hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
512 limit kijátszása. https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=14&t=26901 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | LyleChriss [ 2016.12.23. 14:24 ] |
Hozzászólás témája: | 512 limit kijátszása. |
Sziasztok! Nem hívnám tutorialnak, mert nem tesztelgettem a dolgot, így konkrét példákat sem tudok adni. Csak utánanéztem. Nos, a precache limit akadály lehet több modnál is (KHMMMMcsgoMMMM). Ennek egész egyszerű a kikerülése, csak hát a fenének volt kedve modellezni, hogy teszteljem. Elvileg, egy modellnek több skint is lehet adni. Ezek között pedig a pev_skin-nel lehet váltani. Ez a 0 sorszámú skint választja ki.
Ez az 1-est.
És így tovább... ent - Értelem szerűen az entitás ID-je. A modellezés részéről ennyit találtam: Csatolmány: VirusTotal Sok sikert! EDIT: Amennyiben valaki készít nekem 3-4 ilyen modellt (lehetőleg különböző fegyverekre, valamint ne késre), hajlandó vagyok tesztelni a dolgot, valamint egy rendes tutorialt írni róla. |
Szerző: | JohanCorn [ 2016.12.23. 22:16 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 512 limit kijátszása. |
LyleChriss írta: Sziasztok! Nem hívnám tutorialnak, mert nem tesztelgettem a dolgot, így konkrét példákat sem tudok adni. Csak utánanéztem. Nos, a precache limit akadály lehet több modnál is (KHMMMMcsgoMMMM). Ennek egész egyszerű a kikerülése, csak hát a fenének volt kedve modellezni, hogy teszteljem. Elvileg, egy modellnek több skint is lehet adni. Ezek között pedig a pev_skin-nel lehet váltani. Ez a 0 sorszámú skint választja ki.
Ez az 1-est.
És így tovább... ent - Értelem szerűen az entitás ID-je. A modellezés részéről ennyit találtam: Csatolmány: modeling.rar VirusTotal Sok sikert! EDIT: Amennyiben valaki készít nekem 3-4 ilyen modellt (lehetőleg különböző fegyverekre, valamint ne késre), hajlandó vagyok tesztelni a dolgot, valamint egy rendes tutorialt írni róla. Sajnos ez nem ilyen egyszerű. A fegyverek view módban animációként frissítik a textúrát, ezért szinte azonnal visszaáll. Lehetőség szerint tudtam pár helyen fixálni, de ez leginkább a lövéskor jelentkező probléma volt, mert akármivel hívtam meg mindig 0-ra állt vissza a pillanatban és zavaró, hogy arra a kis időre is két kinézet között ugrál. weapon módban meg onnantól, hogy felveszed egy entity-ként fogja kezelni a player-t, a weapon-nal és skin/submodel váltáskor mind kettőnek változni fog. (Feltéve, ha van belőle több.) Bármilyen world módban viszont tökéletesen működik, legyen az egy fegyver, vagy akármilyen más mesterséges entity. |
Szerző: | LyleChriss [ 2016.12.23. 22:34 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 512 limit kijátszása. |
Igen, láttam hogy animálással babráltak, de tudtommal sikerült a megoldása. Csak azért vetette el a srác, mert több sub-modellje volt (tompító, távcső, stb), amiket egyszerre megadni túl sok submodellt igényelt volna. |
Szerző: | DeteCT0R [ 2016.12.24. 11:45 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 512 limit kijátszása. |
Sajnos ettol a zp szerok nemlessznek boldogabbak Ha egyedi fegyokat hasznalsz akkor ez a megoldas elvan veszve. A legjobb megoldas meg mindig az hogy unprecacheled az alap fajlokat (hang,shield modeleket) azzal nyersz meg par helyet. |
Szerző: | LyleChriss [ 2016.12.24. 16:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 512 limit kijátszása. |
Játékos modellel gond nélkül el lehet ezt játszani, így a zombi modellekkel nyersz 1-2 helyet. Ott talán nem pev_skin, hanem pev_body. De nem fix, mindjárt utánanézek. Edit: Igen, játékos modellnél pev_body. |
Szerző: | DeteCT0R [ 2016.12.25. 14:08 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 512 limit kijátszása. |
LyleChriss írta: Játékos modellel gond nélkül el lehet ezt játszani, így a zombi modellekkel nyersz 1-2 helyet. Ott talán nem pev_skin, hanem pev_body. De nem fix, mindjárt utánanézek. Edit: Igen, játékos modellnél pev_body. Ahoz atkell irni a zp modot annyira hogy mukodjon. Es ha minden modelt egybe teszel vegere olyan nagy lessz hogy fastdl-el is kell 1 perc amig leszedi. Vegulis hasznalhato modszer de lehet bugolni fog zombi es ember model kozott nem teszteltem majd lehet nekifutok de viszont ha a modelen valami kiegeszito van akkor tuti bugolni fog. (Szarnyak vagy valami ilyesmi) |
Szerző: | konfigos312 [ 2021.01.06. 23:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 512 limit kijátszása. |
A skin csere folyamat igy hogy történik? Valaki egy példát tudna írni? |
Szerző: | ultraibolya [ 2021.01.07. 13:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 512 limit kijátszása. |
Milyen mentésre gondolsz? XD |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |