ReAPI - Bullet Damage Leírás:
- A célkereszt mellett mutatja, hogy mennyit sebeztél és, hogy mennyi sebzést kaptál.
Verzió: Követelmények: Eredeti link: Készítő: Plugin:
#include <amxmodx> #include <reapi> new g_SyncHudObj public plugin_init() { register_plugin("[ReAPI] Bullet Damage", "1.0", "WaLkZ") RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "OnPlayerTakeDamagePost", true) g_SyncHudObj = CreateHudSyncObj() } public OnPlayerTakeDamagePost(const iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) { if (!is_user_connected(iAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(iAttacker, iVictim) || flDamage < 1.0) { return } set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) ShowSyncHudMsg(iVictim, g_SyncHudObj, "%.f", flDamage) set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, "%.f", flDamage) }
|