hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.23. 14:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 131 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 130 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 57 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5 6 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2015.12.22. 20:04 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.12.14. 18:19
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
probáltam steam idre menteni hibát ir
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '` = "84"' at line 1
[ablak]
  1. public load(id) {
  2.     new Query[512], Data[1]
  3.     Data[0] = id
  4.     formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `hard_paintballsa` WHERE steamid` = ^"%s^";", steamid[id])
  5.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1)
  6. }
  7. public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  8.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  9.         log_amx("%s", Error)
  10.         return
  11.     }
  12.     else {
  13.         new id = Data[0];
  14.  
  15.         if(SQL_NumRows(Query) > 0) {    // Ha talált legalább 1 sort, akkor ezek történnek.
  16.             pont[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "dollar"))
  17.             knifeskin[id][1] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "kes1"))
  18.             knifeskin[id][2] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "kes2"))
  19.             knifeskin[id][3] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "kes3"))
  20.             knifeskin[id][4] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "kes4"))
  21.             knifeskin[id][5] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "kes5"))
  22.             knifeskin[id][6] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "kes6"))
  23.             knifeskin[id][7] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "kes7"))
  24.                  lada[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "lada"))
  25.             kulcs[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "kulcs"))
  26.            
  27.             // Ez a parancs szöveg, szám és float esetében is másképp van, ehhez infó lentebb.
  28.         }
  29.         else {  // Ha nem talált sort, mert még nem volt a szerveren, akkor készítünk neki egyet.
  30.             save(id)    // Ehhez infó a Játékos sorainak létrehozásánál.
  31.         }
  32.     }
  33. }
  34. public save(id) {
  35.     new text[512];
  36.     get_user_authid(id, szAuthid, charsmax(szAuthid))
  37.     formatex(text, charsmax(text), "INSERT INTO `hard_paintballsa` (`steamid``, `dollar`,`kes1`,`kes2`,`kes3`,`kes4`,`kes5`,`kes6`,`kes7`,`lada`,`kulcs`) VALUES (^"%s^",^"0^",^"0^",^"0^",^"0^",^"0^",^"0^",^"0^",^"0^",^"0^",^"0^");", steamid[id])
  38.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", text)
  39. }
  40.  
  41. public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  42.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  43.         log_amx("%s", Error)
  44.         return
  45.     }
  46. }
  47. public update(id) {
  48.     new text[512];
  49.     formatex(text, charsmax(text), "UPDATE `hard_paintballsa` SET dollar = ^"%i^", `kes1` = ^"%i^", `kes2` = ^"%i^", `kes3` = ^"%i^", `kes4` = ^"%i^", `kes5` = ^"%i^", `kes6` = ^"%i^", `kes7` = ^"%i^", `lada` = ^"%i^", `kulcs` = ^"%i^" WHERE steamid` = ^"%s^";", pont[id],knifeskin[id][1],knifeskin[id][2],knifeskin[id][3],knifeskin[id][4],knifeskin[id][5],knifeskin[id][6],knifeskin[id][7],lada[id],kulcs[id],steamid[id])
  50.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", text)
  51. }
[/ablak]

_________________
.::#0n3.Sh00T[Clan] Only AWP#Update[DEAGELE PÁRBAJ & RTD & Statrak*
Kép
Go,Go,Go Nagyon jó szerver :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2015.12.22. 20:32 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Nem is teljes a kód, zárás sincs, stb.
Meg honnan tudnám így 51 sorból melyik a 84.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2015.12.22. 20:34 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.12.14. 18:19
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
megoldva :D most annyi a baj adatbázisba anyit ir hogy teamxxxx az s betutt miert nem irja?

_________________
.::#0n3.Sh00T[Clan] Only AWP#Update[DEAGELE PÁRBAJ & RTD & Statrak*
Kép
Go,Go,Go Nagyon jó szerver :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.12. 22:28 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
mforce írta:
nem ublic, hanem public.

Meg ,`id` INT(11) NOT NULL

tehát id tábla 2x van. Az utolsó maradjon, mert az PRIMARY KEY meg AUTO_INCREMENT, nem véletlen lett odaírva, hogy kell.

ha float ba rakom mindent ahogy ott irja akk is ha ujra csatlakozok akk olyan 3x dobb lesz .. Valami megoldas ?

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.13. 16:09 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Először is meg kéne tanulni magyarul írni. Másodszor, meg az nem INT lesz akkor, hanem FLOAT, harmadszor akkor a lekérés is más.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.13. 16:10 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
mforce írta:
Először is meg kéne tanulni magyarul írni. Másodszor, meg az nem INT lesz akkor, hanem FLOAT, harmadszor akkor a lekérés is más.

akk FLOAT(11) ?

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.13. 16:12 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Alap SQL parancsokkal legyünk már tisztában. Ezzel kezdődik a leírás. Igen.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.13. 16:18 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
SQL = Structured Query Language = strukturált lekérdezőnyelv

Ez is egy külön nyelv a maga kulcsszavaival, utasításaival, ugyanúgy meg kell(ene) tanulni, mint hogy pawn -ban hogyan hozol létre változókat, függvényeket stb.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.13. 16:40 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Akosch:. írta:
SQL = Structured Query Language = strukturált lekérdezőnyelv

Ez is egy külön nyelv a maga kulcsszavaival, utasításaival, ugyanúgy meg kell(ene) tanulni, mint hogy pawn -ban hogyan hozol létre változókat, függvényeket stb.

Birnal kuldeni 1 linket hol birjam tanulni ezeket a nyelveket vagyis a sql nyelvet a tobbit tudom.

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.17. 20:40 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
https://sampforum.hu/index.php?topic=63094.0

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 57 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5 6 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole