hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 20:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 432 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 432 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: mit rontottam el?
HozzászólásElküldve: 2014.05.28. 14:29 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Hellosztok!
Mit ronthattam el ebben,hogy nem birja forditani?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  6. #define VERSION "2.0"
  7. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  8.  
  9. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK
  10. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK
  11.  
  12. new message[192]
  13. new sayText
  14. new teamInfo
  15. new maxPlayers
  16.  
  17. new strName[191]
  18. new strText[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. public plugin_init()
  22. {
  23. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24.  
  25. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  26. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  27. maxPlayers = get_maxplayers()
  28.  
  29. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  30.  
  31. register_clcmd ("say", "hook_say")
  32. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  33. }
  34.  
  35. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  36. {
  37. return PLUGIN_HANDLED
  38. }
  39.  
  40. public hook_say(id)
  41. {
  42. read_args (message, 191)
  43. remove_quotes (message)
  44.  
  45. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  46.  
  47. return PLUGIN_CONTINUE
  48.  
  49.  
  50. new name[32]
  51. get_user_name (id, name, 31)
  52.  
  53. new bool:admin = false
  54.  
  55. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  56. admin = true
  57.  
  58.  
  59. new bool:steam = false
  60.  
  61. if (is_user_steam(id))
  62. steam = true
  63.  
  64. new isAlive
  65.  
  66. if (is_user_alive (id))
  67. {
  68. isAlive = 1
  69. alive = "^x01-E'l- "
  70. }
  71. else
  72. {
  73. isAlive = 0
  74. alive = "^x01-Fekszik- "
  75. }
  76.  
  77. static color[10]
  78.  
  79. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  80. {
  81. get_user_team (id, color, 9)
  82.  
  83. format (strName, 191, "%s^x04(ADMIN)->>^x03%s", alive, name)
  84.  
  85. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  86. }
  87.  
  88. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  89. {
  90. get_user_team (id, color, 9)
  91.  
  92. format (strName, 191, "%s^x04(ADMIN)->>^x03%s", alive, name)
  93.  
  94. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  95. }
  96.  
  97. else if(admin)
  98. {
  99. get_user_team (id, color, 9)
  100.  
  101. format (strName, 191, "%s^x04(ADMIN)->>^x03%s", alive, name)
  102.  
  103. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  104. }
  105.  
  106.  
  107. else if(!steam)
  108. {
  109. get_user_team (id, color, 9)
  110.  
  111. format (strName, 191, "%s^x04(Ja'te'kos)->>^x03%s", alive, name)
  112.  
  113. format (strText, 191, "%s", message)
  114. }
  115. else if (steam)
  116. {
  117. get_user_team (id, color, 9)
  118.  
  119. format (strName, 191, "%s^x04(STEAMES)->>^x03%s", alive, name)
  120.  
  121. format (strText, 191, "%s", message)
  122. }
  123.  
  124. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  125.  
  126. sendMessage (color, isAlive)
  127.  
  128. return PLUGIN_CONTINUE
  129. }
  130.  
  131.  
  132. public hook_teamsay(id)
  133. {
  134. new playerTeam = get_user_team(id)
  135. new playerTeamName[19]
  136.  
  137. switch (playerTeam)
  138. {
  139. case 1:
  140. copy (playerTeamName, 11, "TE")
  141.  
  142. case 2:
  143. copy (playerTeamName, 18, "CT")
  144.  
  145. default:
  146. copy (playerTeamName, 9, "Ne'z'o'")
  147. }
  148.  
  149. read_args (message, 191)
  150. remove_quotes (message)
  151.  
  152. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  153.  
  154. return PLUGIN_CONTINUE
  155.  
  156.  
  157. new name[32]
  158. get_user_name (id, name, 31)
  159.  
  160. new bool:admin = false
  161.  
  162. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  163. admin = true
  164.  
  165.  
  166. new bool:steam = false
  167.  
  168. if(is_user_steam(id))
  169. steam = true
  170.  
  171. new isAlive
  172.  
  173. if (is_user_alive (id))
  174. {
  175. isAlive = 1
  176. alive = "^x01-E'l- "
  177. }
  178. else
  179. {
  180. isAlive = 0
  181. alive = "^x01-Fekszik- "
  182. }
  183.  
  184. static color[10]
  185.  
  186. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  187. {
  188. get_user_team (id, color, 9)
  189.  
  190. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04(ADMIN)->>^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  191.  
  192. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  193. }
  194.  
  195. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  196. {
  197. get_user_team (id, color, 9)
  198.  
  199. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04(ADMIN)->>x03%s", alive, playerTeamName, name)
  200.  
  201. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  202. }
  203.  
  204. else if (admin)
  205. {
  206. get_user_team (id, color, 9)
  207.  
  208. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04(ADMIN)->>^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  209.  
  210. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  211. }
  212.  
  213. else if(!steam)
  214. {
  215. get_user_team (id, color, 9)
  216.  
  217. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04(Ja'te'kos)->>^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  218.  
  219. format (strText, 191, "%s", message)
  220. }
  221. else if(steam)
  222. {
  223. get_user_team (id, color, 9)
  224.  
  225. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04(STEAMES)->>^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  226.  
  227. format (strText, 191, "%s", message)
  228. }
  229.  
  230. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  231.  
  232. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  233.  
  234. return PLUGIN_CONTINUE
  235. }
  236.  
  237. public sendMessage (color[], alive)
  238. {
  239. new teamName[10]
  240.  
  241. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  242. {
  243. if (!is_user_connected(player))
  244. continue
  245.  
  246. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  247. {
  248. get_user_team (player, teamName, 9)
  249.  
  250. changeTeamInfo (player, color)
  251.  
  252. writeMessage (player, message)
  253.  
  254. changeTeamInfo (player, teamName)
  255. }
  256. }
  257. }
  258.  
  259.  
  260. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  261. {
  262. new teamName[10]
  263.  
  264. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  265. {
  266. if (!is_user_connected(player))
  267. continue
  268.  
  269. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  270. {
  271. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  272. {
  273. get_user_team (player, teamName, 9)
  274.  
  275. changeTeamInfo (player, color)
  276. writeMessage (player, message)
  277.  
  278. changeTeamInfo (player, teamName)
  279. }
  280. }
  281. }
  282. }
  283.  
  284.  
  285. public changeTeamInfo (player, team[])
  286. {
  287. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  288. write_byte (player)
  289. write_string (team)
  290. message_end()
  291. }
  292.  
  293.  
  294. public writeMessage (player, message[])
  295. {
  296. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  297. write_byte (player)
  298. write_string (message)
  299. message_end ()
  300. }
  301.  
  302. stock bool:is_user_steam(id)
  303. {
  304. static dp_pointer;
  305.  
  306. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  307. {
  308. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  309. server_exec();
  310. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  311. }
  312.  
  313. return false;
  314. }
  315. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  316. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  317. */
  318.  

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mit rontottam el?
HozzászólásElküldve: 2014.05.28. 14:36 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Rajottem!
Na csak tudok en angolul,kitalatam,hogy az a hiba,hogy a halott-at atirtam fekszik-re
Ha jol ertem tul nagy volt a merete vagy mi a fa**-inkabb nem karomkodok :)
Azer koszi de mar megvan!

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mit rontottam el?
HozzászólásElküldve: 2014.05.28. 14:46 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.17. 15:48
Hozzászólások: 1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
az author még mindig nem te vagy (:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mit rontottam el?
HozzászólásElküldve: 2014.05.28. 15:30 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
pocok5 írta:
az author még mindig nem te vagy (:

Hol látod hogy átirta az Authort?

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mit rontottam el?
HozzászólásElküldve: 2014.05.28. 15:44 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
xDDD pocok te odakepzeled hogy en vagyok az author....menj es fekudj le aludni mert vagy be vagy baszva vagy faradz vagy
Sehol se irtam at az authort....az author meg mindig laki(i3urn)

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mit rontottam el?
HozzászólásElküldve: 2014.05.28. 23:29 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Nem ő az author... eredeti plugin:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "Arion"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_CHAT
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_BAN
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new strName[191]
  17. new strText[191]
  18. new alive[11]
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  25. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  26. maxPlayers = get_maxplayers()
  27.  
  28. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  29.  
  30. register_clcmd ("say", "hook_say")
  31. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  32. }
  33.  
  34. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  35. {
  36. return PLUGIN_HANDLED
  37. }
  38.  
  39. public hook_say(id)
  40. {
  41. read_args (message, 191)
  42. remove_quotes (message)
  43.  
  44. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  45. // Gungame commands and empty messages
  46. return PLUGIN_CONTINUE
  47.  
  48.  
  49. new name[32]
  50. get_user_name (id, name, 31)
  51.  
  52. new bool:admin = false
  53.  
  54. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  55. admin = true
  56.  
  57.  
  58. new bool:steam = false
  59.  
  60. if (is_user_steam(id))
  61. steam = true
  62.  
  63. new isAlive
  64.  
  65. if (is_user_alive (id))
  66. {
  67. isAlive = 1
  68. alive = "^x01"
  69. }
  70. else
  71. {
  72. isAlive = 0
  73. alive = "^x01*DEAD* "
  74. }
  75.  
  76. static color[10]
  77.  
  78.  
  79.  
  80. if(admin)
  81. {
  82. get_user_team (id, color, 9)
  83.  
  84. format (strName, 191, "%s^x04[ADMIN]^x03%s", alive, name)
  85.  
  86. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  87. }
  88.  
  89.  
  90. else if(steam)
  91. {
  92. get_user_team (id, color, 9)
  93.  
  94. format (strName, 191, "%s^x04[STEAM]^x03%s", alive, name)
  95.  
  96. format (strText, 191, "%s", message)
  97. }
  98. else if(!steam)
  99. {
  100. get_user_team (id, color, 9)
  101.  
  102. format (strName, 191, "%s^x04[NS]^x03%s", alive, name)
  103.  
  104. format (strText, 191, "%s", message)
  105. }
  106.  
  107. format (message, 191, "%s^x01 : %s", strName, strText)
  108.  
  109. sendMessage (color, isAlive) // Sends the colored message
  110.  
  111. return PLUGIN_CONTINUE
  112. }
  113.  
  114.  
  115. public hook_teamsay(id)
  116. {
  117. new playerTeam = get_user_team(id)
  118. new playerTeamName[19]
  119.  
  120. switch (playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  121. {
  122. case 1:
  123. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  124.  
  125. case 2:
  126. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  127.  
  128. default:
  129. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  130. }
  131.  
  132. read_args (message, 191)
  133. remove_quotes (message)
  134.  
  135. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  136. // Gungame commands and empty messages
  137. return PLUGIN_CONTINUE
  138.  
  139.  
  140. new name[32]
  141. get_user_name (id, name, 31)
  142.  
  143. //new bool:admin = false
  144.  
