hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
server.cfg forditása (aki nem tudná) https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=14&t=2623 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | expert [ 2011.11.03. 12:59 ] |
Hozzászólás témája: | server.cfg forditása (aki nem tudná) |
Idézet: alias "wait10" "wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait"
alias "wait50" "wait10; wait10; wait10; wait10; wait10" alias "wait100" "wait50; wait50" alias "wait500" "wait100; wait100; wait100; wait100; wait100" alias "wait1000" "wait500; wait500" // Ez a jel--> // a szövegek elött csak megjegyzés.A szerver nem veszi figyelembe hostname "Szervered neve" // Szervered neve sv_contact "sajatemailcim@gmail.com" // Adj meg egy e-mail címet amin elérhető a szerver adminja sv_region "3" // Érdemes meghatározni a régiót ahol működik a szerver 0 US - East 1 US - West 2 South America 3 Europe 4 Asia 5 Australia 6 Middle East 7 Africa rcon_password "alma123" // ez az rcon jelszavadat határozza meg, e jelszó segítségével adminként tevékenykedhetsz a szerveren. Fontos, hogy változtasd meg most egyszer.(ne add tovább senkinek, ezt csak az adminoknak szabad tudni sv_password "" // a szerverre való belépéshez szükséges jelszó (ha üresen hagyod akkor nem lesz jelszó sv_alltalk 1 // Mikrofon beszélgetések szabályozása, 1 = mindenki hall mindenkit; 0 = csak csapaton belül halljatok egymást (vagy halott vagy élő) decalfrequency 30 // logók,spayek megjelenítésének szabályozása (másodpercekben) mp_decals 60 // maximálisan megjeleníthető lógók és vér/fegyver nyomok. edgefriction 2 // Az alap értéke ennek a parancsnak "2", más variációk kiveszik a highjump hatást, de NEM ENGEDÉLYEZETTEK!, mióta a KZ-pályákat ALAP beállításokkal kell játszani. log off // logolás bekapcsolása és kikapcsolása (on=bekapcsolva, off=kikapcsolva) allow_spectators 1 // játékon kívüli megfigyelők engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) mp_allowspectators 2 // Játékon kívüli megfigyelok engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) mp_autocrosshair 0 // az autoaim-et szabályozza - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva' mp_autokick 0 // Saját csapattársát megölőt és a mozdulatlan játékosokat automatikusan kickeli(kirugja) (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) mp_autoteambalance 1 // Automatikus csapat erőkiegyenlítés (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) mp_c4timer 45 // a bomba élesítésétol a felrobbanásig eltelt idő másodpercben.Alap beállítás 45 másodperc mp_consistency 1 // leelenörzi a játékos modelleit-hagyd 1 en mp_fadetoblack 0 // megfigyelés bekapcsolása és kikapcsolása (0=nincs hatással a játékra; 1=a játékos képernyoje az új körig elsötétül) mp_flashlight 1 // zseblámpa engedélyezése. (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) mp_footsteps 1 // lépéshangok/trappolás bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) mp_forcecamera 0 // A megfigyelést korlátozza. 0 = alapeset, kikapcsolja a korlátozásokat (bárki, bárkit, bárhogy megfigyelhet); 1 = a játékosok csak saját csapattársaikat követhetik; 2 = a játékosok nem mozoghatnak halottként (ott maradnak, ahol meghaltak) mp_forcechasecam 0 // a megfigyelés szabályozása (1=bekapcsolva, 0=nincs korlátozás) mp_fraglimit 0 // a maximális elérhető fragszámot határozza meg, mely elérése után a szerver mapot vált mp_friendlyfire 0 // Firendly Fire bekapcsolása és kikapcsolása. (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) mp_hostagepenalty 0 // meghatározza, hogy hány túsz megölése után rúgja ki a játékost a szerver (0=kikapcsolva) mp_limitteams 1 // Ez a szám meghatározza, hogy hány fővel lehet több egy csapat a másiknál. (Ajánlott legalább az 1 mivel ha 0 -ra tesszük, akkor nem fogunk tudni belépni egy csapatba se mp_logdetail 1 // Logfájlba menti az üzeneteket. '1' = bekapcsolva, '0' = kikapcsolva mp_logecho 1 // az echo parancsok loggolását szabályozza - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva' mp_logfile 1 // a loggolást szabályozza többjátékos módban - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva' mp_logmessages 1 // üzenetek logolásának bekapcsolása és kikapcsolása. (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) mp_playerid 1 // célkereszt infók szabályozása (0=a játékosok minden infót látnak csapatszínekkel; 1=a játékosok látják saját társaik infóját és a túszokét színekkel; 2=nincsenek infók) mp_startmoney 800 // kezdő pénz. (alap beállítás: $800, max. $16000) mp_tkpunish 0 // Saját csapattársat megölő játékos büntetésének bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, Csapat társat megölő játékos a kör elején meghal; 0=kikapcsolva, nincs büntetés mp_chattime 5 // a pálya váltások közötti várakozási idő (másodpercekben) pausable 0 // kliensek jogának szabályozása a játék szüneteltetésére (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) sv_aim 0 // Célzás rásegítése. Nem ajánlott bekapcsolni, ugyanis nem fogunk tudni utána tőle játszani más szerveren. Tapasztalat. (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) sv_airaccelerate 10 // levegőben mozgás sebessége sv_airmove 1 // levegőben mozgás szabályozása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) sv_cheats 0 // csalások bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) sv_clienttrace 1.0 // a kliens kiterjedését határozza meg ütközések esetén sv_clipmode 0 // a clipping módot szabályozza - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva' sv_allowdownload 1 // szerverre feltöltés engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) sv_allowupload 1 // szerverről letöltés engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) sv_netsize 0 // a maximális hálózati adatcsomag méretet határozza meg (0=automatikus) sv_downloadurl "http://123.45.69.66/almafelhasznalo/cstrike" // gyorsletöltési url cim-hogy gyorsabban letölsd a hangokat,mdl,map-kat sv_voiceenable 1 // hangkommunikáció bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) sv_alltalk 1 // Játék közbeni mikrofonos kommunikáció szabályozása (1=mindenki hall mindenkit, 0=csak az élő csapattársak hallják egymást) sv_friction 4 // surlódás sv_gravity 800 // gravitáció mértéke sv_maxspeed 400 // Játékosok maximális mozgási/futási sebessége sv_maxunlag 0.35 // bekapcsolt lag kompenzáció érték esetén a lag ellensúlyozásának mértéke sv_maxrate 25000 // játékos megengedett legnagyobb sávszélessége a szerveren sv_minrate 20000 // játékos megengedett legkisebb sávszélessége a szerveren sv_maxupdaterate 101 // meghatározza, hogy hányszor kap információt a felhasználó a szervertol percenként maximálisan sv_minupdaterate 80 // meghatározza, hogy hányszor kap információt a felhasználó a szervertol percenként maximálisan sv_proxies 1 // ezt nem tom sajnos de hagyd 1 en sv_stepsize 18 // lépés hossz sv_stopspeed 75 // Mozgási gomb elengedése utáni sebességünk míg megállunk, minél nagyobb annál tovább mozgunk a gomb elengedése után sv_timeout 65 // Az idő, ami után bontja a szerver a kapcsolatot, (Nem csinál semmit/AFK, kifagy, stb.) sv_unlag 1 // lag kompenzáció bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) sv_unlagpush 0 // ezt nem tom de hagyd 0-án sv_unlagsamples 1 // ezt nem tom de hagyd 1-án sv_wateraccelerate 10 // Beállítja a gyorsulás vízben sv_filterban 1 // az IP cím alapján történő bannolást szabályozza (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva) sv_maxspectators 2 // A szerveren spectator-ban maradt emberek számát határozhatjuk meg. // Kör beállitás mp_timelimit 25 // egy pályán eltölteni kívánt idő percben. (Alap beállítás 20 perc) mp_maxrounds 0 // maximálisan lejátszható kör adott pályán az 'mp_timelimit' által meghatározott időn belül. (0=kikapcsolva) mp_winlimit 0 // maximálisan megnyerhető kör adott pályán az 'mp_timelimit' által meghatározott időn belül. (0=kikapcsolva) mp_roundtime 2 // egy kör időtartama percben. mp_buytime 0.50 // Vásárlásra felhasználható idő.(percben) mp_freezetime 5 // Vásárlásra felhasználható idő a kör indulásáig, melyben csak vásárolni lehet, mozogni nem! (másodpercben) sys_ticrate 1000 sv_lan 0 // szerver típusának meghatározása (1=LAN szerver, 0=Internetes szerver) // Ban lista betöltése exec listip.cfg exec banned.cfg |
Szerző: | kiki [ 2011.11.03. 13:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg forditása (aki nem tudná) |
Szép leírás:D |
Szerző: | expert [ 2011.11.03. 13:19 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg forditása (aki nem tudná) |
Köszi de van benne vagy 2 amit nem találtam meg sehol hogy mi is pontosan.De az tuti hogy a szervereknél az a beállitás szokott lenni |
Szerző: | Metal [ 2011.11.03. 19:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg forditása (aki nem tudná) |
Nah akkor kötekszem, amit szoktam. Kezdjük is Kód: mp_forcechasecam 0 // a megfigyelés szabályozása (1=bekapcsolva, 0=nincs korlátozás)Ez nem egészern így van... Kód: mp_c4timer 35 // a bomba élesítésétol a felrobbanásig eltelt idő másodpercben.Alap beállítás 35 másodpercAz alap értéke, mikor a szeró indul, az 45. Itt 35re állítja, de nem az az alap. Kód: mp_friendly_grenade_damageNINCS ilyen Cvar Az sv_region nem stringet tárol, hanem numerikus értéket. Nem is értem, miért hiszik azt, hogy így működik... Kis info Nektek erről: Kód: sv_region Szerintem írd át ezt a "leírást", mert hemzseg a helyesírási/külalaki hibáktól, meg egypár hibás leírásról (a fentiek példák akartak lenni) |
Szerző: | expert [ 2011.11.03. 19:55 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg forditása (aki nem tudná) |
Javitottam a hibákat..vagyis amit irtál csak azokat |
Szerző: | Silent [ 2011.11.03. 21:16 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg forditása (aki nem tudná) |
Metal írta: Nah akkor kötekszem, amit szoktam. Kezdjük is Kód: mp_forcechasecam 0 // a megfigyelés szabályozása (1=bekapcsolva, 0=nincs korlátozás)Ez nem egészern így van... Kód: mp_c4timer 35 // a bomba élesítésétol a felrobbanásig eltelt idő másodpercben.Alap beállítás 35 másodpercAz alap értéke, mikor a szeró indul, az 45. Itt 35re állítja, de nem az az alap. Kód: mp_friendly_grenade_damageNINCS ilyen Cvar Az sv_region nem stringet tárol, hanem numerikus értéket. Nem is értem, miért hiszik azt, hogy így működik... Kis info Nektek erről: Kód: sv_region Szerintem írd át ezt a "leírást", mert hemzseg a helyesírási/külalaki hibáktól, meg egypár hibás leírásról (a fentiek példák akartak lenni) ez olyan metalosra sikeredett |
Szerző: | tomy3231 [ 2013.04.17. 18:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg forditása (aki nem tudná) |
mp_friendly_grenade_damage 1 Ilyen cvar tényleg nincs? HFG-nél a server.cfg -be mit keres az ott?xd Kód: mp_chattime 5 // a pálya váltások közötti várakozási idő (másodpercekben) Ez tényleg az? Ha nem akkor kérem hogy valaki javítson ki köszi |
Szerző: | expert [ 2013.04.17. 18:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg forditása (aki nem tudná) |
tomy3231 írta: mp_friendly_grenade_damage 1 Ilyen cvar tényleg nincs? HFG-nél a server.cfg -be mit keres az ott?xd Kód: mp_chattime 5 // a pálya váltások közötti várakozási idő (másodpercekben) Ez tényleg az? Ha nem akkor kérem hogy valaki javítson ki köszi SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
chattime pedig télleg azt állítja de ha megnézed a nextmap.sma -t akkor megtalálod abban is ! |
Szerző: | tomy3231 [ 2013.04.17. 18:41 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg forditása (aki nem tudná) |
Oké, köszönöm az információt. |
Szerző: | Silent [ 2013.04.17. 19:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: server.cfg forditása (aki nem tudná) |
sv_cheats cvar-nél lehetne pontosabb válasz, mert ez így hülyeség(nem kicsit). |
Oldal: 1 / 2 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |