hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 18:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 540 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 538 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39242 hozzászólás ]  Oldal Előző 13193 3194 3195 3196 31973925 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.03.13. 16:55 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Régi kedvenc: Lost - Eltűntek :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.03.13. 16:59 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.07. 14:55
Hozzászólások: 939
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 95 alkalommal
utolsó részét nem értettem még meg a Lostnak..
ebből is látszik mennyire függő vagyok.. kb 20 sorozatot irtatok eddig,én ebből 11-et nézek-néztem... xddddd
és akkor a listámba még van 19 sorozat xd

_________________
Hmm.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.03.13. 17:18 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Zeei írta:
van rajtam kivül még valamilyen sorozatrajongó? akarom mondani inkább sorozatfüggő?

VampirNaplok, The Originals, The Walking Dead :D

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.03.13. 20:03 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Ez de menőőőő

  1. public plugin_init()
  2. {
  3.     register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
  4. }
  5. public UpdateClientData(id, sendweapons, cd){
  6.     if( sendweapons )
  7.     {
  8.         if( get_cd(cd, CD_WeaponAnim) )
  9.         {
  10.             set_cd(cd, CD_WeaponAnim, 0)
  11.         }
  12.     }
  13. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.03.13. 20:18 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Miért lenne ez menő?:D :lol:

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.03.13. 22:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 18:17
Hozzászólások: 310
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Hogy tudom megoldani azt hogy kőr ellején ne adjon semmit csak a menüböl lehesen kapni.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.03.13. 22:14 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Szevasztok!

Aki kíváncsi rá csak az olvassa.

Nos , haverral unatkoztam és elkezdtünk egy olyat hogy NVAULT Szerver FAGYÁSI TESZT, És az van hogy mentegettünk modelleket eggyesével Nvaultonként, és 181 mentésnél K.O lett a szervernek, többet nem bír egy forráskódba menteni [ Csak így hülyeségből csináltuk ] :)

Edit: ment1(id) , ment2(id) , stb..... és 181 mentés , aki-t érdekel a következő Teszt az nyugodtan dobjon egy privátot, meg hogy miről kell teszt :)

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.03.13. 23:43 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Ha valakit érdekelne látszat megoldás oop -ra pawnban:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <class.inl>
  3.  
  4. #define Monster. Monster_
  5. #define iMonsterObj.%0(%1)  Monster_%0( iMonsterObj, %1 )
  6.  
  7. int iMonsterObj;
  8.  
  9. public plugin_init()
  10. {
  11.     register_plugin( "TEST", "1.0", "Akosch:." );
  12.  
  13.     register_clcmd( "test", "@fnTest" );
  14.  
  15.     iMonsterObj = Monster.Monster( );
  16.     // 2 féle hivatkozás:
  17.     Monster.SetDmg( iMonsterObj, 1 ); // Simán meghívjuk a függvényt
  18.     iMonsterObj.IncreaseDmg( 5, 5 );     // Lásd fent: iMonsterObj.%0(%1)
  19. }
  20.  
  21. @fnTest( iPlayerId )
  22. {
  23.     log_amx( "[Monster]^ndamage: %i ^nhealth: %i", Monster.GetDmg( iMonsterObj ), iMonsterObj.GetHp( ) );
  24. }

  1. #if defined _class_included
  2.     #endinput
  3. #endif
  4. #define _class_included
  5.  
  6. #if !defined _amxmodx_included
  7.     #include < amxmodx >
  8. #endif
  9.  
  10. #define private: static
  11. #define int stock
  12. #define public:
  13.  
  14. // class Monster
  15. #define Monster::   Monster_
  16. #define MONSTER_MAX 32
  17. //
  18. private: int g_iDmg[ MONSTER_MAX ];
  19. private: int g_iHp[ MONSTER_MAX ];
  20.  
  21. /*
  22. class Monster
  23. {
  24.     public:
  25.         int Monster( );
  26.         int IncreaseDmg( int iInt, int iInt2 );
  27.         int SetDmg( int iDmg );
  28.         int GetDmg( );
  29.         int SetHp( int iHp );
  30.         int GetHp( );
  31.     private:
  32.         int g_iDmg, g_iHp;
  33. }
  34.  
  35. */
  36.  
  37. // Konstruktor
  38. public: int Monster::Monster()
  39. {
  40.     static iMonsterId = -1;
  41.     log_amx( "Constructor!" );
  42.     return iMonsterId++;
  43. }
  44.  
  45. public: int Monster::IncreaseDmg( iObj, iInt, iInt2 )
  46.     g_iDmg[ iObj ] *= iInt + iInt2;
  47.  
  48. public: int Monster::SetDmg( iObj, iDmg )
  49.     g_iDmg[ iObj ] = iDmg;
  50.  
  51. public: int Monster::GetDmg( iObj )
  52.     return g_iDmg[ iObj ];
  53.  
  54. public: int Monster::SetHp( iObj, iHp )
  55.     g_iHp[ iObj ] = iHp;
  56.  
  57. public: int Monster::GetHp( iObj )
  58.     return g_iHp[ iObj ];


Hogy mi miért:
int -> stock: Ne ütközzön függvényeknél illetve privát változóknál. ( amúgy totál felesleges, és lehet hülye megoldás is, csak ha már az objektumok kezelését c stílusra szabtam gondoltam legyen meg ez is )
private -> static: A globális, static kulcsszóval létrehozott változók csak a saját fájljukban érhetőek el, ezzel ténylegesen hozzáférhetetlen a fő kódból ( ClassTest.sma ).
public: : Csak hogy legyen kiírva, jelölve.
MONSTER_MAX : Nem volt kedvem dinamikus változókkal babrálni.

+infó:
1 warningot mindenképp dob, mivel 2 makró is ugyanazt helyettesíti be ( ClassName. és ClassName:: ), ezért azt hiszi, h újradefiniálom az egyiket, de nem.

Edit: Ha lenne valakinek ötlete pofásabb objektum létrehozásra, esetleg egy makróra hozzá, akkor szívesen meghallgatom :D ( Ez a kézileg meghívjuk a konstruktort annyira nem tetszik, egy makróval szebb lenne )

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.03.14. 05:22 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
The Peace írta:
Szevasztok!

Aki kíváncsi rá csak az olvassa.

Nos , haverral unatkoztam és elkezdtünk egy olyat hogy NVAULT Szerver FAGYÁSI TESZT, És az van hogy mentegettünk modelleket eggyesével Nvaultonként, és 181 mentésnél K.O lett a szervernek, többet nem bír egy forráskódba menteni [ Csak így hülyeségből csináltuk ] :)

Edit: ment1(id) , ment2(id) , stb..... és 181 mentés , aki-t érdekel a következő Teszt az nyugodtan dobjon egy privátot, meg hogy miről kell teszt :)


Valószínű úgy kell mentest írni, hogy külön függvénybe 181x töltesz be egy-egy vaultot.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2016.03.14. 07:48 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
mforce írta:

Valószínű úgy kell mentest írni, hogy külön függvénybe 181x töltesz be egy-egy vaultot.


Oda írtam szerintem hogy csak hülyeségből csináltuk, hogy azt teszteljük le...

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39242 hozzászólás ]  Oldal Előző 13193 3194 3195 3196 31973925 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 56 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole