hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 00:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 280 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 279 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: [Tut] For ciklusos menü
HozzászólásElküldve: 2017.01.12. 15:54 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.12.25. 12:43
Hozzászólások: 129
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Nekem hibát add.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. new const PLUGIN[] = "Global Offensive"
  6. new const VERSION[] = "1.0"
  7. new const AUTHOR[] = "KillerBoy12"
  8.  
  9. enum _:Adat {
  10.     Type[8],
  11.     Name[32],
  12.     Model[32]
  13. }
  14. new const fFegyverNevek[][Adat] = {
  15.     { 0, "Asiimov M4A1", "models/GlobalOffensive/M4A1/v_asiimov.mdl" }
  16. }
  17. enum _:fWeapons {
  18.     M4A1,
  19.     AK47,
  20.     AWP,
  21.     MP5,
  22.     DEAGLE,
  23.     USP
  24. }
  25. new const fFoMenu[][] = {
  26.     { "\yGlobal Offensive" },
  27.     { "\wFegyverek" }
  28. }
  29. new const fKivalasztottFegyver[33][fWeapons]
  30. new const fFegyverek[33][sizeof(fFegyverNevek)]
  31.  
  32. public plugin_init() {
  33.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34.     register_impulse(201, "CmdShowMenu")
  35. }
  36. public CmdShowMenu(id) {
  37.     new szText[512]
  38.     format(szText, charsmax(szText), fFoMenu[0])
  39.     new Menu = menu_create(szText, "CmdShowMenuh")
  40.    
  41.     format(szText, charsmax(szText), fFoMenu[1])
  42.     menu_additem(Menu, szText, "1", 0)
  43.    
  44.     menu_display(id, Menu, 0)
  45. }
  46. public CmdShowMenuh(id, Menu, Item) {
  47.     if(Item == MENU_EXIT) {
  48.         menu_destroy(Menu)
  49.         return PLUGIN_HANDLED
  50.     }
  51.     new Data[9], szName[64], access, callback
  52.     menu_item_getinfo(Menu, Item, access, Data, charsmax(Data), szName, charsmax(szName), callback)
  53.     new Key = str_to_num(Data)
  54.     switch(Key) {
  55.         case 1: CmdFegyverek(id)
  56.     }
  57.     menu_destroy(Menu)
  58.     return PLUGIN_HANDLED
  59. }
  60. public CmdFegyverek(id) {
  61.     new szText[512]
  62.     format(szText, charsmax(szText), fFoMenu[0])
  63.     new Menu = menu_create(szText, "CmdFegyverekh")
  64.    
  65.     for(new i;i< sizeof(fFegyverNevek); i++) {
  66.         if(fFegyverek[id][i] > 0) {
  67.             menu_additem(Menu, fFegyverNevek[i][Name], "", 0)
  68.         }
  69.     }
  70.     menu_display(id, Menu, 0)
  71. }
  72. public CmdFegyverekh(id, Menu, Item) {
  73.     if(Item == MENU_EXIT) {
  74.         menu_destroy(Menu)
  75.         return PLUGIN_HANDLED
  76.     }
  77.     switch(fFegyverNevek[Item][Type]) {
  78.         case 0: fKivalasztottFegyver[id][M4A1] = Item
  79.     }
  80.     menu_destroy(Menu)
  81.     return PLUGIN_HANDLED
  82. }


Ez a hiba
  1. { 0, "Asiimov M4A1", "models/GlobalOffensive/M4A1/v_asiimov.mdl" }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Tut] For ciklusos menü
HozzászólásElküldve: 2017.01.19. 09:50 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.01. 16:42
Hozzászólások: 52
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
így befordítja:'D

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. new const PLUGIN[] = "Global Offensive"
  6. new const VERSION[] = "1.0"
  7. new const AUTHOR[] = "KillerBoy12"
  8.  
  9. enum _:Adat {
  10.     Type[8],
  11.     Name[32],
  12.     Model[32]
  13. }
  14. new const fFegyverNevek[][Adat] = {
  15.     0, "Asiimov M4A1", "models/GlobalOffensive/M4A1/v_asiimov.mdl"
  16. }
  17. enum _:fWeapons {
  18.     M4A1,
  19.     AK47,
  20.     AWP,
  21.     MP5,
  22.     DEAGLE,
  23.     USP
  24. }
  25. new const fFoMenu[][] = {
  26.     { "\yGlobal Offensive" },
  27.     { "\wFegyverek" }
  28. }
  29. new const fKivalasztottFegyver[33][fWeapons]
  30. new const fFegyverek[33][sizeof(fFegyverNevek)]
  31.  
  32. public plugin_init() {
  33.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34.     register_impulse(201, "CmdShowMenu")
  35. }
  36. public CmdShowMenu(id) {
  37.     new szText[512]
  38.     format(szText, charsmax(szText), fFoMenu[0])
  39.     new Menu = menu_create(szText, "CmdShowMenuh")
  40.    
  41.     format(szText, charsmax(szText), fFoMenu[1])
  42.     menu_additem(Menu, szText, "1", 0)
  43.    
  44.     menu_display(id, Menu, 0)
  45. }
  46. public CmdShowMenuh(id, Menu, Item) {
  47.     if(Item == MENU_EXIT) {
  48.         menu_destroy(Menu)
  49.         return PLUGIN_HANDLED
  50.     }
  51.     new Data[9], szName[64], access, callback
  52.     menu_item_getinfo(Menu, Item, access, Data, charsmax(Data), szName, charsmax(szName), callback)
  53.     new Key = str_to_num(Data)
  54.     switch(Key) {
  55.         case 1: CmdFegyverek(id)
  56.     }
  57.     menu_destroy(Menu)
  58.     return PLUGIN_HANDLED
  59. }
  60. public CmdFegyverek(id) {
  61.     new szText[512]
  62.     format(szText, charsmax(szText), fFoMenu[0])
  63.     new Menu = menu_create(szText, "CmdFegyverekh")
  64.    
  65.     for(new i;i< sizeof(fFegyverNevek); i++) {
  66.         if(fFegyverek[id][i] > 0) {
  67.             menu_additem(Menu, fFegyverNevek[i][Name], "", 0)
  68.         }
  69.     }
  70.     menu_display(id, Menu, 0)
  71. }
  72. public CmdFegyverekh(id, Menu, Item) {
  73.     if(Item == MENU_EXIT) {
  74.         menu_destroy(Menu)
  75.         return PLUGIN_HANDLED
  76.     }
  77.     switch(fFegyverNevek[Item][Type]) {
  78.         case 0: fKivalasztottFegyver[id][M4A1] = Item
  79.     }
  80.     menu_destroy(Menu)
  81.     return PLUGIN_HANDLED
  82. }

_________________
My Project: [1%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Tut] For ciklusos menü
HozzászólásElküldve: 2017.01.19. 10:39 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.12.25. 12:43
Hozzászólások: 129
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Javítva!
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. new const PLUGIN[] = "Global Offensive"
  6. new const VERSION[] = "1.0"
  7. new const AUTHOR[] = "KillerBoy12"
  8.  
  9. enum _:Adat {
  10.     Type[8],
  11.     Name[32],
  12.     Model[64]
  13. }
  14. new const fFegyverNevek[][Adat] = {
  15.     { 0, "Asiimov M4A1", "models/GlobalOffensive/M4A1/v_asiimov.mdl" }
  16. }
  17. enum _:fWeapons {
  18.     M4A1,
  19.     AK47,
  20.     AWP,
  21.     MP5,
  22.     DEAGLE,
  23.     USP
  24. }
  25. new const fFoMenu[][] = {
  26.     { "\yGlobal Offensive" },
  27.     { "\wFegyverek" }
  28. }
  29. new const fKivalasztottFegyver[33][fWeapons]
  30. new const fFegyverek[33][sizeof(fFegyverNevek)]
  31.  
  32. public plugin_init() {
  33.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34.     register_impulse(201, "CmdShowMenu")
  35. }
  36. public CmdShowMenu(id) {
  37.     new szText[512]
  38.     format(szText, charsmax(szText), fFoMenu[0])
  39.     new Menu = menu_create(szText, "CmdShowMenuh")
  40.    
  41.     format(szText, charsmax(szText), fFoMenu[1])
  42.     menu_additem(Menu, szText, "1", 0)
  43.    
  44.     menu_display(id, Menu, 0)
  45. }
  46. public CmdShowMenuh(id, Menu, Item) {
  47.     if(Item == MENU_EXIT) {
  48.         menu_destroy(Menu)
  49.         return PLUGIN_HANDLED
  50.     }
  51.     new Data[9], szName[64], access, callback
  52.     menu_item_getinfo(Menu, Item, access, Data, charsmax(Data), szName, charsmax(szName), callback)
  53.     new Key = str_to_num(Data)
  54.     switch(Key) {
  55.         case 1: CmdFegyverek(id)
  56.     }
  57.     menu_destroy(Menu)
  58.     return PLUGIN_HANDLED
  59. }
  60. public CmdFegyverek(id) {
  61.     new szText[512]
  62.     format(szText, charsmax(szText), fFoMenu[0])
  63.     new Menu = menu_create(szText, "CmdFegyverekh")
  64.    
  65.     for(new i;i< sizeof(fFegyverNevek); i++) {
  66.         if(fFegyverek[id][i] > 0) {
  67.             menu_additem(Menu, fFegyverNevek[i][Name], "", 0)
  68.         }
  69.     }
  70.     menu_display(id, Menu, 0)
  71. }
  72. public CmdFegyverekh(id, Menu, Item) {
  73.     if(Item == MENU_EXIT) {
  74.         menu_destroy(Menu)
  75.         return PLUGIN_HANDLED
  76.     }
  77.     switch(fFegyverNevek[Item][Type]) {
  78.         case 0: fKivalasztottFegyver[id][M4A1] = Item
  79.     }
  80.     menu_destroy(Menu)
  81.     return PLUGIN_HANDLED
  82. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Tut] For ciklusos menü
HozzászólásElküldve: 2017.01.19. 17:20 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.01. 16:42
Hozzászólások: 52
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hülye vagyok... models mappába kell pakolnod a skineket az megoldja..

ehelyett:
  1. new const fFegyverNevek[][Adat] = {
  2.     {0, "Asiimov M4A1", "models/GlobalOffensive/M4A1/v_asiimov.mdl"}
  3. }


ezt:
  1. new const fFegyverNevek[][Adat] = {
  2.     {0, "Asiimov M4A1", "models/v_asiimov.mdl"}
  3. }

_________________
My Project: [1%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole