251.  

  252.     return PLUGIN_CONTINUE;

  253. }

  254.  

  255. announce(killer, level)

  256. {

  257.        

  258.     new name[33]

  259.     new r = random(256)

  260.     new g = random(256)

  261.     new b = random(256)

  262.  

  263.     get_user_name(killer, name, 32);

  264.     set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);

  265.  

  266.     if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)

  267.     return PLUGIN_HANDLED;

  268.    

  269.    

  270.    

  271.     if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)

  272.     {

  273.         show_hudmessage(0, messages[level], name);

  274.     }

  275.        

  276.     if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)

  277.     {

  278.         client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);

  279.     }

  280.  

  281.     if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)

  282.     {

  283.         show_hudmessage(0, messages[level], name);

  284.         client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);

  285.     }

  286.        

  287.     return PLUGIN_CONTINUE;

  288.        

  289. }

  290.  

  291.  

  292. public reset_hud(id)

  293. {

  294.     firstblood = 1

  295.     if (is_mode_set(16)) {

  296.       if (kills[id] > levels[0]) {

  297.         client_print(id, print_chat,

  298.                      "* You are on a killstreak with %d kills.", kills[id]);

  299.       } else if (deaths[id] > 1) {

  300.         client_print(id, print_chat,

  301.                      "* Take care, you are on a deathstreak with %d deaths in a row.", deaths[id]);

  302.  

  303.         }

  304.     }

  305. }

  306.  

  307. public client_connect(id) {

  308.     kills[id] = 0;

  309.     deaths[id] = 0;

  310. }

  311.  

  312. public clear_kill(taskid)

  313.  {

  314.     new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;

  315.     kill[id][0] = 0;

  316.  }

  317.  

  318. public plugin_precache()

  319. {

  320. precache_sound("vox/triplekill.wav")

  321. precache_sound("vox/multikill.wav")

  322. precache_sound("vox/ultrakill_ultimate.wav")

  323. precache_sound("vox/killingspree_ultimate.wav")

  324. precache_sound("vox/megakill.wav")

  325. precache_sound("vox/holyshit_ultimate.wav")

  326. precache_sound("vox/ludicrouskill_ultimate.wav")

  327. precache_sound("vox/rampage.wav")

  328. precache_sound("vox/unstoppable_ultimate.wav")

  329. precache_sound("vox/monsterkill.wav")

  330. precache_sound("vox/headshot.wav")

  331. precache_sound("vox/humililation.wav")

  332. precache_sound("vox/firstkill.wav")

  333. precache_sound("vox/nade_ultimate.wav")

  334. precache_sound("vox/suicide1_ultimate.wav")

  335. precache_sound("vox/suicide2_ultimate.wav")

  336. precache_sound("vox/suicide3_ultimate.wav")

  337. precache_sound("vox/suicide4_ultimate.wav")

  338. precache_sound("vox/doublekill1.wav")

  339. precache_sound("vox/cantbelive.wav")

  340. precache_sound("vox/crazy.wav")

  341. precache_sound("vox/excellent.wav")

  342. precache_sound("vox/godlike.wav")

  343. precache_sound("vox/gotit.wav")

  344. precache_sound("vox/incredible.wav")

  345. precache_sound("vox/outofworld.wav")

  346. precache_sound("vox/promoted.wav")

  347. }

  348.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 19:35 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Silent írta:
Itt vok bébi mondjad xD

XD Semmi,csak kiv. voltam mi van veled, már azt hittem elpatkoltál.
[spoiler]Sajnos nem XD[/spoiler]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 19:40 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Nem mögy az olyan könnyen :-DD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 19:41 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Azthittem törölték a hszt-t off topicban :? :lol: Meghívok mindenkit 1 hideg fröccsre ha leborotválja valaki a fanszőrzetem. :geek:

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 19:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
chasper.cfg írta:
Azthittem törölték a hszt-t off topicban :? :lol: Meghívok mindenkit 1 hideg fröccsre ha leborotválja valaki a fanszőrzetem. :geek:

nem megy az egyedül? nehéz lehet egyszerre nagyítot és ollót is tartani a kézben XD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 19:43 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
most mutassak képet ?!

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 19:43 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
oké de asszem orosz az életből is kibannol érte XD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 19:45 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
[spoiler]Kép[/spoiler]

remélem nem azt a képet küldtem el mikor bevoltam rugva:DDD (L)))))))

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 19:46 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
hm fincsi XD
amugy az kamu szar


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [39303 hozzászólás ]  OldalElőző16966976986997003931Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole