hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 21:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 542 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 540 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ha kiteszem majd be resizodik?
HozzászólásElküldve: 2014.06.06. 23:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Az a kerdesem,hogy ennel a pluginnal:
http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=15982
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. HLMOD.HU Forrás Megtekintés - www.hlmod.hu
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  10.  
  11. new message[192]
  12. new nev[32]
  13. new Temp[192]
  14. static color[10]
  15. new g_vault
  16. new olesek[33]
  17. new szint[33]
  18.  
  19.  
  20. #define ASD 15
  21.  
  22. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  23.  
  24. new const szamok[ASD] = {
  25. 15,
  26. 20,
  27. 30,
  28. 45,
  29. 55,
  30. 65,
  31. 75,
  32. 85,
  33. 90,
  34. 105,
  35. 115,
  36. 120,
  37. 125,
  38. 135,
  39. 140
  40.  
  41. }
  42.  
  43. new const rangok[ASD+1][] = {
  44. "Újonc",
  45. "Lelkes",
  46. "Tag",
  47. "Beavatott",
  48. "Tud valamit",
  49. "Fanatikus",
  50. "Senior Tag",
  51. "Jómunkásember",
  52. "Nagyúr",
  53. "Félisten",
  54. "Östag",
  55. "Veterán",
  56. "Őskövület",
  57. "Minden6ó",
  58. "ISTEN",
  59. "Mindent Tudó"
  60.  
  61. }
  62.  
  63. public plugin_init()
  64. {
  65. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  66. register_clcmd("say /rang", "hud")
  67. register_clcmd("say", "sayhook")
  68. register_clcmd("say_team", "tshook")
  69. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  70. g_vault = nvault_open("namerang")
  71.  
  72. }
  73. public hud(id)
  74. {
  75. if(szint[id] != ASD+1)
  76. {
  77.  
  78.  
  79. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  80. }
  81. else {
  82.  
  83. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  84. }
  85.  
  86. }
  87. public sayhook(id)
  88. {
  89.  
  90. read_args (message, 191)
  91. remove_quotes (message)
  92. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  93. {
  94. return PLUGIN_CONTINUE
  95. }
  96. get_user_name(id, nev, 31)
  97. if(is_user_alive(id)) {
  98. get_user_team(id, color, 9)
  99. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  100.  
  101. }
  102. else {
  103. get_user_team(id, color, 9)
  104. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  105. }
  106. sendmessage(color)
  107. return PLUGIN_HANDLED
  108. }
  109. public tshook(id)
  110. {
  111. read_args (message, 191)
  112. remove_quotes (message)
  113. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  114. {
  115. return PLUGIN_CONTINUE
  116. }
  117. get_user_name(id, nev, 31)
  118. new playerTeam = get_user_team(id)
  119. new playerTeamName[19]
  120. switch (playerTeam)
  121. {
  122. case 1: {
  123. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  124.  
  125. }
  126. case 2: {
  127. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  128.  
  129. }
  130. default:
  131. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  132. }
  133. if(is_user_alive(id))
  134. {
  135. get_user_team(id, color, 9)
  136. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  137.  
  138. }
  139. else
  140. {
  141. get_user_team(id, color, 9)
  142. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  143. }
  144. sendtmessage(color, playerTeam)
  145. return PLUGIN_HANDLED
  146. }
  147. public sendmessage(color[])
  148. {
  149. new teamName[10]
  150. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  151. {
  152. get_user_team (player, teamName, 9)
  153. teamf (player, color)
  154. elkuldes(player, Temp)
  155. teamf(player, teamName)
  156. }
  157. }
  158. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  159. {
  160. new teamName[10]
  161. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  162. {
  163. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  164. {
  165. get_user_team (player, teamName, 9)
  166. elkuldes(player, Temp)
  167. teamf (player, teamName)
  168. teamf (player, color)
  169. }
  170. }
  171. }
  172. public teamf(player, team[])
  173. {
  174. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  175. write_byte(player)
  176. write_string(team)
  177. message_end()
  178. }
  179. public elkuldes(player, Temp[])
  180. {
  181.  
  182. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  183. write_byte( player )
  184. write_string( Temp )
  185. message_end()
  186.  
  187. }
  188.  
  189. public client_connect(id)
  190. {
  191. LoadData(id)
  192. }
  193. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  194.  
  195. public SaveData(id)
  196. {
  197. new name[32]
  198. get_user_name(id, name, 31)
  199.  
  200. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  201. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  202. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  203.  
  204.  
  205. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  206. return PLUGIN_CONTINUE
  207. }
  208. public LoadData(id)
  209. {
  210. new name[32]
  211. get_user_name(id, name, 31)
  212. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  213.  
  214. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  215. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  216.  
  217. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  218. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  219. new oles[32], level[32]
  220. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  221. olesek[id] = str_to_num(oles)
  222. szint[id] = str_to_num(level)
  223. return PLUGIN_CONTINUE
  224. }
  225. public halal()
  226. {
  227. new killer = read_data(1)
  228. new victim = read_data(2)
  229.  
  230. if(killer != victim)
  231. olesek[killer]++
  232.  
  233. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  234. {
  235. szint[killer]++
  236. }
  237. }
  238.  

Kiveszem az amxx et majd kicsit modositom es aztan vissza teszem,akkor az eddig gyujtott pontok elveszenek?
Hozzateszem,hogy ez nem a /rank killeit irja be!

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ha kiteszem majd be resizodik?
HozzászólásElküldve: 2014.06.06. 23:17 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Elvileg nem mert név-re van mentve
de próbáld ki

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ha kiteszem majd be resizodik?
HozzászólásElküldve: 2014.06.06. 23:55 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Semmi pénzért nem fogok kockáztatni
Valaki más válasza?az megerősítené,hogy nyugodtan irjam felul a mostani amxx fajlt,a pontok maradnak

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ha kiteszem majd be resizodik?
HozzászólásElküldve: 2014.06.06. 23:59 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Mondom hogy megfog maradni mert névre van mentve
És csak akkor nullázódik ha a játékos nevet vált

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ha kiteszem majd be resizodik?
HozzászólásElküldve: 2014.06.06. 23:59 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
ha nem az nvault ot modosítod benne akkor nem tünnek el a pontok

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ha kiteszem majd be resizodik?
HozzászólásElküldve: 2014.06.07. 00:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Nem,nem az nvault ot xD
Koszi :)

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ha kiteszem majd be resizodik?
HozzászólásElküldve: 2014.06.08. 18:12 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Nem mert ha kiveszed és vissza rakod a rangok megmaradnak.
Csak akkor nem ha a játékos/player nevet vált :)

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ha kiteszem majd be resizodik?
HozzászólásElküldve: 2014.06.08. 18:14 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
D3M0*~ írta:
Nem mert ha kiveszed és vissza rakod a rangok megmaradnak.
Csak akkor nem ha a játékos/player nevet vált :)

És én mit írtam?
Idézet:
Mondom hogy megfog maradni mert névre van mentve
És csak akkor nullázódik ha a játékos nevet vált

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ha kiteszem majd be resizodik?
HozzászólásElküldve: 2014.06.08. 18:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Hu basszus -.-"
Szerinted a tied pont elolvastam??
Pont azt nem xDD

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ha kiteszem majd be resizodik?
HozzászólásElküldve: 2014.06.08. 23:40 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Jo kosz mind2őnek azért,amugy meglehetne csinalni,hogy steam id re vagy ipre mentsen?
Erre nyitok uj temat

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole