hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2019.10.22. 18:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 45 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 42 vendég

A legtöbb felhasználó (652 fő) 2015.05.25. 22:38-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: DeteCT0R, Majestic-12 [Bot], ultraibolya az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ReAPI - Bunny Hop
HozzászólásElküldve: 2018.08.15. 19:29 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1458
Megköszönt másnak: 114 alkalommal
Megköszönték neki: 205 alkalommal
ReAPI - Bunny Hop
Leírás:
  • Az ismert bunny hop plugin reapi változata. Használata szokásos módon (Space nyomva tartva)
Cvar / Beállítás:
  • bh_enabled - 1 bekapcsolt bunnyhop / 0 kikapcsolt bunnyhop
Verzió:
  • v1.0
Követelmények:
  • ReApi 5.2.0.143
Kompatibilis:
  • (Re) Amx Mod X 1.8.3-dev
Készítő:
  • PurposeLess
Plugin:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3.  
  4. new bh_enabled;
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7.     register_plugin("BunnyHop", "1.0", "PurposeLess");
  8.  
  9.     RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "CBasePlayer_Jump");
  10.  
  11.     new pcvar = create_cvar("bh_enabled", "1", _, _, .has_min = true, .min_val = 0.0, .has_max = true, .max_val = 1.0);
  12.     bind_pcvar_num(pcvar, bh_enabled);
  13. }
  14.  
  15. public CBasePlayer_Jump(const id)
  16. {
  17.     if(!bh_enabled)
  18.     {
  19.         return;
  20.     }
  21.  
  22.     static flags;
  23.     flags = get_entvar(id, var_flags);
  24.  
  25.     if(flags & FL_WATERJUMP)
  26.     {
  27.         return;
  28.     }
  29.  
  30.     static waterlevel;
  31.     waterlevel = get_entvar(id, var_waterlevel);
  32.  
  33.     if(waterlevel >= 2)
  34.     {
  35.         return;
  36.     }
  37.  
  38.     if(!(flags & FL_ONGROUND))
  39.     {
  40.         return;
  41.     }
  42.  
  43.     static Float:velocity[3];
  44.     get_entvar(id, var_velocity, velocity);
  45.     velocity[2] += 250.0;
  46.     set_entvar(id, var_velocity, velocity);
  47.  
  48.     set_entvar(id, var_gaitsequence, 6);
  49.  
  50. }

_________________
"Ki áll vajon melléd, az ördög vagy az angyal, ha rosszat teszel?"

"Tigris, tigris, csóvafény, éjszakáknak erdején,
Mily kéz adta teneked, szörnyű és szép termeted?..."

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást (összesen 2): Shadow -.- (2018.08.15. 20:27) • ROL_MESTER (2018.08.17. 17:59)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ReAPI - Bunny Hop
HozzászólásElküldve: 2018.08.15. 20:27 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
theglorious írta:
ReAPI - Bunny Hop
Leírás:
  • Az ismert bunny hop plugin reapi változata. Használata szokásos módon (Space nyomva tartva)
Cvar / Beállítás:
  • bh_enabled - 1 bekapcsolt bunnyhop / 0 kikapcsolt bunnyhop
Verzió:
  • v1.0
Követelmények:
  • ReApi 5.2.0.143
Kompatibilis:
  • (Re) Amx Mod X 1.8.3-dev
Készítő:
  • PurposeLess
Plugin:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3.  
  4. new bh_enabled;
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7.     register_plugin("BunnyHop", "1.0", "PurposeLess");
  8.  
  9.     RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "CBasePlayer_Jump");
  10.  
  11.     new pcvar = create_cvar("bh_enabled", "1", _, _, .has_min = true, .min_val = 0.0, .has_max = true, .max_val = 1.0);
  12.     bind_pcvar_num(pcvar, bh_enabled);
  13. }
  14.  
  15. public CBasePlayer_Jump(const id)
  16. {
  17.     if(!bh_enabled)
  18.     {
  19.         return;
  20.     }
  21.  
  22.     static flags;
  23.     flags = get_entvar(id, var_flags);
  24.  
  25.     if(flags & FL_WATERJUMP)
  26.     {
  27.         return;
  28.     }
  29.  
  30.     static waterlevel;
  31.     waterlevel = get_entvar(id, var_waterlevel);
  32.  
  33.     if(waterlevel >= 2)
  34.     {
  35.         return;
  36.     }
  37.  
  38.     if(!(flags & FL_ONGROUND))
  39.     {
  40.         return;
  41.     }
  42.  
  43.     static Float:velocity[3];
  44.     get_entvar(id, var_velocity, velocity);
  45.     velocity[2] += 250.0;
  46.     set_entvar(id, var_velocity, velocity);
  47.  
  48.     set_entvar(id, var_gaitsequence, 6);
  49.  
  50. }


Köszi! Ment a pacsi :)

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség és a hlmod.hu csapata
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole