hlmod.hu
https://hlmod.hu/

[TUT]Hogyan készítsünk npc-t?
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=14&t=2770
Oldal: 1 / 4

Szerző:  KiSlAgUnA [ 2011.11.26. 10:05 ]
Hozzászólás témája:  [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?

Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init()
{
    register_clcmd("hitman", "hitman")
    register_think("npc_hitman","npc_think");
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/hitman.mdl") //ide itt tallózod a neked megfelelő modelt
    precache_model("models/p_ak47.mdl") //ide azt hogy melyik fegyó legyen a kezébe
}
public hitman(id)
{

    new Float:origin[3]

    entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin)

    new ent = create_entity("info_target")
    give_weapon(ent)

    entity_set_origin(ent,origin);
    origin[2] += 300.0
    entity_set_origin(id,origin)

    entity_set_float(ent,EV_FL_takedamage,1.0) //itt állíthatod hogy lehessen-e lőni az npc-t (1 lehet lőni, 0 nem lehet lőni)
    entity_set_float(ent,EV_FL_health,100.0) //ha lehet lőni menyi hp-ja legyen

    entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,"npc_hitman");
    entity_set_model(ent,"models/hitman.mdl");
    entity_set_int(ent,EV_INT_solid, 2)

    entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller1,125);
    entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller2,125);
    entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller3,125);
    entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller4,125);

    new Float:maxs[3] = {16.0,16.0,36.0}
    new Float:mins[3] = {-16.0,-16.0,-36.0}
    entity_set_size(ent,mins,maxs)

    entity_set_float(ent,EV_FL_animtime,2.0)
    entity_set_float(ent,EV_FL_framerate,2.0)
    entity_set_int(ent,EV_INT_sequence,1);

    entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)

    drop_to_floor(ent)
    return 1;
}

public give_weapon(ent) //itt adunk a kezébe fegyvert
{
        new entWeapon = create_entity("info_target")

        entity_set_string(entWeapon, EV_SZ_classname, "npc_weapon")

        entity_set_int(entWeapon, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
        entity_set_int(entWeapon, EV_INT_solid, SOLID_NOT)
        entity_set_edict(entWeapon, EV_ENT_aiment, ent)
        entity_set_model(entWeapon, "models/p_ak47.mdl")
}

public npc_think(id)
{
    // ide lehet még extrákat rakni
    entity_set_float(id,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)
}

Ennyi lenne
Ha beírod conzolba hogy hitman oda rakja az npc ahol állsz

Szerző:  IrOn [ 2011.11.26. 11:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?

hát nekem NPC-t se rakott le, de teleportnak jó:D kidobott a pályáról, amikor beirtam

Szerző:  KiSlAgUnA [ 2011.11.26. 12:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?

igen akkor rakja le és téged fentebb dob hogy ne akadj bele :D utána nyomsz egy restartot és ott lesz ahol álltál

Szerző:  IrOn [ 2011.11.26. 13:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?

KiSlAgUnA írta:
igen akkor rakja le és téged fentebb dob hogy ne akadj bele :D utána nyomsz egy restartot és ott lesz ahol álltál

ja, megvan:D

Szerző:  KiSlAgUnA [ 2011.11.26. 15:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?

Ja meg még annyi ,hogy te biztos jobban értesz hozzá
hogy bírom azt megcsinálni
ránézek npc-re és nyomok egy e-t akkor kiad egy menüt?

Szerző:  kiki [ 2011.11.26. 15:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?

Az nehéz csöppet, de olyat lehet hogy a közelébe bejön(lásd: cs surf boards, cs doctor npc);

Szerző:  KiSlAgUnA [ 2011.11.26. 15:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?

ja én is láttam már azokat valami olyasmi kéne ^^

Szerző:  KiSlAgUnA [ 2011.11.26. 15:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?

Meg valami olyasmi hogy egy cfg file-ba menti el a pozíciókat és ha arra a mapra megyek betölti és nem kell mindig újra rakni

Szerző:  IrOn [ 2011.11.26. 15:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=62840
ezt átalakítod

Szerző:  rericsi8 [ 2011.12.06. 20:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?

az npc_weapon helyére mit kell írni ha mondjuk m249-et akarok a kezébe?

Oldal: 1 / 4 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/