hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 18:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 545 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 545 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Véletlen játékos kiválasztása
HozzászólásElküldve: 2012.02.24. 08:16 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>  
#include <fun>
#define PLUGIN "RandomPlayer Tutorial"  //név
#define VERSION "1.0"  //verzió
#define AUTHOR "Slt"   //készítő


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_logevent("fwdStart",2,"1=Round_Start") //lehookoljuk a kör kezdete eventet
}

public fwdStart(id)
{
    new players[32], pnum, r_player  //létrehozzuk az online játékosokat, játékosok számát, és magát a véletlen játékost
    get_players(players, pnum)  //lekérjük az online játékosokat és számukat
    r_player = players[random(pnum)]  //megmondjuk a fordítónak, hogy az r_player a játékosok közül egy véletlen játékos lesz
    set_user_health(r_player, 150)  //a véletlen játékos életét beállítjuk 150-re
    set_user_gravity(r_player, 0.7)  //a véletlen játékos gravitációját beállítjuk 70%-ra
    set_user_maxspeed(r_player, 450.0) //a véletlen játékos sebességét beállítjuk 450.0-rs
    new r_name[30]  //létrehozunk egy karakterláncot ami tárolni fogja a véletlen játékos nevét
    get_user_info(r_player, "name", r_name, 29)  //lekérjük a nevét
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3, 0.30, 0, 6.0, 12.0)
    show_hudmessage(id, "%s a veletlen jatekos!!", r_name)  //kiírjuk hudmsg-re a nevét
    
}



/*
        Mit is csináltunk?
        Lehookoltuk a kör kezdetét, és ekkor létrehoztunk egy véletlen játékost.
        Beállítottuk a véletlen játékos életét, gravitációját és sebességét, majd kiírtuk a
        véletlen játékos nevét.
*/


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Silent 2012.03.11. 06:37-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Véletlen játékos létrehozása
HozzászólásElküldve: 2012.02.24. 11:28 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
ez amolyan npc akar lenni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Véletlen játékos létrehozása
HozzászólásElküldve: 2012.02.24. 11:39 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Kód:
/*
        Mit is csináltunk?
        Lehookoltuk a kör kezdetét, és ekkor létrehoztunk egy véletlen játékost.
        Beállítottuk a véletlen játékos életét, gravitációját és sebességét, majd kiírtuk a
        véletlen játékos nevét.
*/ 


Mielőtt kérdezel olvasd el

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Véletlen játékos létrehozása
HozzászólásElküldve: 2012.02.24. 12:06 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
rericsi8 írta:
ez amolyan npc akar lenni?


Nem. Ez kiválaszt egy véletlen játékost. Zombie Plague is vhogy így mũködik.. Kiválaszt egy random játékost és átváltoztatja zombivá.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Véletlen játékos létrehozása
HozzászólásElküldve: 2012.02.24. 12:26 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Akkor írd át a topci nevét mert a "Véletlen játékos létrehozása" elég....fura :)

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Véletlen játékos kiválasztása
HozzászólásElküldve: 2012.04.01. 11:20 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.27. 23:19
Hozzászólások: 1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Hello

Azt hogy tudnám megcsinálni, hogy az 1-ik körbe kiválaszt ugye egy játékost és annak ezek az "funkciói" vannak amiket te írtál. Utána a másik körben kiválaszt egy másik játékost más "funkciókkal" ?

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Véletlen játékos kiválasztása
HozzászólásElküldve: 2012.04.01. 11:52 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Szerintem minden körbe mást választ ki mert minden kör kezdetén indul az fwdstart és akkor mindig más szám a random(pnum)

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Véletlen játékos kiválasztása
HozzászólásElküldve: 2012.04.01. 12:02 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.27. 23:19
Hozzászólások: 1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Akkor hogy csináljam meg hogy mondjuk legyen 4-5 "mód" és ismétlődlön. Tehát 1 korben asd mod, 2 korben asdasd mod stb..

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Véletlen játékos kiválasztása
HozzászólásElküldve: 2012.04.01. 12:15 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
eleje:
Kód:
new round 1


start:
Kód:
public fwdStart(id)
{
    new 
players[32], pnumr_player  //létrehozzuk az online játékosokat, játékosok számát, és magát a véletlen játékost
    
get_players(playerspnum)  //lekérjük az online játékosokat és számukat
    
r_player players[random(pnum)]  //megmondjuk a fordítónak, hogy az r_player a játékosok közül egy véletlen játékos lesz
    
if(round == 1// 1. mod
    
{
        
set_user_health(r_player150)  //a véletlen játékos életét beállítjuk 150-re
        
set_user_gravity(r_player0.7)  //a véletlen játékos gravitációját beállítjuk 70%-ra
        
set_user_maxspeed(r_player450.0//a véletlen játékos sebességét beállítjuk 450.0-rs
        
round 2;
    }
    else if(
round == 2// 2. mod
    
{
        
round 3;
    }
    else if(
round == 3// 3. mod
    
{
        
round 4;
    }
    else if(
round == 4// 4. mod
    
{
        
round 5;
    }
    else if(
round == 5// 5. mod
    
{
        
round 1;
    }
    new 
r_name[30]  //létrehozunk egy karakterláncot ami tárolni fogja a véletlen játékos nevét
    
get_user_info(r_player"name"r_name29)  //lekérjük a nevét
    
set_hudmessage(255000.30.3006.012.0)
    
show_hudmessage(id"%s a veletlen jatekos!!"r_name)  //kiírjuk hudmsg-re a nevét

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Véletlen játékos kiválasztása
HozzászólásElküldve: 2012.04.01. 12:54 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.27. 23:19
Hozzászólások: 1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Köszi, majd kiprobálom ha gepnél leszek..:D

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole