hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Hud Ikonok!
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=14&t=6112
Oldal: 1 / 1

Szerző:  kiki [ 2012.09.29. 09:03 ]
Hozzászólás témája:  Hud Ikonok!

Sziasztok, ebben a tutorialban megmutatom hogyan tudtok sprite ikonokat csinálni a hudra, persze konstans helyeken, amiket nem tudsz megváltoztatni!

Felhasznált függvénykönyvtárak:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>


Az első lépés a globális változók létrehozása!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new ikonom;
  2. new cvarom;


Második lépés az init létrehozása!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init()
  2. {
  3. register_plugin("Plugin neve", "1.0", "Keszito");
  4. register_forward(FM_PlayerPreThink,"fw_prethink"); //PreThink forward regisztrálása, ebben fogjuk "mutatni" az ikont!
  5.  
  6. cvarom = register_cvar("ikon_helye", "1") //Értékek: 0 - sehol ; 1 - bal oldalt; 2 - alul a számláló mellett!
  7.  
  8. ellenorzes() // Az ellenőrzés függvény meghívása, itt ellenőrzi hova akarjuk tenni az adott ikont!
  9. }


Harmadik lépés az ellenőrzés függvény:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public ellenorzes()
  2. {
  3. if(!get_pcvar_num(cvarom)) //Ha a cvarnak nincs értéke akkor visszalépés
  4. return 1;
  5. new ertek = get_pcvar_num(cvarom);
  6. if (ertek == 0) //Ha a cvarom értéke 0 akkor nem fog látszódni sehol sem az ikon!
  7. ikonom = 0;
  8. if (ertek == 1)
  9. ikonom = get_user_msgid("StatusIcon"); //Bal oldali
  10. if (ertek == 2)
  11. ikonom = get_user_msgid("Scenario"); //Alul
  12. return PLUGIN_CONTINUE;
  13. }
  14.  


Negyedik lépésnek jöhet a prethink függvény, de előtte vegyük át a szükséges messaget

A message kezdése:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. message_begin(MSG_ONE,ikonom,{0,0,0},id) //Gondolom ezt most nem kell részleteznem, ha érdekel nézd meg funkciók között!


Majd az első structure:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. write_byte(1) // Az 1 érték helyére az alábbi konstans értékeket rakhatod:


0 = Eltüntetés
1 = Mutatás
2 = Villogás


a következő paraméter a sprite elérése! (Az elérhető spritekről lejjebb írok)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. write_string("sprite neve") //Ide jön a sprite neve, amiket majd pár sorral lejjebb láthatsz!


Következő 3 paraméter a sprite színe:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. write_byte(r)
  2. write_byte(b)
  3. write_byte(g)

ezeket most nem részletezem, ha ez nem világos kérdezz bátran!

majd a message lezárása:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. message_end()


és akkor a prethink:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public fw_prethink(id)
  2. {
  3. message_begin(MSG_ONE,ikonom,{0,0,0},id);
  4. write_byte(1); // Effekt (0=eltüntetés, 1=mutatás, 2=villogás)
  5. write_string("dmg_poison"); // Sprite neve
  6. write_byte(0); // Piros
  7. write_byte(255); // Zöld
  8. write_byte(0); // Kék
  9. message_end();
  10. }


és így meg is vagyunk a pluginnal, akkor itt vannak az elérhető ikonok:

Kód:
selection            
bucket1               
bucket2               
bucket3               
bucket4               
bucket5               
bucket0               
dmg_bio               
dmg_poison           
dmg_chem           
dmg_cold       
dmg_drown           
dmg_heat           
dmg_gas               
dmg_rad               
dmg_shock           
number_0           
number_1           
number_2         
number_3           
number_4           
number_5           
number_6           
number_7           
number_8           
number_9           
divider               
cross               
dollar               
minus               
plus               
c4               
defuser             
stopwatch           
smallskull             
smallc4             
smallvip               
buyzone               
rescue               
escape           
vipsafety           
suit_full           
suit_empty           
suithelmet_full           
suithelmet_empty     
flash_full           
flash_empty           
flash_beam           
train_back         
train_stop           
train_forward1           
train_forward2           
train_forward3         
autoaim_c           
title_half           
title_life           
d_knife                   
d_ak47                 
d_awp                     
d_deagle           
d_flashbang           
d_fiveseven           
d_g3sg1               
d_glock18           
d_grenade           
d_m249               
d_m3               
d_m4a1               
d_mp5navy           
d_p228               
d_p90               
d_scout               
d_sg550               
d_sg552               
d_ump45         
d_usp               
d_tmp               
d_xm1014           
d_skull               
d_tracktrain           
d_aug                   
d_mac10               
d_elite               
d_headshot               
item_battery           
item_healthkit           
item_longjump           
radar


Pár kép a bal oldali spritekről:

1; dmg_rad
Kép

2; dmg_heat
Kép

3; dmg_gas
Kép

4; dmg_drown
Kép

5; dmg_cold
Kép

6; dmg_bio
Kép

7; dmg_shock
Kép

8; item_longjump
Kép

9; item_battery
Kép

Szerző:  ultraibolya [ 2012.09.29. 09:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hud Ikonok!

Ez szép! Hud közepén is lehet berakni pl. valami kill effektet?

Szerző:  kiki [ 2012.09.29. 09:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hud Ikonok!

Mondtam konstans!

Szerző:  VirTuaL ~` [ 2012.09.29. 10:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hud Ikonok!

Azt még leírhattad volna hogy Scenario-nak nem lehet színt állítani :(

Szerző:  kiki [ 2012.09.29. 20:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hud Ikonok!

Igaz, az kimaradt:)

Szerző:  DeteCT0R [ 2012.09.30. 09:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hud Ikonok!

Szep:D!

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/