hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 238 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 238 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.10.29. 12:18 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Ma megmutatom, hogyan cseréljük ki a fegyvernek a hangját a nélkül hogy sok dolgot átirnánk.
Láttam a forumon sok dolgot szóval ügy gondoltam be mutatom ahogy én tanulltam meg.
Lusta és fekvő ember vagyok szóval egyból bele és kezdek.

  1. new gi_TempClip
  2.  
  3. public plugin_init()
  4. {
  5.     register_plugin("Plugin", "1.0", "Author")
  6.  
  7.     //Az elsődleges fegyver támadás bekötése
  8.     RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ak47", "hook_weaponattack_pre", 0)
  9.     RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ak47", "hook_weaponattack_post", 1)
  10. }
  11.  
  12. public hook_weaponattack_pre(iWeapon)
  13. {
  14.      new iWeaponClip = get_pdata_int(iWeapon, 51, 4)
  15.      gi_TempClip = iWeaponClip
  16. }
  17.  
  18. public hook_weaponattack_post(iWeapon)
  19. {
  20.       new iPlayer = get_pdata_cbase(iWeapon, 41, 4)
  21.       new iWeaponClip = get_pdata_int(iWeapon, 51, 4)
  22.  
  23.       if(gi_TempClip > iWeaponClip)
  24.       {
  25.              switch(random_num(0, 1))
  26.              {
  27.                  case 0: emit_sound(iPlayer, CHAN_WEAPON, "weapons/famas-1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  28.                  case 1: emit_sound(iPlayer, CHAN_WEAPON, "weapons/famas-2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  29.              }
  30.       }
  31. }

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2017.10.30. 09:51 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2017.07.13. 12:42
Hozzászólások: 103
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
A tutoriálok lényege az, hogy másokkal megértesd, ne kész sc-t rakj eléjük. Mi micsoda? Mi miért van úgy? Mit jelent ami oda van írva? Miért csináltad azt?

_________________
[steam]zck1337_main[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2017.10.30. 20:05 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
zack1337 írta:
A tutoriálok lényege az, hogy másokkal megértesd, ne kész sc-t rakj eléjük. Mi micsoda? Mi miért van úgy? Mit jelent ami oda van írva? Miért csináltad azt?

Mikor lesz idom holnapi nap folyaman Szerkesztem. Am van a forumon a hamsandiwchrol par tut..

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 08:35 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.28. 14:00
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Így miért nem egyszerűb?

Ez lejátssza a hang.wav hangot minden lövésnél:
  1. include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.     register_plugin( "", "1.0", "JuciKAAA" );
  7.    
  8.     register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart", 0 );
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache( ) { precache_sound( "hang/hang.wav" ); }
  12.  
  13. public fw_CmdStart( iId, iHandle, iSeed )
  14. {
  15.     if ( !is_user_alive( iId ) ) return FMRES_IGNORED;
  16.    
  17.     new iButton = get_uc( iHandle, UC_Buttons );
  18.    
  19.     if ( iButton & IN_ATTACK )
  20.     {
  21.         client_cmd( iId, "spk hang/hang.wav" );
  22.         iButton &= ~IN_ATTACK;
  23.         set_uc( iHandle, UC_Buttons, iButton );
  24.        
  25.         return FMRES_HANDLED;
  26.     }
  27.     return FMRES_IGNORED;
  28. }


Ha pedig az kell, hogy minden fegyver lövés hangja ugyanaz legyen akkor tessék ez:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.     register_plugin( "", "1.0", "JuCi" );
  7.    
  8.     register_forward( FM_EmitSound, "fw_EmitSound" );
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache( ) { precache_sound( "hang/hang.wav" ); }
  12.  
  13. public fw_EmitSound( iId, iChannel, sSample[ ] )
  14. {
  15.     if ( !is_user_alive( iId ) ) return FMRES_IGNORED;
  16.    
  17.     emit_sound( iId, CHAN_WEAPON, "hang/hang.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
  18.    
  19.     return FMRES_SUPERCEDE;
  20. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 08:40 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Jucika írta:
Így miért nem egyszerűb?

Ez lejátssza a hang.wav hangot minden lövésnél:
  1. include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.     register_plugin( "", "1.0", "JuciKAAA" );
  7.    
  8.     register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart", 0 );
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache( ) { precache_sound( "hang/hang.wav" ); }
  12.  
  13. public fw_CmdStart( iId, iHandle, iSeed )
  14. {
  15.     if ( !is_user_alive( iId ) ) return FMRES_IGNORED;
  16.    
  17.     new iButton = get_uc( iHandle, UC_Buttons );
  18.    
  19.     if ( iButton & IN_ATTACK )
  20.     {
  21.         client_cmd( iId, "spk hang/hang.wav" );
  22.         iButton &= ~IN_ATTACK;
  23.         set_uc( iHandle, UC_Buttons, iButton );
  24.        
  25.         return FMRES_HANDLED;
  26.     }
  27.     return FMRES_IGNORED;
  28. }


Ha pedig az kell, hogy minden fegyver lövés hangja ugyanaz legyen akkor tessék ez:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.     register_plugin( "", "1.0", "JuCi" );
  7.    
  8.     register_forward( FM_EmitSound, "fw_EmitSound" );
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache( ) { precache_sound( "hang/hang.wav" ); }
  12.  
  13. public fw_EmitSound( iId, iChannel, sSample[ ] )
  14. {
  15.     if ( !is_user_alive( iId ) ) return FMRES_IGNORED;
  16.    
  17.     emit_sound( iId, CHAN_WEAPON, "hang/hang.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
  18.    
  19.     return FMRES_SUPERCEDE;
  20. }


Használd az eszed kérlek. És az alap lövés hangal mi lesz? Azt hiszed ha lejátszol egy hangot pluginnal, nem marad meg az eredeti?

Ők köszönték meg Pika nek ezt a hozzászólást: Zoe (2017.12.03. 10:12)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole