hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 20:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 539 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 539 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39242 hozzászólás ]  Oldal Előző 13291 3292 3293 3294 32953925 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.05.21. 21:29 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
raziqq írta:
mik ezek a szánalmas player szerzési szerver nevek? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Anticheat? Egyrészt hülyeség kiírni mert az ember azthiszi nincs admin és így oldják meg a csalást :)

Az csak egy dolog, hogy te azt hiszed...

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 11:44 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Valaki ert csgo modelekhez? (Nem 1.6-ra gondolok)

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 16:34 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.23. 14:22
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Megint egy okostojgli aki azt hiszi nincs anticheat :/

_________________
✯ℝaiz3n✯ツ
Kép
Egy tökéletes világban nincsenek csalók. Mi megvalósítottuk a tökéletes világot.
http://www.switchtogaming.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 18:58 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Ez megtörtént SzékesFehérváron egy fasza házibuliban, én is ott voltam!!!kb: 2013.05.24 mához 3 éve..
És azóta minden évben eszembe jut ami történt :(!!

[Tudom hogy senkit se érdekel, de azért megosztom] (És részvétem Évi-nek!)

https://www.youtube.com/watch?v=6fnjD0_rfd0

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.05.25. 19:10 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
mforce írta:
Mindenki által várt szar...

https://www.youtube.com/watch?v=EeKlB85YGTY

  1. // gyengébbek kedvéért 1-1 kommenttel...
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  10. new const VERSION[] = "1.0"
  11. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  12.  
  13.  
  14. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47", "weapon_m4a1"};
  15. new const weapnames[] = {CSW_AK47, CSW_M4A1}
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  20.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  21.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  22.     }
  23. }
  24.  
  25. new const fegyverek[][] = {
  26.     "models/weap_skins/v_ak47.mdl",     // 0. elem
  27.     "models/weap_skins/v_m4a1.mdl"      // 1
  28. };
  29.  
  30. public OnItemDeployPost(ent) {
  31.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  32.  
  33.     if(id) {
  34.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  35.    
  36.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni
  37.         // mert ez csak tesztnek volt így.
  38.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  39.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])    // v_modell
  40.             }
  41.         }
  42.     }
  43.  
  44.     return HAM_IGNORED;
  45. }
  46.  
  47. public plugin_precache() {
  48.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  49. }
  50.  
  51. public ClCmd_Impulse(id) {
  52.     const m_iId = 43
  53.     const m_pActiveItem = 373
  54.  
  55.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  56.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  57.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni, csak tesztnek van így.
  58.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  59.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_M4A1 ? 15:6)) // többi fegyót nem néztem,
  60.             // de itt se kértem le a silencert ugye az m4-nek, lehet ezt babrálni
  61.             return PLUGIN_HANDLED;
  62.         }
  63.     }
  64.     return PLUGIN_CONTINUE;
  65. }
  66.  
  67. // fakemeta
  68. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  69. {
  70.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  71.  
  72.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  73.     write_byte(iAnim)
  74.     write_byte(pev(id, pev_body))
  75.     message_end()
  76. }
  77.  
  78. // engine
  79. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  80. {
  81.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  82.  
  83.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  84.     write_byte(iAnim)
  85.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  86.     message_end()
  87. }

igen, ez jó, csak annyi hogy, mondjuk más fegyvert raksz akkor az már nem jó, mert a más fegyver nincs meg animálva :D

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.05.25. 19:27 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 00:49
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
SZILARD írta:
mforce írta:
Mindenki által várt szar...

https://www.youtube.com/watch?v=EeKlB85YGTY

  1. // gyengébbek kedvéért 1-1 kommenttel...
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  10. new const VERSION[] = "1.0"
  11. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  12.  
  13.  
  14. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47", "weapon_m4a1"};
  15. new const weapnames[] = {CSW_AK47, CSW_M4A1}
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  20.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  21.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  22.     }
  23. }
  24.  
  25. new const fegyverek[][] = {
  26.     "models/weap_skins/v_ak47.mdl",     // 0. elem
  27.     "models/weap_skins/v_m4a1.mdl"      // 1
  28. };
  29.  
  30. public OnItemDeployPost(ent) {
  31.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  32.  
  33.     if(id) {
  34.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  35.    
  36.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni
  37.         // mert ez csak tesztnek volt így.
  38.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  39.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])    // v_modell
  40.             }
  41.         }
  42.     }
  43.  
  44.     return HAM_IGNORED;
  45. }
  46.  
  47. public plugin_precache() {
  48.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  49. }
  50.  
  51. public ClCmd_Impulse(id) {
  52.     const m_iId = 43
  53.     const m_pActiveItem = 373
  54.  
  55.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  56.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  57.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni, csak tesztnek van így.
  58.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  59.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_M4A1 ? 15:6)) // többi fegyót nem néztem,
  60.             // de itt se kértem le a silencert ugye az m4-nek, lehet ezt babrálni
  61.             return PLUGIN_HANDLED;
  62.         }
  63.     }
  64.     return PLUGIN_CONTINUE;
  65. }
  66.  
  67. // fakemeta
  68. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  69. {
  70.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  71.  
  72.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  73.     write_byte(iAnim)
  74.     write_byte(pev(id, pev_body))
  75.     message_end()
  76. }
  77.  
  78. // engine
  79. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  80. {
  81.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  82.  
  83.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  84.     write_byte(iAnim)
  85.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  86.     message_end()
  87. }

igen, ez jó, csak annyi hogy, mondjuk más fegyvert raksz akkor az már nem jó, mert a más fegyver nincs meg animálva :D


És ez kit érdekel?A plugint megcsinálta mforce, animációt csinálj magadnak, vagy ott a deroid modelje és használd azt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.05.25. 19:39 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
nincs meg a model :D, el tudod küldeni?

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.05.25. 19:43 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Az egy példa plugin volt, csak hogy lássa aki ért egy kicsit is hozzá, hogy hogy lehet.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.05.25. 19:44 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Kis mocsok mforce, megcsinál egy plugint amit a tagok 90%-a nem tudott volna, publikálja, és nem csinál hozzá mindenkinek cs:go modelleket :cry: :cry:

Amúgy gamebanana meg dero modeljei, de ha a .mdl fájl meg is van kell az is, h hányas számú animáció az ami a nézegetést játsza le.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.05.25. 19:51 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
van a MilkShape 3D 1.8.4 nevű program, valaki tudna adni linket hogyan lehet csinálni vele fegyverhez animációt? :D

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39242 hozzászólás ]  Oldal Előző 13291 3292 3293 3294 32953925 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 50 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole