hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.06. 01:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 334 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 332 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [23 hozzászólás ]  OldalElőző123
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: ScoreBoard
HozzászólásElküldve:2015.01.15. 19:32 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Jegyzettömb, amúgy ha átakarod írni, úgy csináld ahogy mondtam, ne dll-be írd át.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ScoreBoard
HozzászólásElküldve:2015.01.15. 19:35 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2014.07.03. 00:07
Hozzászólások:297
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
erre gondolsz ? nem nagyon értem sajnos :S

kiki írta:
aron87 írta:
crazyboy írta:
Az más dolog teljesen más. Amíg a menüt 1 .res fájl tárolja addig a scoreboard -on megjelenő szöveget egy dll fájl tárolja (ezt olvastam vhol pár éve nembiztos h ez még mindig így van.)


A scoreboardot, szintén egy .res fájl tárolja. Lásd: Link


Ha már belinkelsz valamit, akkor már megtehetnéd, hogy megnyitod, és látod hogy mi van benne.


.
.
.
.
.
.

crazyboynak igaza van, ez egy kliens felőli megoldás, ha át is tudod írni, akkor csak magadnak, amúgy client.dll-be van, 1.6nál steamesnél, csak az az egy van..

Kód:
gHUD.DrawHudStringReverse( KILLS_RANGE_MAX + xpos_rel, ypos, 0, "kills", 255, 140, 0 );
   gHUD.DrawHudString( DIVIDER_POS + xpos_rel, ypos, ScreenWidth, "/", 255, 140, 0 );
   gHUD.DrawHudString( DEATHS_RANGE_MIN + xpos_rel + 5, ypos, ScreenWidth, "deaths", 255, 140, 0 );
   gHUD.DrawHudString( PING_RANGE_MAX + xpos_rel - 35, ypos, ScreenWidth, "latency", 255, 140, 0 );

_________________
http://www.subbass.hu
[steam]krisz_nvidia[/steam]
Admin Rendszer v1.3
http://csgoskins.net/?rid=76561198147396400


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ScoreBoard
HozzászólásElküldve:2015.01.17. 16:27 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
kiki írta:
Metal, ez konkrétan half lifes, vagyis abból rakták át a készülő cssdk-ra, ami soha nem lesz fordítható.

Mellesleg ha át akarja írni, akkor se lesz egyszerű, talán gEngfuncs-ba hookolja DrawHudString-et, ami valszeg a pfnDrawConsoleString lesz, annak 3 paramétere alaján ellenőrzi szöveget hogy egyezik e, és ha nem letiltja, és ugyan arra a kordinátára rak egy másikat. (Persze ehez kell a felbontás függő pozicióra helyezés, meg hogy csak akkor menjen, mikor a másikat blokkolja, tehát amég megvan nyitva a scoreboard). De szerintem ezt felteszi memóriába is, szóval talán ott még egyszerűbb átírni.

Szó ami szó, csak kliens felől mehet a dolog, és nem lesz egyszerű menet :D

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [23 hozzászólás ]  OldalElőző123


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole