hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 11:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 527 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 527 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 20 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2

Publikáljuk a plugint?
A szavazás 2014.11.12. 22:03-kor befejeződött.
Igen 67%  67%  [ 12 ]
Nem 33%  33%  [ 6 ]
Szavazatok száma: 18
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Challenge I.
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 22:03 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Látom senkinek nem sikerült írtam 1 szavazást szavazzatok :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Challenge I.
HozzászólásElküldve: 2014.11.06. 06:59 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Remélem publikálod crazyboy :D

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Challenge I.
HozzászólásElküldve: 2014.11.06. 14:36 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
Hülye ne legyél már kipublikálni...... "Gyiove Sparkle" se publikálta ki szóval még egy darabig egyedi plugin és valaki megfizetné biztos az árát. Mondjuk azért ez jobban kivan dolgozva.
[youtube]YrwprxWgegY[/youtube]

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Challenge I.
HozzászólásElküldve: 2014.11.06. 14:54 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
Én úgy vagyok, hogy egyedi munkát, amit nehezen lehet megoldani, nem publikálok.

Te döntöd el, hogy mit kezdesz a kódoddal.

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Challenge I.
HozzászólásElküldve: 2014.11.06. 14:59 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Ezt már megoldottam azóta :D találtam modell készítőt majd elküldöm ironnak :D

norbee.16 írta:
Hülye ne legyél már kipublikálni...... "Gyiove Sparkle" se publikálta ki szóval még egy darabig egyedi plugin és valaki megfizetné biztos az árát. Mondjuk azért ez jobban kivan dolgozva.
[youtube]YrwprxWgegY[/youtube]

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Challenge I.
HozzászólásElküldve: 2014.11.06. 16:30 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.12. 09:18
Hozzászólások: 71
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Lassan kihal az 1.6, nem lesz értelme ezeknek a pluginoknak. Már a legtöbb player(Akinek van esze, és gépe hozzá) az már mind Sourceon van, vagy GO -n. Publikáld ki szerintem, mert pár embernek hasznos lehet, meg az ember sokat tanul ebből.
Ember függő, hogy a munkáját ki publikálja, és ki nem. A "spúr" ember, mindenből pénzt csinál, és nem publikál semmit. Nyilván ha megveszem, úgy veszem meg a plugint, hogy FORRÁSKÓDDAL! Mert ilyen erővel, a .amxx fájlba, bármi lehet, vagy nem is az a plugin, csak az a neve. Tehát ha meg lehetne venni, szerinted meddig lenne "egyedi" a plugin? 5 percig......se. Én speciel, simán publikálnám. Lásd kiki -t, és Metal -t. A slot átíró mekkora plugin? Nagyon nagy, és híres volt. Még is publikálták. Ezért írtam, hogy ez ember függő.

norbee.16 írta:
Hülye ne legyél már kipublikálni...... "Gyiove Sparkle" se publikálta ki szóval még egy darabig egyedi plugin és valaki megfizetné biztos az árát. Mondjuk azért ez jobban kivan dolgozva.
[youtube]YrwprxWgegY[/youtube]

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Challenge I.
HozzászólásElküldve: 2014.11.06. 17:04 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
slot átíró pont nem nagy plugin :D
pár sor az egész

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Challenge I.
HozzászólásElküldve: 2014.11.06. 19:45 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Én amondó vagyok,hogy minden pluginból tanul az ember. Kíváncsi vagyok rá nagyon :)

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Challenge I.
HozzászólásElküldve: 2014.11.06. 21:57 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Meddig van határ idő? Lehet megcsinálom


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Challenge I.
HozzászólásElküldve: 2014.11.06. 23:16 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Mindegy :D
Minden esetre én megcsináltam a kamerás részét akinek kell :

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "DeRoiD"
  10.  
  11. #define JATEKOS "PlayerCamera"
  12.  
  13. new szam
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /cam", "kamera")
  18. register_forward(FM_Think, "Think_PlayerCamera")
  19. }
  20. public kamera(id){
  21. Create_PlayerCamera( id )
  22. }
  23. Create_PlayerCamera( id )
  24. { new ent; static const class[] = "classname";
  25. while((ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, ent, class, JATEKOS ) ) != 0)
  26. {
  27. if( pev(ent, pev_owner) == id)
  28. {
  29. engfunc(EngFunc_SetView, id, ent)
  30. return;
  31. }
  32. }
  33.  
  34. static const target[] = "info_target"
  35. ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, target))
  36.  
  37. if(!ent)
  38. return
  39.  
  40. static const model[] = "models/w_usp.mdl"
  41. set_pev(ent, pev_classname, JATEKOS)
  42. engfunc(EngFunc_SetModel, ent, model)
  43.  
  44. set_pev(ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER)
  45. set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)
  46. set_pev(ent, pev_owner, id );
  47.  
  48. set_pev(ent, pev_rendermode, kRenderTransTexture)
  49. set_pev(ent, pev_renderamt, 0.0)
  50.  
  51. engfunc(EngFunc_SetView, id, ent)
  52. set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime())
  53. }
  54. public Think_PlayerCamera(ent)
  55. {
  56. static class[32]
  57. pev(ent, pev_classname, class, sizeof class - 1)
  58.  
  59. if(!equal(class, JATEKOS))
  60. return FMRES_IGNORED
  61.  
  62. static id
  63. id = pev(ent, pev_owner)
  64.  
  65. static Float:angle[3], Float:origin[3]
  66. pev(id, pev_origin, origin)
  67. pev(id, pev_v_angle, angle)
  68.  
  69. static Float:back[3]
  70. angle_vector(angle, ANGLEVECTOR_FORWARD, back)
  71.  
  72. new file[192]
  73. formatex(file, charsmax(file), "addons/amxmodx/configs/camera.cfg")
  74. new elsopoz[8], masodikpoz[8], harmadikpoz[8], negyedikpoz[8], otodikpoz[8], hatodikpoz[8]
  75. new lines = file_size(file, 1)
  76. if(lines > 0)
  77. {
  78. new randomLine = szam;
  79. new lineBuffer[256], len;
  80. read_file(file, randomLine, lineBuffer, charsmax(lineBuffer), len);
  81. parse(lineBuffer, elsopoz, 7, masodikpoz, 7, harmadikpoz, 7, negyedikpoz, 7, otodikpoz, 7, hatodikpoz, 7)
  82.  
  83. origin[0] = str_to_float(elsopoz)
  84. origin[1] = str_to_float(masodikpoz)
  85. origin[2] = str_to_float(harmadikpoz)
  86. angle[0] = str_to_float(negyedikpoz)
  87. angle[1] = str_to_float(otodikpoz)
  88. angle[2] = str_to_float(hatodikpoz)
  89. szam++
  90. }
  91. if(szam > 1834)
  92. szam = 0
  93.  
  94. engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
  95. set_pev(ent, pev_angles, angle)
  96. set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime())
  97. return FMRES_HANDLED
  98. }
  99.  


Csatolmányok:
camera.rar [45.12 KiB]
Letöltve 56 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 20 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 58 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole