hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.12. 23:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 567 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 567 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Zclass 3.0 átalakítás
HozzászólásElküldve: 2011.09.17. 13:59 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2011.07.03. 13:45
Hozzászólások: 31
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Üdv!
Lenne egy gondom, elkezdtem tovább fejleszteni a Zclass 3.0 -t Zclass 3.1 -re.
Raktam hozzá egy fal mászó zombit de egy 1error van és nemtudok rájönni hogy mi okozza.

// AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team


// zclass3.1.sma
// D:\Program Files\HLserver\cstrike\addons\amxmodx\scripting\zclass3.1.sma(17): fatal error 100: cannot read from file: "AMXX_VERSION_NUM"
//
// Compilation aborted.
// 1 Error.
// Could not locate outpot file compiled\zclass3.1.amx (compiled failed).
//
// Compilation Time: 0,02 sec
// ----------------------------------------------------------------------

A plugin:

Kód:
/*================================================================================
   
   -----------------------------------
   -*- [ZP] Zclass 3.1 Zombie Fajok -*-
   -----------------------------------
   
   ~~~~~~~~~~~~~~~
   - Leirás -
   ~~~~~~~~~~~~~~~
   
        Falmászó zombi cvarrok:
           zp_wallclimb 0
   zp_wallclimb_nemesis 0
   zp_wallclimb_survivor 0

================================================================================*/
#include <AMXX_VERSION_NUM> // Ezt itt ide kell irnom mert ha nem irom oda 2error lessz...
#include <cstrike>
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague.inc>
#define STR_T           33
#define fm_get_user_button(%1) pev(%1, pev_button)   
#define fm_get_entity_flags(%1) pev(%1, pev_flags)

stock fm_set_user_velocity(entity, const Float:vector[3]) {
   set_pev(entity, pev_velocity, vector);

   return 1;
}
// Hunter V3
new const LG_nev[] = { "Hunter\r(V3) \wZombie" }
new const LG_info[] = { "Nagy ugras" }
new const LG_modell[] = { "zclass_hunter" }
new const LG_kezmodell[] = { "v_knife_hunter.mdl" }
const LG_elet = 8000
const LG_gyorsasag = 320
const Float:LG_gravitacio = 0.3
const Float:LG_visszalokodes = 1.5
const LG_infecthp = 200

// Death V1
new const LG1_nev[] = { "Death Zombie" }
new const LG1_info[] = { "Nem lokodik vissza" }
new const LG1_modell[] = { "zclass_death" }
new const LG1_kezmodell[] = { "death_kez.mdl" }
const LG1_elet = 3000
const LG1_gyorsasag = 530
const Float:LG1_gravitacio = 1.5
const Float:LG1_visszalokodes = 0.0

// Nemesis
new const LG2_nev[] = { "Nemesis Zombie" }
new const LG2_info[] = { "Nemesis" }
new const LG2_modell[] = { "zclass_nemesis" }
new const LG2_kezmodell[] = { "nemesis_kez.mdl" }
const LG2_elet = 150000
const LG2_gyorsasag = 880
const Float:LG2_gravitacio = 0.5
const Float:LG2_visszalokodes = 0.3

// Ember
new const LG3_nev[] = { "Ember Zombie" }
new const LG3_info[] = { "Ember kinezet+skill" }
new const LG3_modell[] = { "gsg9" }
new const LG3_kezmodell[] = { "v_knife.mdl" }
const LG3_elet = 300
const LG3_gyorsasag = 250
const Float:LG3_gravitacio = 2.3
const Float:LG3_visszalokodes = 2.3

//Falmaszo
new const LG4_nev[] = { "Falmaszo Zombi" }
new const LG4_info[] = { "Falontud maszni" }
new const LG4_modell[] = { "zclass_falmaszo" }
new const LG4_kezmodell[] = { "falmaszo_kez.mdl" }
const LG4_elet = 2500
const LG4_gyorsasag = 250
const Float:LG4_gravitacio = 0.75
const Float:LG4_visszalokodes = 1.25

/*============================================================================*/
new g_LG_hunter
new g_LG_falmaszo
new bool:g_WallClimb[33]
new Float:g_wallorigin[32][3]
new cvar_zp_wallclimb, cvar_zp_wallclimb_nemesis, cvar_zp_wallclimb_survivor

public plugin_precache()
{
   register_plugin("[ZP] Zclass 3.1 Fajok", "3.1", "Dzsee")
   
   g_LG_hunter = zp_register_zombie_class(LG_nev, LG_info, LG_modell, LG_kezmodell, LG_elet, LG_gyorsasag, LG_gravitacio, LG_visszalokodes)
        zp_register_zombie_class(LG1_nev, LG1_info, LG1_modell, LG1_kezmodell, LG1_elet, LG1_gyorsasag, LG1_gravitacio, LG1_visszalokodes)
        zp_register_zombie_class(LG2_nev, LG2_info, LG2_modell, LG2_kezmodell, LG2_elet, LG2_gyorsasag, LG2_gravitacio, LG2_visszalokodes)
       zp_register_zombie_class(LG3_nev, LG3_info, LG3_modell, LG3_kezmodell, LG3_elet, LG3_gyorsasag, LG3_gravitacio, LG3_visszalokodes)
        g_LG_falmaszo = zp_register_zombie_class(LG4_nev, LG4_info, LG4_modell, LG4_kezmodell, LG4_elet, LG4_gyorsasag, LG4_gravitacio, LG4_visszalokodes)

}

public zp_user_infected_post(id, infector)
{
   if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_LG_hunter)
      set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + LG_infecthp))
}
public plugin_init()
{
   register_forward(FM_Touch,       "fwd_touch")
   register_forward(FM_PlayerPreThink,    "fwd_playerprethink")
   register_event("DeathMsg","EventDeathMsg","a")
   cvar_zp_wallclimb = register_cvar("zp_wallclimb", "1")
   cvar_zp_wallclimb_survivor = register_cvar("zp_wallclimb_survivor", "0")
   cvar_zp_wallclimb_nemesis = register_cvar("zp_wallclimb_nemesis", "1")
}
{   
public EventDeathMsg()   
{
   new id = read_data(2)
   g_WallClimb[id] = true
   return PLUGIN_HANDLED
}

public client_connect(id) {
   g_WallClimb[id] = true   
}

public fwd_touch(id, world)
{
   if(!is_user_alive(id) || !g_WallClimb[id] || !pev_valid(id))
      return FMRES_IGNORED

   new player = STR_T
   if (!player)
      return FMRES_IGNORED
      
   new classname[STR_T]
   pev(world, pev_classname, classname, (STR_T))
   
   if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
      pev(id, pev_origin, g_wallorigin[id])

   return FMRES_IGNORED
}

public wallclimb(id, button)
{
   static Float:origin[3]
   pev(id, pev_origin, origin)

   if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
      return FMRES_IGNORED
   
   if(fm_get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
      return FMRES_IGNORED
      
   if(button & IN_FORWARD)
   {
      static Float:velocity[3]
      velocity_by_aim(id, 120, velocity)
      fm_set_user_velocity(id, velocity)
   }
   else if(button & IN_BACK)
   {
      static Float:velocity[3]
      velocity_by_aim(id, -120, velocity)
      fm_set_user_velocity(id, velocity)
   }
   return FMRES_IGNORED
}   

public fwd_playerprethink(id)
{
   if(!g_WallClimb[id] || !zp_get_user_zombie_class(id))
      return FMRES_IGNORED
      
   if(zp_is_survivor_round() && get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb_survivor) == 0)
      return FMRES_IGNORED
      
   if(zp_is_nemesis_round() && get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb_nemesis) == 0)
      return FMRES_IGNORED
   
   new button = fm_get_user_button(id)
   
   if((get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb) == 1) && (button & IN_USE) && (zp_get_user_zombie_class(id) == g_LG_falmaszo))
   wallclimb(id, button)
   else if((get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb) == 2) && (button & IN_JUMP) && button & IN_DUCK && (zp_get_user_zombie_class(id) == g_LG_falmaszo))
   wallclimb(id, button)

   return FMRES_IGNORED
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HELP
HozzászólásElküldve: 2011.09.17. 14:09 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Kód:
// Ezt itt ide kell irnom mert ha nem irom oda 2error lessz... 
#include <cstrike>
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
#define STR_T           33
#define fm_get_user_button(%1) pev(%1, pev_button)   
#define fm_get_entity_flags(%1) pev(%1, pev_flags)

stock fm_set_user_velocity(entity, const Float:vector[3]) {
   set_pev(entity, pev_velocity, vector);

   return 1;
}
// Hunter V3
new const LG_nev[] = { "Hunterr(V3) wZombie" }
new const LG_info[] = { "Nagy ugras" }
new const LG_modell[] = { "zclass_hunter" }
new const LG_kezmodell[] = { "v_knife_hunter.mdl" }
const LG_elet = 8000
const LG_gyorsasag = 320
const Float:LG_gravitacio = 0.3
const Float:LG_visszalokodes = 1.5
const LG_infecthp = 200

// Death V1
new const LG1_nev[] = { "Death Zombie" }
new const LG1_info[] = { "Nem lokodik vissza" }
new const LG1_modell[] = { "zclass_death" }
new const LG1_kezmodell[] = { "death_kez.mdl" }
const LG1_elet = 3000
const LG1_gyorsasag = 530
const Float:LG1_gravitacio = 1.5
const Float:LG1_visszalokodes = 0.0

// Nemesis
new const LG2_nev[] = { "Nemesis Zombie" }
new const LG2_info[] = { "Nemesis" }
new const LG2_modell[] = { "zclass_nemesis" }
new const LG2_kezmodell[] = { "nemesis_kez.mdl" }
const LG2_elet = 150000
const LG2_gyorsasag = 880
const Float:LG2_gravitacio = 0.5
const Float:LG2_visszalokodes = 0.3

// Ember
new const LG3_nev[] = { "Ember Zombie" }
new const LG3_info[] = { "Ember kinezet+skill" }
new const LG3_modell[] = { "gsg9" }
new const LG3_kezmodell[] = { "v_knife.mdl" }
const LG3_elet = 300
const LG3_gyorsasag = 250
const Float:LG3_gravitacio = 2.3
const Float:LG3_visszalokodes = 2.3

//Falmaszo
new const LG4_nev[] = { "Falmaszo Zombi" }
new const LG4_info[] = { "Falontud maszni" }
new const LG4_modell[] = { "zclass_falmaszo" }
new const LG4_kezmodell[] = { "falmaszo_kez.mdl" }
const LG4_elet = 2500
const LG4_gyorsasag = 250
const Float:LG4_gravitacio = 0.75
const Float:LG4_visszalokodes = 1.25

/*============================================================================*/
new g_LG_hunter
new g_LG_falmaszo
new bool:g_WallClimb[33]
new Float:g_wallorigin[32][3]
new cvar_zp_wallclimb, cvar_zp_wallclimb_nemesis, cvar_zp_wallclimb_survivor

public plugin_precache()
{
   register_plugin("[ZP] Zclass 3.1 Fajok", "3.1", "Dzsee")
   
   g_LG_hunter = zp_register_zombie_class(LG_nev, LG_info, LG_modell, LG_kezmodell, LG_elet, LG_gyorsasag, LG_gravitacio, LG_visszalokodes)
        zp_register_zombie_class(LG1_nev, LG1_info, LG1_modell, LG1_kezmodell, LG1_elet, LG1_gyorsasag, LG1_gravitacio, LG1_visszalokodes)
        zp_register_zombie_class(LG2_nev, LG2_info, LG2_modell, LG2_kezmodell, LG2_elet, LG2_gyorsasag, LG2_gravitacio, LG2_visszalokodes)
       zp_register_zombie_class(LG3_nev, LG3_info, LG3_modell, LG3_kezmodell, LG3_elet, LG3_gyorsasag, LG3_gravitacio, LG3_visszalokodes)
        g_LG_falmaszo = zp_register_zombie_class(LG4_nev, LG4_info, LG4_modell, LG4_kezmodell, LG4_elet, LG4_gyorsasag, LG4_gravitacio, LG4_visszalokodes)

}

public zp_user_infected_post(id, infector)
{
   if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_LG_hunter)
      set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + LG_infecthp))
}
public plugin_init()
{
   register_forward(FM_Touch,       "fwd_touch")
   register_forward(FM_PlayerPreThink,    "fwd_playerprethink")
   register_event("DeathMsg","EventDeathMsg","a")
   cvar_zp_wallclimb = register_cvar("zp_wallclimb", "1")
   cvar_zp_wallclimb_survivor = register_cvar("zp_wallclimb_survivor", "0")
   cvar_zp_wallclimb_nemesis = register_cvar("zp_wallclimb_nemesis", "1")
}
{   
public EventDeathMsg()   
{
   new id = read_data(2)
   g_WallClimb[id] = true
   return PLUGIN_HANDLED
}

public client_connect(id) {
   g_WallClimb[id] = true   
}

public fwd_touch(id, world)
{
   if(!is_user_alive(id) || !g_WallClimb[id] || !pev_valid(id))
      return FMRES_IGNORED

   new player = STR_T
   if (!player)
      return FMRES_IGNORED
     
   new classname[STR_T]
   pev(world, pev_classname, classname, (STR_T))
   
   if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
      pev(id, pev_origin, g_wallorigin[id])

   return FMRES_IGNORED
}

public wallclimb(id, button)
{
   static Float:origin[3]
   pev(id, pev_origin, origin)

   if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
      return FMRES_IGNORED
   
   if(fm_get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
      return FMRES_IGNORED
     
   if(button & IN_FORWARD)
   {
      static Float:velocity[3]
      velocity_by_aim(id, 120, velocity)
      fm_set_user_velocity(id, velocity)
   }
   else if(button & IN_BACK)
   {
      static Float:velocity[3]
      velocity_by_aim(id, -120, velocity)
      fm_set_user_velocity(id, velocity)
   }
   return FMRES_IGNORED
}   

public fwd_playerprethink(id)
{
   if(!g_WallClimb[id] || !zp_get_user_zombie_class(id))
      return FMRES_IGNORED
     
   if(zp_is_survivor_round() && get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb_survivor) == 0)
      return FMRES_IGNORED
     
   if(zp_is_nemesis_round() && get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb_nemesis) == 0)
      return FMRES_IGNORED
   
   new button = fm_get_user_button(id)
   
   if((get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb) == 1) && (button & IN_USE) && (zp_get_user_zombie_class(id) == g_LG_falmaszo))
   wallclimb(id, button)
   else if((get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb) == 2) && (button & IN_JUMP) && button & IN_DUCK && (zp_get_user_zombie_class(id) == g_LG_falmaszo))
   wallclimb(id, button)

   return FMRES_IGNORED
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 63 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole