Nekem hibát add.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> new const PLUGIN[] = "Global Offensive" new const VERSION[] = "1.0" new const AUTHOR[] = "KillerBoy12" enum _:Adat { Type[8], Name[32], Model[32] } new const fFegyverNevek[][Adat] = { { 0, "Asiimov M4A1", "models/GlobalOffensive/M4A1/v_asiimov.mdl" } } enum _:fWeapons { M4A1, AK47, AWP, MP5, DEAGLE, USP } new const fFoMenu[][] = { { "\yGlobal Offensive" }, { "\wFegyverek" } } new const fKivalasztottFegyver[33][fWeapons] new const fFegyverek[33][sizeof(fFegyverNevek)] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_impulse(201, "CmdShowMenu") } public CmdShowMenu(id) { new szText[512] format(szText, charsmax(szText), fFoMenu[0]) new Menu = menu_create(szText, "CmdShowMenuh") format(szText, charsmax(szText), fFoMenu[1]) menu_additem(Menu, szText, "1", 0) menu_display(id, Menu, 0) } public CmdShowMenuh(id, Menu, Item) { if(Item == MENU_EXIT) { menu_destroy(Menu) return PLUGIN_HANDLED } new Data[9], szName[64], access, callback menu_item_getinfo(Menu, Item, access, Data, charsmax(Data), szName, charsmax(szName), callback) new Key = str_to_num(Data) switch(Key) { case 1: CmdFegyverek(id) } menu_destroy(Menu) return PLUGIN_HANDLED } public CmdFegyverek(id) { new szText[512] format(szText, charsmax(szText), fFoMenu[0]) new Menu = menu_create(szText, "CmdFegyverekh") for(new i;i< sizeof(fFegyverNevek); i++) { if(fFegyverek[id][i] > 0) { menu_additem(Menu, fFegyverNevek[i][Name], "", 0) } } menu_display(id, Menu, 0) } public CmdFegyverekh(id, Menu, Item) { if(Item == MENU_EXIT) { menu_destroy(Menu) return PLUGIN_HANDLED } switch(fFegyverNevek[Item][Type]) { case 0: fKivalasztottFegyver[id][M4A1] = Item } menu_destroy(Menu) return PLUGIN_HANDLED }
Ez a hiba
{ 0, "Asiimov M4A1", "models/GlobalOffensive/M4A1/v_asiimov.mdl" }
|