hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
[TUT]Npc készítés máshogy https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=14&t=6486 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | peti.97 [ 2012.10.31. 18:12 ] |
Hozzászólás témája: | [TUT]Npc készítés máshogy |
[kozep]Miért kell egy harmadik is?[/kozep] 1) Mert a másik 2 más parancsokat használ. 2) Mert ezeket a parancsokat használják a legtöbben. (Dr.Npc, Lézer mod, stb) 3) Mert ha már dolgoztam vele mért ne osszam meg? Itt a kód, megjegyzésekkel együtt: [ablak] SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
[/ablak] Ha hibáztam valahol, jelezzétek. Ha van rá igény részletesebben, tagoltabban is bemutatom. *Egy valamit nem értek a fent látható, működőkepés kódban: miért lehet átmenni az emberen, amikor solid_bbox-ra van rakva? |
Szerző: | Metal [ 2012.11.03. 13:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [TUT]Npc készítés máshogy |
Tök fölösleges, de hagyom. Ha n NPCt akarnék letenni a mapra, akkor nem vacakolnák azzal, hogy oda tegye, ahova nézek. Blokkolás: Lehet nem info_target classt kéne használni, hanem másmilyet. (pl. func_breakable, vagy más) |
Szerző: | Bence98007 [ 2012.11.03. 13:55 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [TUT]Npc készítés máshogy |
vagy func_wall |
Szerző: | peti.97 [ 2012.11.03. 14:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [TUT]Npc készítés máshogy |
Metal írta: Tök fölösleges, de hagyom. Ha n NPCt akarnék letenni a mapra, akkor nem vacakolnák azzal, hogy oda tegye, ahova nézek. Blokkolás: Lehet nem info_target classt kéne használni, hanem másmilyet. (pl. func_breakable, vagy más) 1) Ha kint lett volna, 1 nappal kevesebbet szaroztam volna (mivel a set_pev-et gyakrabban használják mint az entity_set-et) 2) Ez volt az első amit próbáltam ( func_breakable ). Ugyan az a hatás. (De azért köszönöm hogy kinthagytad) |
Szerző: | Metal [ 2012.11.03. 14:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [TUT]Npc készítés máshogy |
Hogy most set_pev-et(fakemeta) vagy entity_set-et (engine)) hazsnálsz, az attól függ, milyen modult alkalmazol, a hatás ugyanaz lesz. Érdemes csak egyet használni. Ha nem jó, az probléma, valahol elakad, vagy valamelyik parancs felüldefiniálja az értékét. Először csak az entityt pakold le a méretével s modeljével (bone, stb dolgot addig pakold ki belőle). Ha így ok, akkor a további kódban hasal el. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |