hlmod.hu
https://hlmod.hu/

1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=18&t=29050
Oldal: 2 / 3

Szerző:  Pika [ 2018.06.21. 05:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

pogibanane írta:
Pika írta:
pogibanane írta:
Természetesen igen lelehet cserélni a fegyver hangokat is teljes mértékben.

Tegyük fel m4a1 fegyvert jelen esettben.

Ügye bár ennek 4 lövés hangzása van van egy mikor hang tompítos, van lőszer nincs lőszer és amikor nincs hang topító, van lőszer nincs lőszer...

Összesen 2 szervert ismertem kiknél teljesen le volt cserélve.

Az egyik az a saját szerverem volt a másik meg egy török szerver, melyet egészen irigylek :D

És hogy a választ is teljesen egyszerűen megadjam IGEN LELEHET cserélni a FEGYVER HANGOKAT is..

Természetesen majd egyszer publikálom ha még nem lesz megosztva...


Pluginnal természetesen le lehet, de azt én nem cserének nevezném.



Természetesen ha úgy gondolod hogy az allap hangokat akkár fixen törölhetik és ezt te nem nevezed fegyver hang cserének... Akkor nevezük inkább más hangnak ...
Mellesleg én nem azért írtam ide hogy veszekedjek csak natur más hangzás és kész....

De a végén idézem az egyik havert "CS1.6 -ból soha nem lehet fixen CS:GO."


Gyerekes felfogás, senki nem azért ir ide mert veszekedni szeretne.

Ha létezik ilyen módszer lecsérélésre nem értem miért ennyi privát a dolog. Szerintem ha meglehet oldani egy efféle problémát akkor azt megosztják főleg úgy, hogy 1.6-nak már nincs akkora értéke.

Szerző:  pogibanane [ 2018.06.21. 05:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

Igazad van télleg nem lehet eddig miért nem jöttem rá erre... Kösszönöm sziasztok .

Szerző:  DeteCT0R [ 2018.06.23. 04:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

Ha plugin nelkul lelehet a skineket cserelni es alap skinnek erzekeli akkor a hangal is lehet ugyan ugy biztos.
Bar nemvagyok 100% de anno irtam errol a dologrol hogy az alap skineket lelehet cserelni ugy hogy azt alap skinek erzekelje a szerver. (termeszetesen a cserelt skin nemfog beletartozni az 512 limit hatarba)

Ehez csak fogod a hexeditort es atvarazsolod szerver oldalon egy dll-be. Majd talan letesztelem hangal is.

Ha kinagyitod a kepet latod a lenyeget.

Csatolmány:
hex.png
hex.png [ 1.93 MiB | Megtekintve 995 alkalommal ]


Offcourse ha nem ertesz ehez ne is probalkozz mert csak szetoszod a szerod.

Szerző:  JohanCorn [ 2018.06.23. 14:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

DeteCT0R írta:
Ha plugin nelkul lelehet a skineket cserelni es alap skinnek erzekeli akkor a hangal is lehet ugyan ugy biztos.
Bar nemvagyok 100% de anno irtam errol a dologrol hogy az alap skineket lelehet cserelni ugy hogy azt alap skinek erzekelje a szerver. (termeszetesen a cserelt skin nemfog beletartozni az 512 limit hatarba)

Ehez csak fogod a hexeditort es atvarazsolod szerver oldalon egy dll-be. Majd talan letesztelem hangal is.

Ha kinagyitod a kepet latod a lenyeget.

Csatolmány:
hex.png


Offcourse ha nem ertesz ehez ne is probalkozz mert csak szetoszod a szerod.


Ehhez annyit fűzök, hogy ha amxx pluginnal egy bizonyos módon cseréled a modelleket sem fogja növelni az 512-es korlátot. Kivitelezhető, ha FMRES_SUPERCEDE értéket adsz vissza egy-egy (alap) modell előkészítése esetén. Ez esetben nem fogja letölteni a modelleket, de ha megírod, hogy bármilyen esemény esetén (ami a modellt érinti) betöltsön egy új modellt csak azt fogja használni és a szerver sem fog kifagyni.

Szerző:  Shadow -.- [ 2018.06.23. 19:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

DeteCT0R írta:
Ha plugin nelkul lelehet a skineket cserelni es alap skinnek erzekeli akkor a hangal is lehet ugyan ugy biztos.
Bar nemvagyok 100% de anno irtam errol a dologrol hogy az alap skineket lelehet cserelni ugy hogy azt alap skinek erzekelje a szerver. (termeszetesen a cserelt skin nemfog beletartozni az 512 limit hatarba)

Ehez csak fogod a hexeditort es atvarazsolod szerver oldalon egy dll-be. Majd talan letesztelem hangal is.

Ha kinagyitod a kepet latod a lenyeget.

Csatolmány:
hex.png


Offcourse ha nem ertesz ehez ne is probalkozz mert csak szetoszod a szerod.


Köszi! Kerestem ilyen programot amivel lehet szerkeszteni de nem találtam, csak dll-re. És nekem linuxos szeróm van. Tudsz mondani olyan programot amivel lehet szerkeszteni.so fájlt? :)

Szerző:  DeteCT0R [ 2018.06.23. 22:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

Hexeditor.

Szerző:  Shadow -.- [ 2018.06.23. 23:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

Akkor majd kipróbálod hanggal? :)

Szerző:  regener [ 2018.06.25. 14:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

Kliens oldalon is szerkeszteni kell hozzá, különben csak a szerveren érvényesül az új hang/model nem?

Szerző:  Pika [ 2018.06.25. 14:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

regener írta:
Kliens oldalon is szerkeszteni kell hozzá, különben csak a szerveren érvényesül az új hang/model nem?


Hát max letölteted vele. Vagy az nem lehetséges alap hangnál?

Szerző:  DeteCT0R [ 2018.06.25. 14:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

regener írta:
Kliens oldalon is szerkeszteni kell hozzá, különben csak a szerveren érvényesül az új hang/model nem?

Nemkell. Metal is kerdezte anno 2011-be hogy ez lehetseges modszer-e.
Skinekel 100% mukodik hangokkal nemvagyok biztos.

Oldal: 2 / 3 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/