hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 17:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 235 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 235 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ReAPI - Bunny Hop
HozzászólásElküldve: 2018.08.15. 19:29 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
ReAPI - Bunny Hop
Leírás:
  • Az ismert bunny hop plugin reapi változata. Használata szokásos módon (Space nyomva tartva)
Cvar / Beállítás:
  • bh_enabled - 1 bekapcsolt bunnyhop / 0 kikapcsolt bunnyhop
Verzió:
  • v1.0
Követelmények:
  • ReApi 5.2.0.143
Kompatibilis:
  • (Re) Amx Mod X 1.8.3-dev
Készítő:
  • PurposeLess
Plugin:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3.  
  4. new bh_enabled;
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7.     register_plugin("BunnyHop", "1.0", "PurposeLess");
  8.  
  9.     RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "CBasePlayer_Jump");
  10.  
  11.     new pcvar = create_cvar("bh_enabled", "1", _, _, .has_min = true, .min_val = 0.0, .has_max = true, .max_val = 1.0);
  12.     bind_pcvar_num(pcvar, bh_enabled);
  13. }
  14.  
  15. public CBasePlayer_Jump(const id)
  16. {
  17.     if(!bh_enabled)
  18.     {
  19.         return;
  20.     }
  21.  
  22.     static flags;
  23.     flags = get_entvar(id, var_flags);
  24.  
  25.     if(flags & FL_WATERJUMP)
  26.     {
  27.         return;
  28.     }
  29.  
  30.     static waterlevel;
  31.     waterlevel = get_entvar(id, var_waterlevel);
  32.  
  33.     if(waterlevel >= 2)
  34.     {
  35.         return;
  36.     }
  37.  
  38.     if(!(flags & FL_ONGROUND))
  39.     {
  40.         return;
  41.     }
  42.  
  43.     static Float:velocity[3];
  44.     get_entvar(id, var_velocity, velocity);
  45.     velocity[2] += 250.0;
  46.     set_entvar(id, var_velocity, velocity);
  47.  
  48.     set_entvar(id, var_gaitsequence, 6);
  49.  
  50. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást (összesen 2): Shadow -.- (2018.08.15. 20:27) • ROL_MESTER (2018.08.17. 17:59)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ReAPI - Bunny Hop
HozzászólásElküldve: 2018.08.15. 20:27 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
theglorious írta:
ReAPI - Bunny Hop
Leírás:
  • Az ismert bunny hop plugin reapi változata. Használata szokásos módon (Space nyomva tartva)
Cvar / Beállítás:
  • bh_enabled - 1 bekapcsolt bunnyhop / 0 kikapcsolt bunnyhop
Verzió:
  • v1.0
Követelmények:
  • ReApi 5.2.0.143
Kompatibilis:
  • (Re) Amx Mod X 1.8.3-dev
Készítő:
  • PurposeLess
Plugin:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3.  
  4. new bh_enabled;
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7.     register_plugin("BunnyHop", "1.0", "PurposeLess");
  8.  
  9.     RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "CBasePlayer_Jump");
  10.  
  11.     new pcvar = create_cvar("bh_enabled", "1", _, _, .has_min = true, .min_val = 0.0, .has_max = true, .max_val = 1.0);
  12.     bind_pcvar_num(pcvar, bh_enabled);
  13. }
  14.  
  15. public CBasePlayer_Jump(const id)
  16. {
  17.     if(!bh_enabled)
  18.     {
  19.         return;
  20.     }
  21.  
  22.     static flags;
  23.     flags = get_entvar(id, var_flags);
  24.  
  25.     if(flags & FL_WATERJUMP)
  26.     {
  27.         return;
  28.     }
  29.  
  30.     static waterlevel;
  31.     waterlevel = get_entvar(id, var_waterlevel);
  32.  
  33.     if(waterlevel >= 2)
  34.     {
  35.         return;
  36.     }
  37.  
  38.     if(!(flags & FL_ONGROUND))
  39.     {
  40.         return;
  41.     }
  42.  
  43.     static Float:velocity[3];
  44.     get_entvar(id, var_velocity, velocity);
  45.     velocity[2] += 250.0;
  46.     set_entvar(id, var_velocity, velocity);
  47.  
  48.     set_entvar(id, var_gaitsequence, 6);
  49.  
  50. }


Köszi! Ment a pacsi :)

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole