hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Írj! - Chat
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=13&t=3
Oldal: 2947 / 3925

Szerző:  Zeei [ 2015.07.25. 20:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

én is...

Szerző:  Papi [ 2015.07.26. 10:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

én meg elbuktam 170 eurót ESL (Y) GG

Szerző:  Akosch:. [ 2015.07.26. 11:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Nagyon nem tudtam, h hol tudnám megmutatni, szóval gondoltam ide írom, a napokban találtam egy elég jó pofa kis megoldást, ha sok bool változóra lenne szükséged...

Link: http://sampforum.hu/index.php?topic=18149.0 - bitműveletek (bit-flag) résznél van ez a megoldás.

Szerző:  LyleChriss [ 2015.07.26. 11:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Én úgyis bool imádó vagyok, köszöntem, ez jól jön :3

Szerző:  Akosch:. [ 2015.07.26. 11:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Nincs mit :D ha lehet bináris számot menteni, betölteni akkor ez elég takarékos megoldás :D

Szerző:  CrB [ 2015.07.26. 13:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

2 napra eltűnök és 17 oldalnyi olvasatlan HSZ wut? :D


Ha ezután a HSZ után 1 nem megfelelő hangnemű vagy vitát gerjesztő hozzászólást látok a hsz-t törlöm chat et zárom és az illető kap egy mondjuk 1 éves pihenőt! ez nem az a fórum ahol erre szükség van.

Szerző:  LyleChriss [ 2015.07.26. 14:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

crazyboy írta:
2 napra eltűnök és 17 oldalnyi olvasatlan HSZ wut? :D

Ha tudtam volna, hogy nem vagy otthon, kapsz vagy 100 PÜ-t tőlem... :( :lol:

Szerző:  Akosch:. [ 2015.07.26. 16:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Szerintem a kicsi Lyle nagyon boldog lesz :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #pragma semicolon 1
  5.  
  6. #define PLUGIN "Próba-plugin"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "Akosch:."
  9.  
  10. #define BitFlag_Get(%0,%1) ((%0) & (%1))
  11. #define BitFlag_On(%0,%1) ((%0) |= (%1))
  12. #define BitFlag_Off(%0,%1) ((%0) &= (%1))
  13. #define BitFlag_Toggle(%0,%1) ((%0) ^= (%1))
  14.  
  15. #define SLOT 0x21
  16.  
  17. enum eWeaponFlags:(<<= 1)
  18. {
  19. eKnife = 1,
  20. ePocketKnife,
  21. eDagger,
  22. eSword,
  23. eGiantSword,
  24. eMagicalSword,
  25. eScepter,
  26. eDragonAxe,
  27. eKillerKnife
  28. };
  29.  
  30. new eWeaponFlags:g_bPlayerWeapons[SLOT + 0b1];
  31.  
  32. public plugin_init()
  33. {
  34. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  35. register_clcmd("say kerek", "Please");
  36. register_clcmd("say lol", "LoL");
  37. }
  38.  
  39. public client_connect(id)
  40. {
  41. PlayerDataLoad(id);
  42. }
  43.  
  44. public client_disconnect(id)
  45. {
  46. PlayerDataSave(id);
  47. }
  48.  
  49. public Please(id)
  50. {
  51. BitFlag_On(g_bPlayerWeapons[id], eSword);
  52. }
  53.  
  54. public LoL(id)
  55. {
  56. if(BitFlag_Get(g_bPlayerWeapons[id], eSword))
  57. BitFlag_On(g_bPlayerWeapons[id], eKillerKnife);
  58. }
  59.  
  60. public PlayerDataSave(id)
  61. {
  62. new sFile[64], sName[32], pFile;
  63.  
  64. get_user_name(id, sName, charsmax(sName));
  65. replace_all(sName, charsmax(sName), ":", "_");
  66. replace_all(sName, charsmax(sName), ".", "_");
  67. replace_all(sName, charsmax(sName), "*", "_");
  68. replace_all(sName, charsmax(sName), "&", "_");
  69. replace_all(sName, charsmax(sName), "#", "_");
  70. replace_all(sName, charsmax(sName), "@", "_");
  71. replace_all(sName, charsmax(sName), "/", "_");
  72. replace_all(sName, charsmax(sName), "-", "_");
  73. replace_all(sName, charsmax(sName), "+", "_");
  74. replace_all(sName, charsmax(sName), "=", "_");
  75. replace_all(sName, charsmax(sName), "!", "_");
  76. replace_all(sName, charsmax(sName), "?", "_");
  77. replace_all(sName, charsmax(sName), "<", "_");
  78. replace_all(sName, charsmax(sName), ">", "_");
  79. replace_all(sName, charsmax(sName), "|", "_");
  80. replace_all(sName, charsmax(sName), "{", "_");
  81. replace_all(sName, charsmax(sName), "}", "_");
  82. replace_all(sName, charsmax(sName), "~", "_");
  83. replace_all(sName, charsmax(sName), ",", "_");
  84. get_configsdir(sFile, charsmax(sFile));
  85. format(sFile, charsmax(sFile), "%s/%s.ini", sFile, sName);
  86.  
  87. pFile = fopen(sFile, "wt");
  88.  
  89. if(pFile)
  90. {
  91. fprintf(pFile, "%i", _:g_bPlayerWeapons[id]);
  92. fclose(pFile);
  93. }
  94. }
  95.  
  96. public PlayerDataLoad(id)
  97. {
  98. new sFile[64], sLine[128], sName[32], pFile;
  99.  
  100. get_user_name(id, sName, charsmax(sName));
  101. replace_all(sName, charsmax(sName), ":", "_");
  102. replace_all(sName, charsmax(sName), ".", "_");
  103. replace_all(sName, charsmax(sName), "*", "_");
  104. replace_all(sName, charsmax(sName), "&", "_");
  105. replace_all(sName, charsmax(sName), "#", "_");
  106. replace_all(sName, charsmax(sName), "@", "_");
  107. replace_all(sName, charsmax(sName), "/", "_");
  108. replace_all(sName, charsmax(sName), "-", "_");
  109. replace_all(sName, charsmax(sName), "+", "_");
  110. replace_all(sName, charsmax(sName), "=", "_");
  111. replace_all(sName, charsmax(sName), "!", "_");
  112. replace_all(sName, charsmax(sName), "?", "_");
  113. replace_all(sName, charsmax(sName), "<", "_");
  114. replace_all(sName, charsmax(sName), ">", "_");
  115. replace_all(sName, charsmax(sName), "|", "_");
  116. replace_all(sName, charsmax(sName), "{", "_");
  117. replace_all(sName, charsmax(sName), "}", "_");
  118. replace_all(sName, charsmax(sName), "~", "_");
  119. replace_all(sName, charsmax(sName), ",", "_");
  120. get_configsdir(sFile, charsmax(sFile));
  121. format(sFile, charsmax(sFile), "%s/%s.ini", sFile, sName);
  122.  
  123. pFile = fopen(sFile, "rt");
  124.  
  125. if(pFile)
  126. {
  127. fgets(pFile, sLine, charsmax(sLine));
  128. g_bPlayerWeapons[id] = eWeaponFlags:str_to_num(sLine);
  129. fclose(pFile);
  130. }
  131. else
  132. {
  133. formatex(sLine, charsmax(sLine), "%i", _:g_bPlayerWeapons[id]);
  134. write_file(sFile, sLine);
  135. }
  136. }


Csináltam 1-2 tesztet és igen, lehet 32 igaz/hamis értéket tárolni, menteni egy sima változóba :D
Azon kívül, hogy így sokkal több értéket lehet mellettük menteni még kisebb a memória igény is, szóval szerintem, ha valakinek több mint 5 bool értékre van szüksége hajrá :D Elég hasznos :D

Szerző:  LyleChriss [ 2015.07.26. 16:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Akosch:. írta:
Szerintem a kicsi Lyle nagyon boldog lesz :D


A 170 centimmel nem vagyok egy óriás, de azért kicsi sem... :evil:
Majd ha hazaértem, szórakozok vele én is :P

Szerző:  JoZsi [ 2015.07.26. 17:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Magyarorszag TOP1 szerver mikor volt utoljara? :D De nem csak a magyar szerverek kozt, hanem az egesz gametrackeren? :D Most lehet hogy lesz egy, nagyon beindult a privat modom :D Vagyis a tovabb fejlesztett, ZP 6.3 ;)

Oldal: 2947 / 3925 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/