hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 19:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 263 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 263 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: ScoreBoard
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 12:04 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Kliens felőli de érdekes elképzelés. Ha jól emlékszem azok mindegyike nagybetűvel kezdődik, viszont a kiki által linkelt kódban kicsivel láthatjuk. Esetleg régi dllből van a kód? Ha igen az újban is konstansként szerepel?

kiki írta:
aron87 írta:
crazyboy írta:
Az más dolog teljesen más. Amíg a menüt 1 .res fájl tárolja addig a scoreboard -on megjelenő szöveget egy dll fájl tárolja (ezt olvastam vhol pár éve nembiztos h ez még mindig így van.)


A scoreboardot, szintén egy .res fájl tárolja. Lásd: Link


Ha már belinkelsz valamit, akkor már megtehetnéd, hogy megnyitod, és látod hogy mi van benne.


.
.
.
.
.
.

crazyboynak igaza van, ez egy kliens felőli megoldás, ha át is tudod írni, akkor csak magadnak, amúgy client.dll-be van, 1.6nál steamesnél, csak az az egy van..

Kód:
gHUD.DrawHudStringReverse( KILLS_RANGE_MAX + xpos_rel, ypos, 0, "kills", 255, 140, 0 );
   gHUD.DrawHudString( DIVIDER_POS + xpos_rel, ypos, ScreenWidth, "/", 255, 140, 0 );
   gHUD.DrawHudString( DEATHS_RANGE_MIN + xpos_rel + 5, ypos, ScreenWidth, "deaths", 255, 140, 0 );
   gHUD.DrawHudString( PING_RANGE_MAX + xpos_rel - 35, ypos, ScreenWidth, "latency", 255, 140, 0 );

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ScoreBoard
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 12:15 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 00:07
Hozzászólások: 297
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Köszönöm

_________________
http://www.subbass.hu
[steam]krisz_nvidia[/steam]
Admin Rendszer v1.3
http://csgoskins.net/?rid=76561198147396400


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ScoreBoard
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 12:31 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Metal, ez konkrétan half lifes, vagyis abból rakták át a készülő cssdk-ra, ami soha nem lesz fordítható.

Mellesleg ha át akarja írni, akkor se lesz egyszerű, talán gEngfuncs-ba hookolja DrawHudString-et, ami valszeg a pfnDrawConsoleString lesz, annak 3 paramétere alaján ellenőrzi szöveget hogy egyezik e, és ha nem letiltja, és ugyan arra a kordinátára rak egy másikat. (Persze ehez kell a felbontás függő pozicióra helyezés, meg hogy csak akkor menjen, mikor a másikat blokkolja, tehát amég megvan nyitva a scoreboard). De szerintem ezt felteszi memóriába is, szóval talán ott még egyszerűbb átírni.

Szó ami szó, csak kliens felől mehet a dolog, és nem lesz egyszerű menet :D

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ScoreBoard
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 12:35 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.05. 20:46
Hozzászólások: 177
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
kiki írta:
Metal, ez konkrétan half lifes, vagyis abból rakták át a készülő cssdk-ra, ami soha nem lesz fordítható.

Mellesleg ha át akarja írni, akkor se lesz egyszerű, talán gEngfuncs-ba hookolja DrawHudString-et, ami valszeg a pfnDrawConsoleString lesz, annak 3 paramétere alaján ellenőrzi szöveget hogy egyezik e, és ha nem letiltja, és ugyan arra a kordinátára rak egy másikat. (Persze ehez kell a felbontás függő pozicióra helyezés, meg hogy csak akkor menjen, mikor a másikat blokkolja, tehát amég megvan nyitva a scoreboard). De szerintem ezt felteszi memóriába is, szóval talán ott még egyszerűbb átírni.

Szó ami szó, csak kliens felől mehet a dolog, és nem lesz egyszerű menet :D


Akkor igazam volt. Megoldható, és SlowHack :D

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ScoreBoard
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 12:58 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
aron87 írta:
kiki írta:
Metal, ez konkrétan half lifes, vagyis abból rakták át a készülő cssdk-ra, ami soha nem lesz fordítható.

Mellesleg ha át akarja írni, akkor se lesz egyszerű, talán gEngfuncs-ba hookolja DrawHudString-et, ami valszeg a pfnDrawConsoleString lesz, annak 3 paramétere alaján ellenőrzi szöveget hogy egyezik e, és ha nem letiltja, és ugyan arra a kordinátára rak egy másikat. (Persze ehez kell a felbontás függő pozicióra helyezés, meg hogy csak akkor menjen, mikor a másikat blokkolja, tehát amég megvan nyitva a scoreboard). De szerintem ezt felteszi memóriába is, szóval talán ott még egyszerűbb átírni.

Szó ami szó, csak kliens felől mehet a dolog, és nem lesz egyszerű menet :D


Akkor igazam volt. Megoldható, és SlowHack :D



Nem volt igazad, és nem is slowhack. Légyszi, mellőzd az olyan témákhoz való kommentelést, ahol nem tudsz segítő választ nyújtani.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ScoreBoard
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 14:56 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 00:07
Hozzászólások: 297
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Kiki egy jó dll file olvasót tudnál adni ami konkrétan olvasa , nem ilyenre gondolok ,hogy HxD,Free Editor stb...

_________________
http://www.subbass.hu
[steam]krisz_nvidia[/steam]
Admin Rendszer v1.3
http://csgoskins.net/?rid=76561198147396400


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ScoreBoard
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 15:02 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
LostLegend írta:
Kiki egy jó dll file olvasót tudnál adni ami konkrétan olvasa , nem ilyenre gondolok ,hogy HxD,Free Editor stb...

Dll-t nemlehet csak ugy olvasni... kiki is szerintem valami sdk- vagy valami forrasbol szedte a kodreszleget.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ScoreBoard
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 15:04 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 00:07
Hozzászólások: 297
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
:S egy egyszerű kis problémából ekkora sok minden lett :S
Azért kiki ha van valami jó dll editorod szolj! :)

_________________
http://www.subbass.hu
[steam]krisz_nvidia[/steam]
Admin Rendszer v1.3
http://csgoskins.net/?rid=76561198147396400


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ScoreBoard
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 16:04 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
LostLegend írta:
:S egy egyszerű kis problémából ekkora sok minden lett :S
Azért kiki ha van valami jó dll editorod szolj! :)

Nemvagod miaz a dll nincs editor csak forrasbol lehet szerkezteni es max hexeditorral es ilyesmi programokkal tudsz cserelni / atirni dolgokat de csak mertekkel.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ScoreBoard
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 17:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 00:07
Hozzászólások: 297
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Tudom mi az , csak azért reméltem ,hogy hátha

_________________
http://www.subbass.hu
[steam]krisz_nvidia[/steam]
Admin Rendszer v1.3
http://csgoskins.net/?rid=76561198147396400


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole