hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2021.01.16. 12:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 53 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 50 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Csabika20034, Google [Bot], JohanCorn az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 512 limit kijátszása.
HozzászólásElküldve: 2016.12.23. 14:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Sziasztok! :hi:

Nem hívnám tutorialnak, mert nem tesztelgettem a dolgot, így konkrét példákat sem tudok adni. Csak utánanéztem.
Nos, a precache limit akadály lehet több modnál is (KHMMMMcsgoMMMM). Ennek egész egyszerű a kikerülése, csak hát a fenének volt kedve modellezni, hogy teszteljem. :D
Elvileg, egy modellnek több skint is lehet adni. Ezek között pedig a pev_skin-nel lehet váltani.

Ez a 0 sorszámú skint választja ki.
  1. set_pev(ent, pev_skin, 0)

Ez az 1-est.
  1. set_pev(ent, pev_skin, 1)

És így tovább...

ent - Értelem szerűen az entitás ID-je.

A modellezés részéről ennyit találtam:
Csatolmány:
modeling.rar [720.52 KiB]
Letöltve 186 alkalommal.

VirusTotal

Sok sikert!

EDIT: Amennyiben valaki készít nekem 3-4 ilyen modellt (lehetőleg különböző fegyverekre, valamint ne késre), hajlandó vagyok tesztelni a dolgot, valamint egy rendes tutorialt írni róla.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit kijátszása.
HozzászólásElküldve: 2016.12.23. 22:16 
Online
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 608
Megköszönt másnak: 58 alkalommal
Megköszönték neki: 96 alkalommal
LyleChriss írta:
Sziasztok! :hi:

Nem hívnám tutorialnak, mert nem tesztelgettem a dolgot, így konkrét példákat sem tudok adni. Csak utánanéztem.
Nos, a precache limit akadály lehet több modnál is (KHMMMMcsgoMMMM). Ennek egész egyszerű a kikerülése, csak hát a fenének volt kedve modellezni, hogy teszteljem. :D
Elvileg, egy modellnek több skint is lehet adni. Ezek között pedig a pev_skin-nel lehet váltani.

Ez a 0 sorszámú skint választja ki.
  1. set_pev(ent, pev_skin, 0)

Ez az 1-est.
  1. set_pev(ent, pev_skin, 1)

És így tovább...

ent - Értelem szerűen az entitás ID-je.

A modellezés részéről ennyit találtam:
Csatolmány:
modeling.rar

VirusTotal

Sok sikert!

EDIT: Amennyiben valaki készít nekem 3-4 ilyen modellt (lehetőleg különböző fegyverekre, valamint ne késre), hajlandó vagyok tesztelni a dolgot, valamint egy rendes tutorialt írni róla.


Sajnos ez nem ilyen egyszerű. A fegyverek view módban animációként frissítik a textúrát, ezért szinte azonnal visszaáll. Lehetőség szerint tudtam pár helyen fixálni, de ez leginkább a lövéskor jelentkező probléma volt, mert akármivel hívtam meg mindig 0-ra állt vissza a pillanatban és zavaró, hogy arra a kis időre is két kinézet között ugrál. weapon módban meg onnantól, hogy felveszed egy entity-ként fogja kezelni a player-t, a weapon-nal és skin/submodel váltáskor mind kettőnek változni fog. (Feltéve, ha van belőle több.) Bármilyen world módban viszont tökéletesen működik, legyen az egy fegyver, vagy akármilyen más mesterséges entity.

_________________
rwT* Team | Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit kijátszása.
HozzászólásElküldve: 2016.12.23. 22:34 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Igen, láttam hogy animálással babráltak, de tudtommal sikerült a megoldása. Csak azért vetette el a srác, mert több sub-modellje volt (tompító, távcső, stb), amiket egyszerre megadni túl sok submodellt igényelt volna. :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit kijátszása.
HozzászólásElküldve: 2016.12.24. 11:45 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4149
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 447 alkalommal
Sajnos ettol a zp szerok nemlessznek boldogabbak :lol: Ha egyedi fegyokat hasznalsz akkor ez a megoldas elvan veszve.

A legjobb megoldas meg mindig az hogy unprecacheled az alap fajlokat (hang,shield modeleket) azzal nyersz meg par helyet.

_________________
A rózsa vörös az ibolya kék az **** vonaton nincsen fék.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit kijátszása.
HozzászólásElküldve: 2016.12.24. 16:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Játékos modellel gond nélkül el lehet ezt játszani, így a zombi modellekkel nyersz 1-2 helyet. :)
Ott talán nem pev_skin, hanem pev_body. De nem fix, mindjárt utánanézek.

Edit: Igen, játékos modellnél pev_body. ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit kijátszása.
HozzászólásElküldve: 2016.12.25. 14:08 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4149
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 447 alkalommal
LyleChriss írta:
Játékos modellel gond nélkül el lehet ezt játszani, így a zombi modellekkel nyersz 1-2 helyet. :)
Ott talán nem pev_skin, hanem pev_body. De nem fix, mindjárt utánanézek.

Edit: Igen, játékos modellnél pev_body. ;)

Ahoz atkell irni a zp modot annyira hogy mukodjon. Es ha minden modelt egybe teszel vegere olyan nagy lessz hogy fastdl-el is kell 1 perc amig leszedi.
Vegulis hasznalhato modszer de lehet bugolni fog zombi es ember model kozott nem teszteltem majd lehet nekifutok de viszont ha a modelen valami kiegeszito van akkor tuti bugolni fog. (Szarnyak vagy valami ilyesmi)

_________________
A rózsa vörös az ibolya kék az **** vonaton nincsen fék.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit kijátszása.
HozzászólásElküldve: 2021.01.06. 23:44 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2018.05.05. 18:34
Hozzászólások: 117
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
A skin csere folyamat igy hogy történik?
Valaki egy példát tudna írni?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára konfigos312 2021.01.09. 16:19-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit kijátszása.
HozzászólásElküldve: 2021.01.07. 13:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2939
Megköszönt másnak: 113 alkalommal
Megköszönték neki: 358 alkalommal
Milyen mentésre gondolsz? XD

_________________
Blasenkampfwagen


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole