hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
ReAPI - Visual Damage Information https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=134&t=30657 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | theglorious [ 2020.10.18. 15:59 ] |
Hozzászólás témája: | ReAPI - Visual Damage Information |
ReAPI - Visual Damage Information Leírás:
Készítő:
https://youtu.be/K1lmtd2RA6c Sprite: Csatolmány: Plugin:
|
Szerző: | kovakovi2000 [ 2020.10.20. 13:55 ] |
Hozzászólás témája: | Re: ReAPI - Visual Damage Information |
Mi történik akkor amikor több mit 101 a damage? Mert nem látok különösebb tesztelést erre benne, csak beállítja a frame-et a damage-nek. A game az utolsó frame-et mutatja ha a frame számláló túlmutat az entity max frame-jén? |
Szerző: | regener [ 2020.10.20. 15:46 ] |
Hozzászólás témája: | Re: ReAPI - Visual Damage Information |
kovakovi2000 írta: Mi történik akkor amikor több mit 101 a damage? Mert nem látok különösebb tesztelést erre benne, csak beállítja a frame-et a damage-nek. A game az utolsó frame-et mutatja ha a frame számláló túlmutat az entity max frame-jén? 61. és 62. sorban visszaállítja 101-re, ami már a halálfej frame. |
Szerző: | kovakovi2000 [ 2020.10.20. 17:56 ] |
Hozzászólás témája: | Re: ReAPI - Visual Damage Information |
regener írta: kovakovi2000 írta: Mi történik akkor amikor több mit 101 a damage? Mert nem látok különösebb tesztelést erre benne, csak beállítja a frame-et a damage-nek. A game az utolsó frame-et mutatja ha a frame számláló túlmutat az entity max frame-jén? 61. és 62. sorban visszaállítja 101-re, ami már a halálfej frame. Nem tudom hogy nem vettem észre Egyébként van valami korlátja a sprite-oknak hogy hány frame-ből állhatnak? Csak mert van sok fegyver ami többet sebezz mint 100 |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |