hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 10:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 534 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 534 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 34 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?
HozzászólásElküldve: 2011.11.26. 10:05 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2011.07.06. 22:19
Hozzászólások: 254
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init()
{
    register_clcmd("hitman", "hitman")
    register_think("npc_hitman","npc_think");
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/hitman.mdl") //ide itt tallózod a neked megfelelő modelt
    precache_model("models/p_ak47.mdl") //ide azt hogy melyik fegyó legyen a kezébe
}
public hitman(id)
{

    new Float:origin[3]

    entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin)

    new ent = create_entity("info_target")
    give_weapon(ent)

    entity_set_origin(ent,origin);
    origin[2] += 300.0
    entity_set_origin(id,origin)

    entity_set_float(ent,EV_FL_takedamage,1.0) //itt állíthatod hogy lehessen-e lőni az npc-t (1 lehet lőni, 0 nem lehet lőni)
    entity_set_float(ent,EV_FL_health,100.0) //ha lehet lőni menyi hp-ja legyen

    entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,"npc_hitman");
    entity_set_model(ent,"models/hitman.mdl");
    entity_set_int(ent,EV_INT_solid, 2)

    entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller1,125);
    entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller2,125);
    entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller3,125);
    entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller4,125);

    new Float:maxs[3] = {16.0,16.0,36.0}
    new Float:mins[3] = {-16.0,-16.0,-36.0}
    entity_set_size(ent,mins,maxs)

    entity_set_float(ent,EV_FL_animtime,2.0)
    entity_set_float(ent,EV_FL_framerate,2.0)
    entity_set_int(ent,EV_INT_sequence,1);

    entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)

    drop_to_floor(ent)
    return 1;
}

public give_weapon(ent) //itt adunk a kezébe fegyvert
{
        new entWeapon = create_entity("info_target")

        entity_set_string(entWeapon, EV_SZ_classname, "npc_weapon")

        entity_set_int(entWeapon, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
        entity_set_int(entWeapon, EV_INT_solid, SOLID_NOT)
        entity_set_edict(entWeapon, EV_ENT_aiment, ent)
        entity_set_model(entWeapon, "models/p_ak47.mdl")
}

public npc_think(id)
{
    // ide lehet még extrákat rakni
    entity_set_float(id,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)
}

Ennyi lenne
Ha beírod conzolba hogy hitman oda rakja az npc ahol állsz


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?
HozzászólásElküldve: 2011.11.26. 11:26 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
hát nekem NPC-t se rakott le, de teleportnak jó:D kidobott a pályáról, amikor beirtam


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?
HozzászólásElküldve: 2011.11.26. 12:13 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2011.07.06. 22:19
Hozzászólások: 254
Megköszönték neki: 1 alkalommal
igen akkor rakja le és téged fentebb dob hogy ne akadj bele :D utána nyomsz egy restartot és ott lesz ahol álltál


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?
HozzászólásElküldve: 2011.11.26. 13:39 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
KiSlAgUnA írta:
igen akkor rakja le és téged fentebb dob hogy ne akadj bele :D utána nyomsz egy restartot és ott lesz ahol álltál

ja, megvan:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?
HozzászólásElküldve: 2011.11.26. 15:12 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2011.07.06. 22:19
Hozzászólások: 254
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ja meg még annyi ,hogy te biztos jobban értesz hozzá
hogy bírom azt megcsinálni
ránézek npc-re és nyomok egy e-t akkor kiad egy menüt?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?
HozzászólásElküldve: 2011.11.26. 15:17 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Az nehéz csöppet, de olyat lehet hogy a közelébe bejön(lásd: cs surf boards, cs doctor npc);


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?
HozzászólásElküldve: 2011.11.26. 15:22 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2011.07.06. 22:19
Hozzászólások: 254
Megköszönték neki: 1 alkalommal
ja én is láttam már azokat valami olyasmi kéne ^^


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?
HozzászólásElküldve: 2011.11.26. 15:24 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2011.07.06. 22:19
Hozzászólások: 254
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Meg valami olyasmi hogy egy cfg file-ba menti el a pozíciókat és ha arra a mapra megyek betölti és nem kell mindig újra rakni


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?
HozzászólásElküldve: 2011.11.26. 15:37 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=62840
ezt átalakítod


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [TUT]Hogyan készítsünk npc-t?
HozzászólásElküldve: 2011.12.06. 20:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
az npc_weapon helyére mit kell írni ha mondjuk m249-et akarok a kezébe?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 34 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole