hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 08:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 358 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 357 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 57 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5 6 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.17. 21:06 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Nemnagyon értelmeztem még, csak kiváncsiságból. Ha fogok egy elég durva GO modot 1.6-ra, például egy 200 skines, 10 ládás, 10 kulcsod modot, akkor az SQL képes lenne mind ezt 100%-osan menteni, és későbiekkben felcsatlakozó játékosnak továbbítani, az adatokat, mármint a skineket, tehát betölteni na. :D Vagy az SQL-nél is van azért határ, és az mennyi lehet szerinted? :D

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.17. 21:11 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Van, de bőven túl van egy HLDS szerver tűréshatárán :D

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.17. 21:13 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
És valaki próbálkozott eljutni a határig? Vagy ajánlod 200-300 skinre az SQL-t?
Ha jól tudom ez a legjobb mentés ennyi változóra.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.17. 21:27 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Csak az SQL-t ajánlom.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.18. 07:41 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
PikHácsúú# írta:
És valaki próbálkozott eljutni a határig? Vagy ajánlod 200-300 skinre az SQL-t?
Ha jól tudom ez a legjobb mentés ennyi változóra.

Én mentettem vele 320 változót is és gond nélkül mentette/töltötte.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.18. 13:45 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
SQL-nek nincs limitje akar betoltethetsz 5000 skint is. A masik hogy a hlds mibe fog limitalni azt nem tudom valoszinuleg skinek teren hamar elered az 512 limitet. Viszont ha a Mentes/Betoltes rendesen van megirva akkor az se lessz problema hogy betoltson nagyon sok adatot.

De ha szarul van megirva lehet hogy szerver inditasnal kifagy a nagy adat miatt.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.18. 14:35 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
És lehetséges az, hogy 2 adatbázisba külön mentek? 50% 1-be 50% 2. -ba.
És pl lementek 250 változót 1. -be 2.-ba 250-et és így gyorsíthatom, mármint biztonságosabbá tehetem, hogy ne legyenek gondok?

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.18. 14:50 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
PikHácsúú# írta:
És lehetséges az, hogy 2 adatbázisba külön mentek? 50% 1-be 50% 2. -ba.
És pl lementek 250 változót 1. -be 2.-ba 250-et és így gyorsíthatom, mármint biztonságosabbá tehetem, hogy ne legyenek gondok?

Lehetseges. De sztem az felelsleges 1 adatbazisban is el lehet menteni mindent amit akarsz :)

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.18. 15:08 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Lehetsegesnek lehetseges viszont ha 2 adatbazisbol dolgozol csak te fogsz osszekavarodni :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Tutorial
HozzászólásElküldve: 2016.03.18. 19:55 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Igaz. :DD :lol:

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 57 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5 6 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole