hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 13:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 213 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 213 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: rangos plugin adminnal
HozzászólásElküldve: 2014.06.08. 00:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Van ez a rangos pluginhttp://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=15982
Kicsit atirtam
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 15
  20.  
  21. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  22.  
  23. new const szamok[ASD] = {
  24. 10,
  25. 25,
  26. 40,
  27. 55,
  28. 70,
  29. 85,
  30. 100,
  31. 115,
  32. 130,
  33. 145,
  34. 160,
  35. 175,
  36. 190,
  37. 10000,
  38. 100000
  39.  
  40. }
  41.  
  42. new const rangok[ASD+1][] = {
  43. "*1/14* ~Ujonc",
  44. "*2/14* ~Lelkes",
  45. "*3/14* ~Fraglopo",
  46. "*4/14* ~Tud valamit",
  47. "*5/14* ~Fejvada'sz",
  48. "*6/14* ~Hala'loszto",
  49. "*7/14* ~Fanatikus",
  50. "*8/14* ~Nagyur",
  51. "*9/14* ~Fe'listen",
  52. "*10/14* ~PRO",
  53. "*11/14* ~Vetera'n PRO",
  54. "*12/14* ~EPICKILLER",
  55. "*13/14* ~Aimos",
  56. "*LEGJOBB* ~ISTEN",
  57. "ISTEN",
  58. "Mindent Tudó"
  59. }
  60.  
  61. public plugin_init()
  62. {
  63. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  64. register_clcmd("say /rang", "hud")
  65. register_clcmd("say /r", "hud")
  66. register_clcmd("say /ran", "hud")
  67. register_clcmd("say /ra", "hud")
  68. register_clcmd("say", "sayhook")
  69. register_clcmd("say_team", "tshook")
  70. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  71. g_vault = nvault_open("namerang")
  72.  
  73. }
  74. public hud(id)
  75. {
  76. if(szint[id] != ASD+1)
  77. {
  78.  
  79.  
  80. client_print(id, print_chat, "![*W-T-F*]!~PONT~ rendszer:Szinted:->%s^n Pontjaid:->%d^n Szintle'pe'shez me'g kell:->%d pont.*HAJRA'!*",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  81. }
  82. else {
  83.  
  84. client_print(id, print_chat, "![*W-T-F*]!~PONT~ rendszer-:Szinted:->%s^n Pontjaid:->%d^n Szintle'pe'shez me'g kell:-> : 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  85. }
  86.  
  87. }
  88. public sayhook(id)
  89. {
  90.  
  91. read_args (message, 191)
  92. remove_quotes (message)
  93. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  94. {
  95. return PLUGIN_CONTINUE
  96. }
  97. get_user_name(id, nev, 31)
  98. if(is_user_alive(id)) {
  99. get_user_team(id, color, 9)
  100. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  101.  
  102. }
  103. else {
  104. get_user_team(id, color, 9)
  105. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  106. }
  107. sendmessage(color)
  108. return PLUGIN_HANDLED
  109. }
  110. public tshook(id)
  111. {
  112. read_args (message, 191)
  113. remove_quotes (message)
  114. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  115. {
  116. return PLUGIN_CONTINUE
  117. }
  118. get_user_name(id, nev, 31)
  119. new playerTeam = get_user_team(id)
  120. new playerTeamName[19]
  121. switch (playerTeam)
  122. {
  123. case 1: {
  124. copy (playerTeamName, 11, "*T*")
  125.  
  126. }
  127. case 2: {
  128. copy (playerTeamName, 18, "*CT*")
  129.  
  130. }
  131. default:
  132. copy (playerTeamName, 9, "*Ne'z'o'*")
  133. }
  134. if(is_user_alive(id))
  135. {
  136. get_user_team(id, color, 9)
  137. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  138.  
  139. }
  140. else
  141. {
  142. get_user_team(id, color, 9)
  143. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  144. }
  145. sendtmessage(color, playerTeam)
  146. return PLUGIN_HANDLED
  147. }
  148. public sendmessage(color[])
  149. {
  150. new teamName[10]
  151. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  152. {
  153. get_user_team (player, teamName, 9)
  154. teamf (player, color)
  155. elkuldes(player, Temp)
  156. teamf(player, teamName)
  157. }
  158. }
  159. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  160. {
  161. new teamName[10]
  162. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  163. {
  164. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  165. {
  166. get_user_team (player, teamName, 9)
  167. elkuldes(player, Temp)
  168. teamf (player, teamName)
  169. teamf (player, color)
  170. }
  171. }
  172. }
  173. public teamf(player, team[])
  174. {
  175. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  176. write_byte(player)
  177. write_string(team)
  178. message_end()
  179. }
  180. public elkuldes(player, Temp[])
  181. {
  182.  
  183. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  184. write_byte( player )
  185. write_string( Temp )
  186. message_end()
  187.  
  188. }
  189.  
  190. public client_connect(id)
  191. {
  192. LoadData(id)
  193. }
  194. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  195.  
  196. public SaveData(id)
  197. {
  198. new name[32]
  199. get_user_name(id, name, 31)
  200.  
  201. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  202. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  203. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  204.  
  205.  
  206. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  207. return PLUGIN_CONTINUE
  208. }
  209. public LoadData(id)
  210. {
  211. new name[32]
  212. get_user_name(id, name, 31)
  213. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  214.  
  215. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  216. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  217.  
  218. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  219. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  220. new oles[32], level[32]
  221. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  222. olesek[id] = str_to_num(oles)
  223. szint[id] = str_to_num(level)
  224. return PLUGIN_CONTINUE
  225. }
  226. public halal()
  227. {
  228. new killer = read_data(1)
  229. new victim = read_data(2)
  230.  
  231. if(killer != victim)
  232. olesek[killer]++
  233.  
  234. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  235. {
  236. szint[killer]++
  237. }
  238. }
  239.  

Kód:
Nekem ez egy nagyon nagyon fontos keres lenne,de tényleg nagyon sürgős,légy szíves valaki csinálja meg,aki megcsinálja annak tényleg nagyon megkoszonom:megkoszonom vagy 5 hsz ét


Van 1 oriasi hibam:az adminok es a vipek nem irnak zolddel es nincs a nevuk elott az,hogy admin/vip
Na most erre ket megoldas van
-atirni ugy,hogy lekerdezi,az emberek jogait,es akkor a neve elott nem csak a rangja lesz, hanem azis h admin/vip->errol leiras kicsit lejjebb
-egybeirni az admin chat colors-al(elotagok-kal)
En azt szeretnem,ha az elsot csinalna meg valaki mert az jobb mivel:az nem lenne jo,ha minden embernel ilyen sok adatot irna,hogy 1/14 Ujonc Jatekos-hanem ha jatekos akkor azt ink ki se irja
Tehat igy kene:
Sima jatekos eseteben:*1/14* ~Ujonc%neve %amit ir
Admin eseteben->>MINIMUM SZINT:admin level g
*1/14* ~Ujonc [(ZOLDEN!!)*ADMIN*] %neve %(ZOLDEN!!) AMIT IR
ViP eseteben->>CSAK ES KIZAROLAG EZ A SZINT:admin level h
*1/14* ~Ujonc [(ZOLDEN!!)*VIP*] %neve %(ZOLDEN!!) AMIT IRIR
Ha valaki ugy csinalna meg,hogy egybeirja az admin chat colorssal akkor itt van az atirt(de ebbol pl a team chatet ki kell venni,mert az a rangosba is benn van):
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  6. #define VERSION "2.0"
  7. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  8.  
  9. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK
  10. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK
  11.  
  12. new message[192]
  13. new sayText
  14. new teamInfo
  15. new maxPlayers
  16.  
  17. new strName[191]
  18. new strText[191]
  19. new alive[11]
  20.  
  21. public plugin_init()
  22. {
  23. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24.  
  25. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  26. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  27. maxPlayers = get_maxplayers()
  28.  
  29. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  30.  
  31. register_clcmd ("say", "hook_say")
  32. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  33. }
  34.  
  35. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  36. {
  37. return PLUGIN_HANDLED
  38. }
  39.  
  40. public hook_say(id)
  41. {
  42. read_args (message, 191)
  43. remove_quotes (message)
  44.  
  45. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  46.  
  47. return PLUGIN_CONTINUE
  48.  
  49.  
  50. new name[32]
  51. get_user_name (id, name, 31)
  52.  
  53. new bool:admin = false
  54.  
  55. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  56. admin = true
  57.  
  58.  
  59. new bool:steam = false
  60.  
  61. if (is_user_steam(id))
  62. steam = true
  63.  
  64. new isAlive
  65.  
  66. if (is_user_alive (id))
  67. {
  68. isAlive = 1
  69. alive = "^x01-E'L- "
  70. }
  71. else
  72. {
  73. isAlive = 0
  74. alive = "^x01-HALOTT- "
  75. }
  76.  
  77. static color[10]
  78.  
  79. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  80. {
  81. get_user_team (id, color, 9)
  82.  
  83. format (strName, 191, "%s^x04[WTF-ADMIN]->^x03%s", alive, name)
  84.  
  85. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  86. }
  87.  
  88. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H)
  89. {
  90. get_user_team (id, color, 9)
  91.  
  92. format (strName, 191, "%s^x04[VIP]->^x03%s", alive, name)
  93.  
  94. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  95. }
  96.  
  97. else if(admin)
  98. {
  99. get_user_team (id, color, 9)
  100.  
  101. format (strName, 191, "%s^x04[WTF-ADMIN]->^x03%s", alive, name)
  102.  
  103. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  104. }
  105.  
  106.  
  107. else if(!steam)
  108. {
  109. get_user_team (id, color, 9)
  110.  
  111. format (strName, 191, "%s^x04[JA'TE'KOS]->^x03%s", alive, name)
  112.  
  113. format (strText, 191, "%s", message)
  114. }
  115. else if (steam)
  116. {
  117. get_user_team (id, color, 9)
  118.  
  119. format (strName, 191, "%s^x04[STEAMES]->^x03%s", alive, name)
  120.  
  121. format (strText, 191, "%s", message)
  122. }
  123.  
  124. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  125.  
  126. sendMessage (color, isAlive)
  127.  
  128. return PLUGIN_CONTINUE
  129. }
  130.  
  131.  
  132. public hook_teamsay(id)
  133. {
  134. new playerTeam = get_user_team(id)
  135. new playerTeamName[19]
  136.  
  137. switch (playerTeam)
  138. {
  139. case 1:
  140. copy (playerTeamName, 11, "TE-CSAPAT")
  141.  
  142. case 2:
  143. copy (playerTeamName, 18, "CT-CSAPAT")
  144.  
  145. default:
  146. copy (playerTeamName, 9, "NE'Z'O'")
  147. }
  148.  
  149. read_args (message, 191)
  150. remove_quotes (message)
  151.  
  152. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  153.  
  154. return PLUGIN_CONTINUE
  155.  
  156.  
  157. new name[32]
  158. get_user_name (id, name, 31)
  159.  
  160. new bool:admin = false
  161.  
  162. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  163. admin = true
  164.  
  165.  
  166. new bool:steam = false
  167.  
  168. if(is_user_steam(id))
  169. steam = true
  170.  
  171. new isAlive
  172.  
  173. if (is_user_alive (id))
  174. {
  175. isAlive = 1
  176. alive = "^x01-E'L- "
  177. }
  178. else
  179. {
  180. isAlive = 0
  181. alive = "^x01-HALOTT- "
  182. }
  183.  
  184. static color[10]
  185.  
  186. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  187. {
  188. get_user_team (id, color, 9)
  189.  
  190. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[WTF-ADMIN]->^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  191.  
  192. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  193. }
  194.  
  195. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H)
  196. {
  197. get_user_team (id, color, 9)
  198.  
  199. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03[VIP]->^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  200.  
  201. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  202. }
  203.  
  204. else if (admin)
  205. {
  206. get_user_team (id, color, 9)
  207.  
  208. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[WTF-ADMIN]->^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  209.  
  210. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  211. }
  212.  
  213. else if(!steam)
  214. {
  215. get_user_team (id, color, 9)
  216.  
  217. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[JA'TE'KOS]->^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  218.  
  219. format (strText, 191, "%s", message)
  220. }
  221. else if(steam)
  222. {
  223. get_user_team (id, color, 9)
  224.  
  225. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[STEAMES]->^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  226.  
  227. format (strText, 191, "%s", message)
  228. }
  229.  
  230. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  231.  
  232. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  233.  
  234. return PLUGIN_CONTINUE
  235. }
  236.  
  237. public sendMessage (color[], alive)
  238. {
  239. new teamName[10]
  240.  
  241. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  242. {
  243. if (!is_user_connected(player))
  244. continue
  245.  
  246. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  247. {
  248. get_user_team (player, teamName, 9)
  249.  
  250. changeTeamInfo (player, color)
  251.  
  252. writeMessage (player, message)
  253.  
  254. changeTeamInfo (player, teamName)
  255. }
  256. }
  257. }
  258.  
  259.  
  260. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  261. {
  262. new teamName[10]
  263.  
  264. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  265. {
  266. if (!is_user_connected(player))
  267. continue
  268.  
  269. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  270. {
  271. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  272. {
  273. get_user_team (player, teamName, 9)
  274.  
  275. changeTeamInfo (player, color)
  276. writeMessage (player, message)
  277.  
  278. changeTeamInfo (player, teamName)
  279. }
  280. }
  281. }
  282. }
  283.  
  284.  
  285. public changeTeamInfo (player, team[])
  286. {
  287. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  288. write_byte (player)
  289. write_string (team)
  290. message_end()
  291. }
  292.  
  293.  
  294. public writeMessage (player, message[])
  295. {
  296. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  297. write_byte (player)
  298. write_string (message)
  299. message_end ()
  300. }
  301.  
  302. stock bool:is_user_steam(id)
  303. {
  304. static dp_pointer;
  305.  
  306. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  307. {
  308. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  309. server_exec();
  310. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  311. }
  312.  
  313. return false;
  314. }
  315. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  316. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  317. */
  318.  

Kód:
Nekem ez egy nagyon nagyon fontos keres lenne,de tényleg nagyon sürgős,légy szíves valaki csinálja meg,aki megcsinálja annak tényleg nagyon megkoszonom:megkoszonom vagy 5 hsz êt

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: rangos plugin adminnal
HozzászólásElküldve: 2014.06.08. 09:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
try
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G
  18. #define VIP ADMIN_LEVEL_H
  19.  
  20. #define ASD 15
  21.  
  22. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  23.  
  24. new const szamok[ASD] = {
  25. 10,
  26. 25,
  27. 40,
  28. 55,
  29. 70,
  30. 85,
  31. 100,
  32. 115,
  33. 130,
  34. 145,
  35. 160,
  36. 175,
  37. 190,
  38. 10000,
  39. 100000
  40.  
  41. }
  42.  
  43. new const rangok[ASD+1][] = {
  44. "*1/14* ~Ujonc",
  45. "*2/14* ~Lelkes",
  46. "*3/14* ~Fraglopo",
  47. "*4/14* ~Tud valamit",
  48. "*5/14* ~Fejvada'sz",
  49. "*6/14* ~Hala'loszto",
  50. "*7/14* ~Fanatikus",
  51. "*8/14* ~Nagyur",
  52. "*9/14* ~Fe'listen",
  53. "*10/14* ~PRO",
  54. "*11/14* ~Vetera'n PRO",
  55. "*12/14* ~EPICKILLER",
  56. "*13/14* ~Aimos",
  57. "*LEGJOBB* ~ISTEN",
  58. "ISTEN",
  59. "Mindent Tudó"
  60. }
  61.  
  62. public plugin_init()
  63. {
  64. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65. register_clcmd("say /rang", "hud")
  66. register_clcmd("say /r", "hud")
  67. register_clcmd("say /ran", "hud")
  68. register_clcmd("say /ra", "hud")
  69. register_clcmd("say", "sayhook")
  70. register_clcmd("say_team", "tshook")
  71. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  72. g_vault = nvault_open("namerang")
  73.  
  74. }
  75. public hud(id)
  76. {
  77. if(szint[id] != ASD+1)
  78. {
  79.  
  80.  
  81. client_print(id, print_chat, "![*W-T-F*]!~PONT~ rendszer:Szinted:->%s^n Pontjaid:->%d^n Szintle'pe'shez me'g kell:->%d pont.*HAJRA'!*",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  82. }
  83. else {
  84.  
  85. client_print(id, print_chat, "![*W-T-F*]!~PONT~ rendszer-:Szinted:->%s^n Pontjaid:->%d^n Szintle'pe'shez me'g kell:-> : 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  86. }
  87.  
  88. }
  89. public sayhook(id)
  90. {
  91.  
  92. read_args (message, 191)
  93. remove_quotes (message)
  94. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  95. {
  96. return PLUGIN_CONTINUE
  97. }
  98. get_user_name(id, nev, 31)
  99. if(is_user_alive(id)) {
  100. get_user_team(id, color, 9)
  101.  
  102. if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  103. formatex(Temp, 191, "[%s] ^x04[ADMIN] ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  104. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  105. formatex(Temp, 191, "[%s] ^x04[VIP] ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  106.  
  107. else formatex(Temp, 191, "[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  108.  
  109. }
  110. else {
  111. get_user_team(id, color, 9)
  112. if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  113. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x01[%s] ^x04[ADMIN] ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  114. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  115. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x01[%s] ^x04[VIP] ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  116.  
  117. else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x0[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  118. }
  119. sendmessage(color)
  120. return PLUGIN_HANDLED
  121. }
  122. public tshook(id)
  123. {
  124. read_args (message, 191)
  125. remove_quotes (message)
  126. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  127. {
  128. return PLUGIN_CONTINUE
  129. }
  130. get_user_name(id, nev, 31)
  131. new playerTeam = get_user_team(id)
  132. new playerTeamName[19]
  133. switch (playerTeam)
  134. {
  135. case 1: {
  136. copy (playerTeamName, 11, "*T*")
  137.  
  138. }
  139. case 2: {
  140. copy (playerTeamName, 18, "*CT*")
  141.  
  142. }
  143. default:
  144. copy (playerTeamName, 9, "*Ne'z'o'*")
  145. }
  146. if(is_user_alive(id))
  147. {
  148. get_user_team(id, color, 9)
  149. if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  150. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x01[%s] ^x04[ADMIN] ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  151.  
  152. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  153. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x01[%s] ^x04[VIP] ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  154.  
  155. else formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x01[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  156.  
  157. }
  158. else
  159. {
  160. get_user_team(id, color, 9)
  161. if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  162. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x01[%s] ^x04[ADMIN] ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  163.  
  164. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  165. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x01[%s] ^x04[VIP] ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  166.  
  167. else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x01[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  168. }
  169. sendtmessage(color, playerTeam)
  170. return PLUGIN_HANDLED
  171. }
  172. public sendmessage(color[])
  173. {
  174. new teamName[10]
  175. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  176. {
  177. get_user_team (player, teamName, 9)
  178. teamf (player, color)
  179. elkuldes(player, Temp)
  180. teamf(player, teamName)
  181. }
  182. }
  183. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  184. {
  185. new teamName[10]
  186. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  187. {
  188. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  189. {
  190. get_user_team (player, teamName, 9)
  191. elkuldes(player, Temp)
  192. teamf (player, teamName)
  193. teamf (player, color)
  194. }
  195. }
  196. }
  197. public teamf(player, team[])
  198. {
  199. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  200. write_byte(player)
  201. write_string(team)
  202. message_end()
  203. }
  204. public elkuldes(player, Temp[])
  205. {
  206.  
  207. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  208. write_byte( player )
  209. write_string( Temp )
  210. message_end()
  211.  
  212. }
  213.  
  214. public client_connect(id)
  215. {
  216. LoadData(id)
  217. }
  218. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  219.  
  220. public SaveData(id)
  221. {
  222. new name[32]
  223. get_user_name(id, name, 31)
  224.  
  225. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  226. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  227. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  228.  
  229.  
  230. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  231. return PLUGIN_CONTINUE
  232. }
  233. public LoadData(id)
  234. {
  235. new name[32]
  236. get_user_name(id, name, 31)
  237. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  238.  
  239. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  240. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  241.  
  242. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  243. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  244. new oles[32], level[32]
  245. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  246. olesek[id] = str_to_num(oles)
  247. szint[id] = str_to_num(level)
  248. return PLUGIN_CONTINUE
  249. }
  250. public halal()
  251. {
  252. new killer = read_data(1)
  253. new victim = read_data(2)
  254.  
  255. if(killer != victim)
  256. olesek[killer]++
  257.  
  258. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  259. {
  260. szint[killer]++
  261. }
  262. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: parodyshelf (2014.06.08. 10:24)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: rangos plugin adminnal
HozzászólásElküldve: 2014.06.08. 09:54 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sztem jo,mindjart ki is probalom csak az a nagy kerdesem,hogy ha ezt beteszem akkor az eddig oszze szedett rangok megmaradnak?tudod a pontok..

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: rangos plugin adminnal
HozzászólásElküldve: 2014.06.09. 00:03 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Minden tokeletes,adminnak irja a rangod+h admin,de mindent az alap szinnel ir
Tudod ha kiirunk egy vmit akkor csak maga az uzenet egy kulon szin,ami miden szeron ugyanaz
Na azzal a szinnel irja a rangod,h admin es mindent ..
Ha mar ezt kijavitod legyszi ezt is csinald meg:
Adminnak(minden admi(=custom)n level h nal nagyobb)ne irja ki h admin,es ne is irjon zoldel,szval mint egy alap player(tobbi admin azt mondta,h nekik nem baj,legalabb igy elrejtik magukat(igaz....)
Viszont az admin(=custom) level h(csak es kizarolag)-nal ezt irja:
{Rang utan}^PIROSSAL^[~VIP*]^Csapatszin^{Neve}^Zolddel^{amit ir}
Biztos nagy munka,sok ido lesz neked
Elore is koszi

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole