hlmod.hu
https://hlmod.hu/

ReAPI - Bullet Damage
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=134&t=28711
Oldal: 1 / 1

Szerző:  theglorious [ 2018.02.02. 19:55 ]
Hozzászólás témája:  ReAPI - Bullet Damage

ReAPI - Bullet Damage
Leírás:
  • A célkereszt mellett mutatja, hogy mennyit sebeztél és, hogy mennyi sebzést kaptál.
Verzió:
  • v1.0
Követelmények:
  • ReHLDS
  • ReGameDLL
  • ReAPI
Eredeti link:
Készítő:
  • WaLkZ
Plugin:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3.  
  4. new g_SyncHudObj
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8.     register_plugin("[ReAPI] Bullet Damage", "1.0", "WaLkZ")
  9.    
  10.     RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "OnPlayerTakeDamagePost", true)
  11.    
  12.     g_SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  13. }
  14.  
  15. public OnPlayerTakeDamagePost(const iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
  16. {
  17.     if (!is_user_connected(iAttacker)
  18.     || !rg_is_player_can_takedamage(iAttacker, iVictim)
  19.     || flDamage < 1.0)
  20.     {
  21.         return
  22.     }
  23.    
  24.     set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  25.     ShowSyncHudMsg(iVictim, g_SyncHudObj, "%.f", flDamage)
  26.    
  27.     set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  28.     ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, "%.f", flDamage)
  29. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/