hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Írj! - Chat
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=13&t=3
Oldal: 3154 / 3925

Szerző:  DeteCT0R [ 2016.02.06. 18:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Lanyok ha meg 1 privatot kapok azzal hogy anticheat tenyleg kikapcsolom a pm-et.

Nincs anticheatem nemerdekel anticheat nem cs-zek csak ittvagyok hogy lassam az ifju padavanokat.

Szerző:  Akosch:. [ 2016.02.06. 18:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Ha jó kulcszavakkal keresnének egy igényesebb privát üzenet megírása alatt rá lehetne találni mforce régebbi orpheu -s megoldására. Xd
( mármint a funkcióra )

Szerző:  elit [ 2016.02.06. 18:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

DeteCT0R írta:
Lanyok ha meg 1 privatot kapok azzal hogy anticheat tenyleg kikapcsolom a pm-et.

Nincs anticheatem nemerdekel anticheat nem cs-zek csak ittvagyok hogy lassam az ifju padavanokat.


és a kf? :xicon_e_biggrin:

Szerző:  norbee.16 [ 2016.02.06. 20:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Akosch:. írta:
Ha jó kulcszavakkal keresnének egy igényesebb privát üzenet megírása alatt rá lehetne találni mforce régebbi orpheu -s megoldására. Xd
( mármint a funkcióra )

Szerinted azzal érnének valamit? :D

Szerző:  DeteCT0R [ 2016.02.06. 20:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

elit írta:
DeteCT0R írta:
Lanyok ha meg 1 privatot kapok azzal hogy anticheat tenyleg kikapcsolom a pm-et.

Nincs anticheatem nemerdekel anticheat nem cs-zek csak ittvagyok hogy lassam az ifju padavanokat.


és a kf? :xicon_e_biggrin:

Az meg megy :D

(https://youtu.be/J4GkCtxPX3o?t=4377) A cime azkellene legyen hogy DeteCT0R a pro. Metal is meghalt egyedul hagytak :(

Szerző:  BuRn [ 2016.02.06. 20:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

vki vacsora?

Csatolmányok:
12651157_1966649893560452_8543055705162327881_n.jpg
12651157_1966649893560452_8543055705162327881_n.jpg [ 50.09 KiB | Megtekintve 2973 alkalommal ]

Szerző:  mforce [ 2016.02.06. 20:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

MSG_ReadBits
SV_ParseConsistencyResponse

nagy cucc, pöröghet a google feleslegesen XD
Amúgy megvéve az A+ G9 izé egér :D Majd hétfőn szállítják, mikor dolgozom xD...

Szerző:  Anonymous1337 [ 2016.02.06. 23:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

Így elbaszni egy ennyi játékos accountot... http://steamcommunity.com/profiles/76561198012438564/

Szerző:  elit [ 2016.02.07. 06:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

DeteCT0R írta:
Az meg megy :D

(https://youtu.be/J4GkCtxPX3o?t=4377) A cime azkellene legyen hogy DeteCT0R a pro. Metal is meghalt egyedul hagytak :(

:D

Szerző:  Akosch:. [ 2016.02.07. 15:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Írj! - Chat

  1. #include < amxmodx >
  2. #include < engine >
  3. #include < hamsandwich >
  4.  
  5. new const g_sENT[ ] = "Ent"
  6. new const g_sENTMDL[ ] = "models/hostage.mdl";
  7. new const g_sSOUNDS[ ][ ] =
  8. {
  9.     "vox/no.wav",
  10.     "vox/yes.wav"
  11. }
  12. new Float:g_fCooldown[ 33 ], g_iEntId;
  13.  
  14. public plugin_init( )
  15. {
  16.     register_plugin( "TEST", "1.0", "Akosch:." );
  17.    
  18.     RegisterHam( Ham_ObjectCaps, "player", "@fwOnCBaseUse", 1 );
  19.  
  20.     g_iEntId = create_entity( "info_target" );
  21.     entity_set_origin( g_iEntId, Float:{ -375.0, 561.0, 100.0 } );
  22.     entity_set_string( g_iEntId, EV_SZ_classname, g_sENT );
  23.     entity_set_model( g_iEntId, g_sENTMDL );
  24.     entity_set_int( g_iEntId, EV_INT_solid, SOLID_BBOX );
  25.     entity_set_int( g_iEntId, EV_INT_skin, 1 );
  26.     entity_set_int( g_iEntId, EV_INT_movetype, MOVETYPE_NONE );
  27.     entity_set_byte( g_iEntId, EV_BYTE_controller1, 125 );
  28.     entity_set_size( g_iEntId, Float:{ -12.0, -12.0, 0.0 }, Float:{ 12.0, 12.0, 75.0 } );
  29.     entity_set_int( g_iEntId, EV_INT_flags, entity_get_int( g_iEntId, EV_INT_flags ) | FL_GODMODE );
  30.  
  31.     drop_to_floor( g_iEntId );
  32. }
  33.  
  34. public plugin_precache( )
  35. {
  36.     precache_model( g_sENTMDL );
  37.     precache_sound( g_sSOUNDS[ 0 ] );
  38.     precache_sound( g_sSOUNDS[ 1 ] );
  39. }
  40.  
  41. @fwOnCBaseUse( iPlayerId )
  42.     if ( get_gametime( ) > g_fCooldown[ iPlayerId ] )
  43.     {
  44.         new iTargetId, iTargetBody;
  45.         get_user_aiming( iPlayerId, iTargetId, iTargetBody, 200 );
  46.  
  47.         if ( iTargetId == g_iEntId )
  48.         {
  49.             g_fCooldown[ iPlayerId ] = get_gametime( ) + 1.5;
  50.            
  51.             new i = random_num( 59, 60 );
  52.             entity_set_float( g_iEntId, EV_FL_animtime, get_gametime( ) );
  53.             entity_set_float( g_iEntId, EV_FL_framerate, 1.50 );
  54.             entity_set_float( g_iEntId, EV_FL_frame, 0.0 );
  55.             entity_set_int( g_iEntId, EV_INT_sequence, i );
  56.             emit_sound( g_iEntId, CHAN_VOICE, g_sSOUNDS[ i == 59 ], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
  57.         }
  58.     }


Ha valamit nem tudnátok eldönteni xd d2-n közre ledob egy entity-t, ha közel mész és nyomsz rá egy 'e' betűt bólogat, hogy igen / nem és még mondja is :D :D :D
( alap fájlokat használ csak, nem kell semmit letölteni, ha minden igaz )

Oldal: 3154 / 3925 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/