hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Orpheu: Stringek változtatása a memóriában!
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=14&t=2765
Oldal: 1 / 1

Szerző:  kiki [2011.11.25. 19:42 ]
Hozzászólás témája:  Orpheu: Stringek változtatása a memóriában!

Először szükségünk lesz az Orpheu2.3a modulra, és hozzá tartozó fájlaira! Ezt nem ragozom tovább, letöltés: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=116393&highlight=orpheu

Memória "Hack":
Most elsősorban a memória hackelésről szeretnék mutatni nektek pár sort!
Első lépésként letöltjük az Ida Pro Free - programot! Link: http://www.hex-rays.com/idapro/idadownfreeware.htm

Feltelepítés után megnyitjuk, és csinálod amiket a képen látsz :D
Itt a New fülre kattintasz:
Kép

Ez után a a Windows fülön kiválasztod a PE Dynamic Library-ot és le OKÉzod!
Kép

Ez után megnyitjuk a fájlt amit "hackelni" szeretnénk:
Kód:
Engine: swds.dll a dedicated server mappájában!
Mod: mod/dlls/mp.dll a dedicated server mappájában.


Példa Enginére:
Kép
Most a View/Open subviews/Strings -re kattintunk, és kikeressük a stringet amit szerkezteni akarunk!

Egy példa string:
Kód:
#      name userid uniqueid frag time ping loss adr\n
// Ez a status parancsra jön ki a Half-Life Engine játékokban!

Használat:
Kód:
{
    "name"        : "engineString",
    "library"     : "engine",
    "type"        : "string",
    "memoryType"  : "data"
}


Kép
A képen aláhúzott előjelek:
data a "data"
rdata a "rodata"
text a "code"

Ha valami nem tiszta nyugodtan kérdezz meg próbálok segíreni!!

Példa script:
Kód:
    #include <amxmodx>
    #include <orpheu_memory>
   
    public plugin_precache()
    {
        OrpheuMemoryReplace("engineString",0,"#      name userid uniqueid frag time ping loss adr^n","# Arkshine loves Connor^n")
    } 

A plugin hatására a # name userid uniqueid frag time ping loss adr helyett Arkshine loves Connor-t fog írni ahogy a képen látod:
Kép

További scriptek:
Fegyver Modell Cserélés#
Kód:
{
    "name"        : "weaponModels",
    "library"     : "mod",
    "type"        : "string",
    "memoryType"  : "data"
}


Kód:
#include <amxmodx>
#include <orpheu_memory>
   
public plugin_precache()
{
     OrpheuMemoryReplace( "weaponModels", 0, "models/v_hegrenade.mdl", "models/v_hegrenad.mdl" );
     OrpheuMemoryReplace( "weaponModels", 0, "models/w_m4a1.mdl", "models/w_m4a2.mdl" );
}


Körülbelül ennyi lenne a leírás:D

Szerző:  Metal [2011.11.25. 20:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Orpheu: Stringek változtatása a memóriában!

Nem rossz :)

Szerző:  DeteCT0R [2011.11.29. 18:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Orpheu: Stringek változtatása a memóriában!

Hax,Hex mar nemtudom es nekosetek belem(kosz) azis ilyesmi nem?:D

Szerző:  kiki [2011.12.06. 20:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Orpheu: Stringek változtatása a memóriában!

DeteCT0R írta:
Hax,Hex mar nemtudom es nekosetek belem(kosz) azis ilyesmi nem?:D


Hex Editor létezik, bár abban kevesebb funkció van:)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/