  145. //if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  146. // admin = true
  147.  
  148.  
  149. new bool:steam = false
  150.  
  151. if(is_user_steam(id))
  152. steam = true
  153.  
  154. new isAlive
  155.  
  156. if (is_user_alive (id))
  157. {
  158. isAlive = 1
  159. alive = "^x01"
  160. }
  161. else
  162. {
  163. isAlive = 0
  164. alive = "^x01*DEAD* "
  165. }
  166.  
  167. static color[10]
  168.  
  169.  
  170.  
  171. /*if (admin)
  172. {
  173. get_user_team (id, color, 9)
  174.  
  175. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[ADMIN]^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  176.  
  177. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  178. }*/
  179.  
  180. if(steam)
  181. {
  182. get_user_team (id, color, 9)
  183.  
  184. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[STEAM]^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  185.  
  186. format (strText, 191, "%s", message)
  187. }
  188. else if(!steam)
  189. {
  190. get_user_team (id, color, 9)
  191.  
  192. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[NS]^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  193.  
  194. format (strText, 191, "%s", message)
  195. }
  196.  
  197. format (message, 191, "%s ^x01: %s", strName, strText)
  198.  
  199. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  200.  
  201. return PLUGIN_CONTINUE
  202. }
  203.  
  204. public sendMessage (color[], alive)
  205. {
  206. new teamName[10]
  207.  
  208. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  209. {
  210. if (!is_user_connected(player))
  211. continue
  212.  
  213. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  214. {
  215. get_user_team (player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  216.  
  217. changeTeamInfo (player, color) // Changes user's team according to color choosen
  218.  
  219. writeMessage (player, message) // Writes the message on player's chat
  220.  
  221. changeTeamInfo (player, teamName) // Changes user's team back to original
  222. }
  223. }
  224. }
  225.  
  226.  
  227. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  228. {
  229. new teamName[10]
  230.  
  231. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  232. {
  233. if (!is_user_connected(player))
  234. continue
  235.  
  236. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  237. {
  238. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  239. {
  240. get_user_team (player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  241.  
  242. changeTeamInfo (player, color) // Changes user's team according to color choosen
  243.  
  244. writeMessage (player, message) // Writes the message on player's chat
  245.  
  246. changeTeamInfo (player, teamName) // Changes user's team back to original
  247. }
  248. }
  249. }
  250. }
  251.  
  252.  
  253. public changeTeamInfo (player, team[])
  254. {
  255. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo (Which is responsable for which time player is)
  256. write_byte (player) // Write byte needed
  257. write_string (team) // Changes player's team
  258. message_end() // Also Needed
  259. }
  260.  
  261.  
  262. public writeMessage (player, message[])
  263. {
  264. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText (Which is responsable for writing colored messages)
  265. write_byte (player) // Write byte needed
  266. write_string (message) // Effectively write the message, finally, afterall
  267. message_end () // Needed as always
  268. }
  269.  
  270. stock bool:is_user_steam(id)
  271. {
  272. static dp_pointer;
  273.  
  274. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  275. {
  276. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  277. server_exec();
  278. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  279. }
  280.  
  281. return false;
  282. }

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mit rontottam el?
HozzászólásElküldve: 2014.05.31. 01:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Minek irtad ide az eredeti plugin forraskodjat?

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mit rontottam el?
HozzászólásElküldve: 2014.05.31. 11:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Hogy lásd, hogy I3u[R]n csak szerkesztette és nem ő az eredeti author.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mit rontottam el?
HozzászólásElküldve: 2014.05.31. 15:14 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
ja :) tök mind1 ki az author a lényeg h nem én vagyok

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole