hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 22:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 365 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 364 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Modellek telepítése, használata
HozzászólásElküldve:2012.07.02. 18:44 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
[kozep]Modellek telepítése, használata[/kozep]

Ebben a tutorialban azt fogom megmutatni, hogyan kell modelleket szerverre telepíteni, és pluginban használni.

--------------------------------------------------------------------------------
    1. Modellek telepítése
--------------------------------------------------------------------------------
    Ebben a részben azt tudhatjátok meg, hogy milyen "szabályok", tudnivalók vonatkoznak a helyes modelltelepítésre, valamint hogyan kell a modelleket feltölteni.

    --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
      1. a). Szabályok, tudnivalók:
    --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
    • Játékosmodelt a models/player/ mappába kell "telepíteni".
    • Model kiterjesztése: .mdl
    • Model nevének, és a tartalmazó mappa nevének egyeznie kell.

      Szerkezet:
      Kód:
      1. "models/player/model_ct/model_ct.mdl"

    --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
      1. b). Telepítés:
    --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
      Most a model_ct.mdl fájlt fogjuk helyesen feltölteni szerverünkre. ( csak példa, amit meg lehet változtatni. )

    • Hozzunk létre a szerveren a models/player mappában a model_ct nevű mappát. ( Szerkezet: models/player/model_ct )
    • Töltsük fel a model_ct nevű mdl fájlt a model_ct nevű mappába. ( Szerkezet: models/player/model_ct/model_ct.mdl )

        Szerkezet:
        Kód:
        1. "models/player/model_ct/model_ct.mdl"

        2.  

        3. // Hivatkozni a modellre a nevével lehet: model_ct. ( kiterjesztés nélkül )


      Készen is vagyunk a feltöltéssel, most következik a pluginban való használat.

--------------------------------------------------------------------------------
    2. Modellek pluginban való használata
--------------------------------------------------------------------------------
    Itt azt fogjátok megtudni, hogyan kell egy plugint úgy megírni, hogy az megváltoztassa a modellét az általunk megadottra.

    --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
      2. a). Felkészítés, használat:
    --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
    • A modelt először le kell tölttetni a klienssel. ( precache_model )
    • Ezt a precache_model funkcióval tudjuk megtenni.
      Kód:
      1. precache_model("player/model_ct/model_ct.mdl")

      2.  

      3. // Models mappából kell kiindulni, tehát: player/...

      4. // "" jelek közé kell írni, amit precachelni akarunk.

      5. // A funkciót a plugin_precache() függvénybe kell írni.
    • Az adott függvényben ezt a funkciót kell alkalmazni a model lecserélésére:
      Kód:
      1. cs_set_user_model(index, "model_ct")

      2.  

      3. // cstrike include szükséges hozzá.

      4. // Két paramétert kell megadni:

      5. /*        1. index - id, vagy 0

      6.           2. model neve "" jelek közé rakva .mdl nélkül

      7. */
    • A model visszaállításához pedig ezt:
      Kód:
      1. cs_reset_user_model(index)

      2.  

      3. // Visszaállítja az eredeti modelt.

      4. // 1 paramétert kell megadni:

      5. /*      index - id vagy 0        */

    --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
      2. b). Példa pluginban való használatra:
    --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
      Kód:
      1. public plugin_precache()

      2. {

      3.           precache_model("player/model_ct/model_ct.mdl")

      4.           // Letöltetjük a játékosokkal a modelt.

      5. }

      6.  

      7. public fuggveny(index)

      8. {

      9.           cs_set_user_model(index, "model_ct")

      10.           // model_ct nevű modellre változtatjuk a játékos modelljét.

      11. }

      12.  

      13. public fuggveny_vissza(index)

      14. {

      15.           cs_reset_user_model(index)

      16.           // Visszaváltoztatjuk az alap játékos modellre a játékos modelljét a csapatától függően.

      17. }



Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek telepítése, használata
HozzászólásElküldve:2012.07.02. 18:45 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Ha nem érthető, vagy rosszul írtam valamit, akkor írj PM-et, vagy szólj hozzá.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 234 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole