hlmod.hu
https://hlmod.hu/

512 limit kijátszása.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=14&t=26901
Oldal: 1 / 1

Szerző:  LyleChriss [ 2016.12.23. 14:24 ]
Hozzászólás témája:  512 limit kijátszása.

Sziasztok! :hi:

Nem hívnám tutorialnak, mert nem tesztelgettem a dolgot, így konkrét példákat sem tudok adni. Csak utánanéztem.
Nos, a precache limit akadály lehet több modnál is (KHMMMMcsgoMMMM). Ennek egész egyszerű a kikerülése, csak hát a fenének volt kedve modellezni, hogy teszteljem. :D
Elvileg, egy modellnek több skint is lehet adni. Ezek között pedig a pev_skin-nel lehet váltani.

Ez a 0 sorszámú skint választja ki.
  1. set_pev(ent, pev_skin, 0)

Ez az 1-est.
  1. set_pev(ent, pev_skin, 1)

És így tovább...

ent - Értelem szerűen az entitás ID-je.

A modellezés részéről ennyit találtam:
Csatolmány:
modeling.rar [720.52 KiB]
Letöltve 269 alkalommal.

VirusTotal

Sok sikert!

EDIT: Amennyiben valaki készít nekem 3-4 ilyen modellt (lehetőleg különböző fegyverekre, valamint ne késre), hajlandó vagyok tesztelni a dolgot, valamint egy rendes tutorialt írni róla.

Szerző:  JohanCorn [ 2016.12.23. 22:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 limit kijátszása.

LyleChriss írta:
Sziasztok! :hi:

Nem hívnám tutorialnak, mert nem tesztelgettem a dolgot, így konkrét példákat sem tudok adni. Csak utánanéztem.
Nos, a precache limit akadály lehet több modnál is (KHMMMMcsgoMMMM). Ennek egész egyszerű a kikerülése, csak hát a fenének volt kedve modellezni, hogy teszteljem. :D
Elvileg, egy modellnek több skint is lehet adni. Ezek között pedig a pev_skin-nel lehet váltani.

Ez a 0 sorszámú skint választja ki.
  1. set_pev(ent, pev_skin, 0)

Ez az 1-est.
  1. set_pev(ent, pev_skin, 1)

És így tovább...

ent - Értelem szerűen az entitás ID-je.

A modellezés részéről ennyit találtam:
Csatolmány:
modeling.rar

VirusTotal

Sok sikert!

EDIT: Amennyiben valaki készít nekem 3-4 ilyen modellt (lehetőleg különböző fegyverekre, valamint ne késre), hajlandó vagyok tesztelni a dolgot, valamint egy rendes tutorialt írni róla.


Sajnos ez nem ilyen egyszerű. A fegyverek view módban animációként frissítik a textúrát, ezért szinte azonnal visszaáll. Lehetőség szerint tudtam pár helyen fixálni, de ez leginkább a lövéskor jelentkező probléma volt, mert akármivel hívtam meg mindig 0-ra állt vissza a pillanatban és zavaró, hogy arra a kis időre is két kinézet között ugrál. weapon módban meg onnantól, hogy felveszed egy entity-ként fogja kezelni a player-t, a weapon-nal és skin/submodel váltáskor mind kettőnek változni fog. (Feltéve, ha van belőle több.) Bármilyen world módban viszont tökéletesen működik, legyen az egy fegyver, vagy akármilyen más mesterséges entity.

Szerző:  LyleChriss [ 2016.12.23. 22:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 limit kijátszása.

Igen, láttam hogy animálással babráltak, de tudtommal sikerült a megoldása. Csak azért vetette el a srác, mert több sub-modellje volt (tompító, távcső, stb), amiket egyszerre megadni túl sok submodellt igényelt volna. :D

Szerző:  DeteCT0R [ 2016.12.24. 11:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 limit kijátszása.

Sajnos ettol a zp szerok nemlessznek boldogabbak :lol: Ha egyedi fegyokat hasznalsz akkor ez a megoldas elvan veszve.

A legjobb megoldas meg mindig az hogy unprecacheled az alap fajlokat (hang,shield modeleket) azzal nyersz meg par helyet.

Szerző:  LyleChriss [ 2016.12.24. 16:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 limit kijátszása.

Játékos modellel gond nélkül el lehet ezt játszani, így a zombi modellekkel nyersz 1-2 helyet. :)
Ott talán nem pev_skin, hanem pev_body. De nem fix, mindjárt utánanézek.

Edit: Igen, játékos modellnél pev_body. ;)

Szerző:  DeteCT0R [ 2016.12.25. 14:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 limit kijátszása.

LyleChriss írta:
Játékos modellel gond nélkül el lehet ezt játszani, így a zombi modellekkel nyersz 1-2 helyet. :)
Ott talán nem pev_skin, hanem pev_body. De nem fix, mindjárt utánanézek.

Edit: Igen, játékos modellnél pev_body. ;)

Ahoz atkell irni a zp modot annyira hogy mukodjon. Es ha minden modelt egybe teszel vegere olyan nagy lessz hogy fastdl-el is kell 1 perc amig leszedi.
Vegulis hasznalhato modszer de lehet bugolni fog zombi es ember model kozott nem teszteltem majd lehet nekifutok de viszont ha a modelen valami kiegeszito van akkor tuti bugolni fog. (Szarnyak vagy valami ilyesmi)

Szerző:  konfigos312 [ 2021.01.06. 23:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 limit kijátszása.

A skin csere folyamat igy hogy történik?
Valaki egy példát tudna írni?

Szerző:  ultraibolya [ 2021.01.07. 13:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 limit kijátszása.

Milyen mentésre gondolsz? XD

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/