hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.05. 05:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 521 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 520 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Váltakozó hudmessage
HozzászólásElküldve: 2012.02.24. 08:25 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>  
#include <fun>
#define PLUGIN "Valtakozo Hudmsg Tutorial"  //név
#define VERSION "1.0"  //verzió
#define AUTHOR "Slt"   //készítő


public plugin_init() {
    
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR)
    
register_clcmd("say /hud""fn_hud"//létrehozunk egy kliens parancsot
}

public 
fn_hud(id)
{
    new 
players[32], pnum
    get_players
("players"pnum//lekérjük az online játékosokat
    
for(new i=0i<pnumi++)  //végig iterálunk az online játékosokon
    
{
        
set_hudmessage(025500.290.2906.03.0)
        
show_hudmessage(players[i], "Zold hudmessage")  //mutatunk nekik egy zöld hudmsg-t
        
set_task(3.1"fn_hud2"//majd ha vége a hudmsg-nek, egy tizedmásodperc mulva elindítjuk a másik hudot
    
}
}

public 
fn_hud2(id)
{
    new 
players[32], pnum
    get_players
("players"pnum)
    for(new 
i=0i<pnumi++)  //ezeket már leírtam
    
{
        
set_hudmessage(255000.270.4506.03.0)
        
show_hudmessage(players[i], "Piros Hudmessage")   //mutatunk nekik egy piros hudmsg-t
        
set_task(3.1"fn_hud"//majd ha vége, újra elindítjuk az elsőt. Ez így mapváltásig fog menni
    
}
}
    


/*
        Mit is csináltunk?
        Létrehoztunk egy kliensparancsot, ami elindít egy zöld hudmessage-t 3 másodpercig, 
        majd 3.1 másodperc múlva elindítja a piros hudmessage-t és utána kezdi előlről.
        
*/
  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Váltakozó hudmessage
HozzászólásElküldve: 2012.02.24. 11:42 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Ha parancsra van akkor miért mindenkinek mutatja? Meghát lehet egyszerűbb módon is nekem 3sorba van a szines hudüzi amiből 2sor a set_hudmessage meg a show_hudmessage

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Váltakozó hudmessage
HozzászólásElküldve: 2012.02.24. 12:02 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Elôször is ez csak egy példa volt. Másodszor majd ha gépnél leszek megcsinálom a háromsorosat, de az csak akk jó ha 2 szín van nem? :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Váltakozó hudmessage
HozzászólásElküldve: 2012.07.04. 16:51 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Hogy lehetne megcsinálni a fertőzés visszaszámlálót , hogy amikor számol vissza szines legyen ?!:)

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Váltakozó hudmessage
HozzászólásElküldve: 2012.07.04. 18:13 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Dekradálsz egy változót, annak kör elején 10-es értéket adsz, taskolsz kör elejétől egy függvényt, amiben visszaszámol. ( kivon egyet a változóból, majd azt az értéket kiírja HUD-ba, majd lekérdezi, hogy egyenlő-e a változó értéke nullával. Ha igen, akkor visszatér PLUGIN_HANDLED-del, ha nagyobb az érték, akkor addig taskol, ameddig 0 nem lesz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Váltakozó hudmessage
HozzászólásElküldve: 2012.07.05. 13:58 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Aha oké orosz , de Tutorial -szerűségbe könnyebben egyszerűsítve megbírnád nekem csinálni?!

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Váltakozó hudmessage
HozzászólásElküldve: 2012.07.05. 14:08 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
http://amxmodx.crys.hu/site/forum/viewtopic.php?f=14&t=3514


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Váltakozó hudmessage
HozzászólásElküldve: 2012.07.05. 15:57 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
És hogyan tudok betenni a register_clcmd -hez egy ADMIN_KICK jogot? Vagyis hogy hova tegyem?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Váltakozó hudmessage
HozzászólásElküldve: 2012.07.05. 16:02 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
A függvénybe, amit a clcmd indít annak az elejébe írd ezt:
Kód:
  1. if(!(is_user_admin(id) & ADMIN_KICK))

  2.           return PLUGIN_HANDLED


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Váltakozó hudmessage
HozzászólásElküldve: 2012.07.05. 16:10 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
oroszrulett írta:
A függvénybe, amit a clcmd indít annak az elejébe írd ezt:
Kód:
  1. if(!(is_user_admin(id) & ADMIN_KICK))

  2.           return PLUGIN_HANDLED


Szóval így:

Kód:
  1. #include <amxmodx>  

  2. #include <fun>

  3. #define PLUGIN "Valtakozo Hudmsg Tutorial"  //név

  4. #define VERSION "1.0"  //verzió

  5. #define AUTHOR "Slt"   //készítő

  6.  

  7.  

  8. public plugin_init() {

  9.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  10.     if(!(is_user_admin(id) & ADMIN_KICK))

  11.           return PLUGIN_HANDLED

  12. register_clcmd("say /hud", "fn_hud") //létrehozunk egy kliens parancsot

  13. }

  14.  

  15. public fn_hud(id)

  16. {

  17.     new players[32], pnum

  18.     get_players("players", pnum) //lekérjük az online játékosokat

  19.     for(new i=0; i<pnum; i++)  //végig iterálunk az online játékosokon

  20.     {

  21.         set_hudmessage(0, 255, 0, 0.29, 0.29, 0, 6.0, 3.0)

  22.         show_hudmessage(players[i], "Zold hudmessage")  //mutatunk nekik egy zöld hudmsg-t

  23.         set_task(3.1, "fn_hud2") //majd ha vége a hudmsg-nek, egy tizedmásodperc mulva elindítjuk a másik hudot

  24.     }

  25. }

  26.  

  27. public fn_hud2(id)

  28. {

  29.     new players[32], pnum

  30.     get_players("players", pnum)

  31.     for(new i=0; i<pnum; i++)  //ezeket már leírtam

  32.     {

  33.         set_hudmessage(255, 0, 0, 0.27, 0.45, 0, 6.0, 3.0)

  34.         show_hudmessage(players[i], "Piros Hudmessage")   //mutatunk nekik egy piros hudmsg-t

  35.         set_task(3.1, "fn_hud") //majd ha vége, újra elindítjuk az elsőt. Ez így mapváltásig fog menni

  36.     }

  37. }

  38.    

  39.  

  40.  

  41. /*

  42.         Mit is csináltunk?

  43.         Létrehoztunk egy kliensparancsot, ami elindít egy zöld hudmessage-t 3 másodpercig,

  44.         majd 3.1 másodperc múlva elindítja a piros hudmessage-t és utána kezdi előlről.

  45.        

  46. */

  47.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole