Idézet:
alias "wait10" "wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait"
alias "wait50" "wait10; wait10; wait10; wait10; wait10"
alias "wait100" "wait50; wait50"
alias "wait500" "wait100; wait100; wait100; wait100; wait100"
alias "wait1000" "wait500; wait500"
// Ez a jel--> // a szövegek elött csak megjegyzés.A szerver nem veszi figyelembe
hostname "Szervered neve"      // Szervered neve
sv_contact "sajatemailcim@gmail.com"      // Adj meg egy e-mail címet amin elérhető a szerver adminja
sv_region "3"       // Érdemes meghatározni a régiót ahol működik a szerver 
0     US - East
1     US - West
2     South America
3     Europe
4     Asia
5     Australia
6     Middle East
7     Africa 
rcon_password "alma123"    // ez az rcon jelszavadat határozza meg, e jelszó segítségével adminként tevékenykedhetsz a szerveren. Fontos, hogy változtasd meg most egyszer.(ne add tovább senkinek, ezt csak az adminoknak szabad tudni
sv_password ""              // a szerverre való belépéshez szükséges jelszó (ha üresen hagyod akkor nem lesz jelszó
sv_alltalk 1    // Mikrofon beszélgetések szabályozása, 1 = mindenki hall mindenkit; 0 = csak csapaton belül halljatok egymást (vagy halott vagy élő) 
decalfrequency 30        // logók,spayek megjelenítésének szabályozása (másodpercekben)
mp_decals 60              // maximálisan megjeleníthető lógók és vér/fegyver nyomok.
edgefriction 2           // Az alap értéke ennek a parancsnak "2", más variációk kiveszik a highjump hatást, de NEM ENGEDÉLYEZETTEK!, mióta a KZ-pályákat ALAP beállításokkal kell játszani.
log off                   // logolás bekapcsolása és kikapcsolása (on=bekapcsolva, off=kikapcsolva)
allow_spectators 1        // játékon kívüli megfigyelők engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_allowspectators 2      // Játékon kívüli megfigyelok engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_autocrosshair 0        // az autoaim-et szabályozza - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva' 
mp_autokick 0            // Saját csapattársát megölőt és a mozdulatlan játékosokat automatikusan kickeli(kirugja) (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_autoteambalance 1     // Automatikus csapat erőkiegyenlítés (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_c4timer 45           // a bomba élesítésétol a felrobbanásig eltelt idő másodpercben.Alap beállítás 45 másodperc
mp_consistency 1       // leelenörzi a játékos modelleit-hagyd 1 en
mp_fadetoblack 0    // megfigyelés bekapcsolása és kikapcsolása (0=nincs hatással a játékra; 1=a játékos képernyoje az új körig elsötétül)
mp_flashlight 1     // zseblámpa engedélyezése. (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_footsteps 1      // lépéshangok/trappolás bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_forcecamera 0    // A megfigyelést korlátozza. 0 = alapeset, kikapcsolja a korlátozásokat (bárki, bárkit, bárhogy megfigyelhet); 1 = a játékosok csak saját csapattársaikat követhetik; 2 = a játékosok nem mozoghatnak halottként (ott maradnak, ahol meghaltak)
mp_forcechasecam 0     // a megfigyelés szabályozása (1=bekapcsolva, 0=nincs korlátozás)
mp_fraglimit 0         // a maximális elérhető fragszámot határozza meg, mely elérése után a szerver mapot vált 
mp_friendlyfire 0     // Firendly Fire bekapcsolása és kikapcsolása. (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_hostagepenalty 0    // meghatározza, hogy hány túsz megölése után rúgja ki a játékost a szerver (0=kikapcsolva)
mp_limitteams 1   // Ez a szám meghatározza, hogy hány fővel lehet több egy csapat a másiknál. (Ajánlott legalább az 1 mivel ha 0 -ra tesszük, akkor nem fogunk tudni belépni egy csapatba se
mp_logdetail 1    // Logfájlba menti az üzeneteket. '1' = bekapcsolva, '0' = kikapcsolva
mp_logecho 1      // az echo parancsok loggolását szabályozza - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva'
mp_logfile 1       // a loggolást szabályozza többjátékos módban - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva' 
mp_logmessages 1   // üzenetek logolásának bekapcsolása és kikapcsolása. (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_playerid 1    // célkereszt infók szabályozása (0=a játékosok minden infót látnak csapatszínekkel; 1=a játékosok látják saját társaik infóját és a túszokét színekkel; 2=nincsenek infók)
mp_startmoney 800    // kezdő pénz. (alap beállítás: $800, max. $16000)
mp_tkpunish 0     // Saját csapattársat megölő játékos büntetésének bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, Csapat társat megölő játékos a kör elején meghal; 0=kikapcsolva, nincs büntetés
mp_chattime 5     // a pálya váltások közötti várakozási idő (másodpercekben)
pausable 0    // kliensek jogának szabályozása a játék szüneteltetésére (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_aim 0    // Célzás rásegítése. Nem ajánlott bekapcsolni, ugyanis nem fogunk tudni utána tőle játszani más szerveren. Tapasztalat. (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_airaccelerate 10    // levegőben mozgás sebessége
sv_airmove 1    // levegőben mozgás szabályozása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_cheats 0    // csalások bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_clienttrace 1.0    //  a kliens kiterjedését határozza meg ütközések esetén 
sv_clipmode 0      //  a clipping módot szabályozza - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva' 
sv_allowdownload 1    // szerverre feltöltés engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_allowupload 1      // szerverről letöltés engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_netsize 0          // a maximális hálózati adatcsomag méretet határozza meg (0=automatikus)
sv_downloadurl "http://123.45.69.66/almafelhasznalo/cstrike"    // gyorsletöltési url cim-hogy gyorsabban letölsd a hangokat,mdl,map-kat
sv_voiceenable 1     // hangkommunikáció bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_alltalk 1       // Játék közbeni mikrofonos kommunikáció szabályozása (1=mindenki hall mindenkit, 0=csak az élő csapattársak hallják egymást)
sv_friction 4      // surlódás
sv_gravity 800        // gravitáció mértéke
sv_maxspeed 400       // Játékosok maximális mozgási/futási sebessége
sv_maxunlag 0.35        // bekapcsolt lag kompenzáció érték esetén a lag ellensúlyozásának mértéke
sv_maxrate 25000       // játékos megengedett legnagyobb sávszélessége a szerveren
sv_minrate 20000       // játékos megengedett legkisebb sávszélessége a szerveren
sv_maxupdaterate 101   // meghatározza, hogy hányszor kap információt a felhasználó a szervertol percenként maximálisan
sv_minupdaterate 80    // meghatározza, hogy hányszor kap információt a felhasználó a szervertol percenként maximálisan
sv_proxies 1         // ezt nem tom sajnos de hagyd 1 en
sv_stepsize 18      // lépés hossz
sv_stopspeed 75      // Mozgási gomb elengedése utáni sebességünk míg megállunk, minél nagyobb annál tovább mozgunk a gomb elengedése után 
sv_timeout 65    // Az idő, ami után bontja a szerver a kapcsolatot, (Nem csinál semmit/AFK, kifagy, stb.)
sv_unlag 1       // lag kompenzáció bekapcsolása és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_unlagpush 0    // ezt nem tom de hagyd 0-án
sv_unlagsamples 1    // ezt nem tom de hagyd 1-án
sv_wateraccelerate 10    // Beállítja a gyorsulás vízben
sv_filterban 1 // az IP cím alapján történő bannolást szabályozza (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_maxspectators 2 // A szerveren spectator-ban maradt emberek számát határozhatjuk meg.
// Kör beállitás
mp_timelimit 25    // egy pályán eltölteni kívánt idő percben. (Alap beállítás 20 perc)
mp_maxrounds 0     // maximálisan lejátszható kör adott pályán az 'mp_timelimit' által meghatározott időn belül. (0=kikapcsolva)
mp_winlimit 0      // maximálisan megnyerhető kör adott pályán az 'mp_timelimit' által meghatározott időn belül. (0=kikapcsolva)
mp_roundtime 2     // egy kör időtartama percben.
mp_buytime 0.50    // Vásárlásra felhasználható idő.(percben)
mp_freezetime 5    // Vásárlásra felhasználható idő a kör indulásáig, melyben csak vásárolni lehet, mozogni nem! (másodpercben)
sys_ticrate 1000 
sv_lan 0    // szerver típusának meghatározása (1=LAN szerver, 0=Internetes szerver)
// Ban lista betöltése
exec listip.cfg
exec banned.cfg