hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
DeathRun, AFK csapda. https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=139&t=30613 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Pika [ 2020.09.23. 22:13 ] | ||
Hozzászólás témája: | DeathRun, AFK csapda. | ||
Ha AFK-olsz deathrun pályán, akkor valami lehúz téged, leesel, meghalsz. Ennek az elkészítése. Én készítettem egy kis szobát prezentációnak. Kép Nagyít Alul a sárga-fekete csíkos textúra lesz az a rész, ahol meghalsz. Erre a sárga-fekete csíkos textúrára, egy AAATRIGGER textúrát helyezek, zónaként használva. Kép Nagyít Kiválasztom az AAATRIGGER textúrát, ahogy a képen is van, majd jobb oldalt a menüben a ToEntity gombra rányomunk, és kapunk egy menüt. Megkeressük, vagy beírjuk a trigger_hurt entitást, és a képen látható beállításokat kapjuk. Damage : Itt állíthatod a sebzést. Kép Nagyít Kész van a csapda, viszont le kell húzni onnan. Megint az AAATRIGGER textúrát használjuk, és ugyanazon az elven elkészítjük azt a zónát, ahol szeretnénk húzni a játékosokat. Ahogyan előbb, úgy most is adunk neki egy entitást "ToEntity", majd ott megkeressük a trigger_push entitást, és megkapjuk a képen látható ablakot. Kép Nagyít A kéken bekarikázott iránytű, és a "top x/y"(Felülnézet) ablak összhangban van. A nyíl mutatja az irányt, így belőhetjük, hogy mit merre szeretnénk. A Speed Of Push a lökés sebesség. A 40 ideális, szépen lassan lehúz, az érték összefüggésben áll a játékban ismert sebességgel. A képen látható az én módszerem ami egy gyors összecsapott kezdő lett. A lényeg, hogy a lehúzó AAATRIGGER zóna magasan van, így bhoppolni sem lehet benne, elég egy kis apró felület. Lehet ezt fűszerezni kreativitással. Csatoltam a képeket, ha esetlegesen a link elavul.
|
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |