hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Váltakozó hudmessage
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=14&t=3520
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Silent [2012.02.24. 08:25 ]
Hozzászólás témája:  Váltakozó hudmessage

Kód:
#include <amxmodx>  
#include <fun>
#define PLUGIN "Valtakozo Hudmsg Tutorial"  //név
#define VERSION "1.0"  //verzió
#define AUTHOR "Slt"   //készítő


public plugin_init() {
    
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR)
    
register_clcmd("say /hud""fn_hud"//létrehozunk egy kliens parancsot
}

public 
fn_hud(id)
{
    new 
players[32], pnum
    get_players
("players"pnum//lekérjük az online játékosokat
    
for(new i=0i<pnumi++)  //végig iterálunk az online játékosokon
    
{
        
set_hudmessage(025500.290.2906.03.0)
        
show_hudmessage(players[i], "Zold hudmessage")  //mutatunk nekik egy zöld hudmsg-t
        
set_task(3.1"fn_hud2"//majd ha vége a hudmsg-nek, egy tizedmásodperc mulva elindítjuk a másik hudot
    
}
}

public 
fn_hud2(id)
{
    new 
players[32], pnum
    get_players
("players"pnum)
    for(new 
i=0i<pnumi++)  //ezeket már leírtam
    
{
        
set_hudmessage(255000.270.4506.03.0)
        
show_hudmessage(players[i], "Piros Hudmessage")   //mutatunk nekik egy piros hudmsg-t
        
set_task(3.1"fn_hud"//majd ha vége, újra elindítjuk az elsőt. Ez így mapváltásig fog menni
    
}
}
    


/*
        Mit is csináltunk?
        Létrehoztunk egy kliensparancsot, ami elindít egy zöld hudmessage-t 3 másodpercig, 
        majd 3.1 másodperc múlva elindítja a piros hudmessage-t és utána kezdi előlről.
        
*/
  

Szerző:  kiki [2012.02.24. 11:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Váltakozó hudmessage

Ha parancsra van akkor miért mindenkinek mutatja? Meghát lehet egyszerűbb módon is nekem 3sorba van a szines hudüzi amiből 2sor a set_hudmessage meg a show_hudmessage

Szerző:  Silent [2012.02.24. 12:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Váltakozó hudmessage

Elôször is ez csak egy példa volt. Másodszor majd ha gépnél leszek megcsinálom a háromsorosat, de az csak akk jó ha 2 szín van nem? :D

Szerző:  ChaspeR [2012.07.04. 16:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Váltakozó hudmessage

Hogy lehetne megcsinálni a fertőzés visszaszámlálót , hogy amikor számol vissza szines legyen ?!:)

Szerző:  oroszrulett [2012.07.04. 18:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Váltakozó hudmessage

Dekradálsz egy változót, annak kör elején 10-es értéket adsz, taskolsz kör elejétől egy függvényt, amiben visszaszámol. ( kivon egyet a változóból, majd azt az értéket kiírja HUD-ba, majd lekérdezi, hogy egyenlő-e a változó értéke nullával. Ha igen, akkor visszatér PLUGIN_HANDLED-del, ha nagyobb az érték, akkor addig taskol, ameddig 0 nem lesz.

Szerző:  ChaspeR [2012.07.05. 13:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Váltakozó hudmessage

Aha oké orosz , de Tutorial -szerűségbe könnyebben egyszerűsítve megbírnád nekem csinálni?!

Szerző:  oroszrulett [2012.07.05. 14:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Váltakozó hudmessage

http://amxmodx.crys.hu/site/forum/viewtopic.php?f=14&t=3514

Szerző:  Bence98007 [2012.07.05. 15:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Váltakozó hudmessage

És hogyan tudok betenni a register_clcmd -hez egy ADMIN_KICK jogot? Vagyis hogy hova tegyem?

Szerző:  oroszrulett [2012.07.05. 16:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Váltakozó hudmessage

A függvénybe, amit a clcmd indít annak az elejébe írd ezt:
Kód:
  1. if(!(is_user_admin(id) & ADMIN_KICK))

  2.           return PLUGIN_HANDLED

Szerző:  Bence98007 [2012.07.05. 16:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Váltakozó hudmessage

oroszrulett írta:
A függvénybe, amit a clcmd indít annak az elejébe írd ezt:
Kód:
  1. if(!(is_user_admin(id) & ADMIN_KICK))

  2.           return PLUGIN_HANDLED


Szóval így:

Kód:
  1. #include <amxmodx>  

  2. #include <fun>

  3. #define PLUGIN "Valtakozo Hudmsg Tutorial"  //név

  4. #define VERSION "1.0"  //verzió

  5. #define AUTHOR "Slt"   //készítő

  6.  

  7.  

  8. public plugin_init() {

  9.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  10.     if(!(is_user_admin(id) & ADMIN_KICK))

  11.           return PLUGIN_HANDLED

  12. register_clcmd("say /hud", "fn_hud") //létrehozunk egy kliens parancsot

  13. }

  14.  

  15. public fn_hud(id)

  16. {

  17.     new players[32], pnum

  18.     get_players("players", pnum) //lekérjük az online játékosokat

  19.     for(new i=0; i<pnum; i++)  //végig iterálunk az online játékosokon

  20.     {

  21.         set_hudmessage(0, 255, 0, 0.29, 0.29, 0, 6.0, 3.0)

  22.         show_hudmessage(players[i], "Zold hudmessage")  //mutatunk nekik egy zöld hudmsg-t

  23.         set_task(3.1, "fn_hud2") //majd ha vége a hudmsg-nek, egy tizedmásodperc mulva elindítjuk a másik hudot

  24.     }

  25. }

  26.  

  27. public fn_hud2(id)

  28. {

  29.     new players[32], pnum

  30.     get_players("players", pnum)

  31.     for(new i=0; i<pnum; i++)  //ezeket már leírtam

  32.     {

  33.         set_hudmessage(255, 0, 0, 0.27, 0.45, 0, 6.0, 3.0)

  34.         show_hudmessage(players[i], "Piros Hudmessage")   //mutatunk nekik egy piros hudmsg-t

  35.         set_task(3.1, "fn_hud") //majd ha vége, újra elindítjuk az elsőt. Ez így mapváltásig fog menni

  36.     }

  37. }

  38.    

  39.  

  40.  

  41. /*

  42.         Mit is csináltunk?

  43.         Létrehoztunk egy kliensparancsot, ami elindít egy zöld hudmessage-t 3 másodpercig,

  44.         majd 3.1 másodperc múlva elindítja a piros hudmessage-t és utána kezdi előlről.

  45.        

  46. */

  47.  

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/