hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 12:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 391 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 390 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: CS Go MOD SQL
HozzászólásElküldve: 2016.05.10. 22:15 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
sziasztok!
Itt van egy cs go mod plugin, amit szeretnék berakni a szerverembe.
Kértem egy mysgl-t megis kaptam, de nekem most van először ilyenem és nem tudom mit kell benne csinálni.Valaki szájbarágósan elmagyarázná?
  1. /*[Bugok]:  *Amíg nem választod ki a raktárban az 1. skint, nem mutatja a többit
  2. */
  3.  
  4. /*[Tennivalók]:    *CS:GO-s gránát hangok berakása.
  5. *Tec-9, PP-Bizon, és egyéb fegyverek berakása
  6. *Offline piac elkészítése
  7. *Natívok készítése külső pluginokhoz (kérésre megcsinálok bármilyet)
  8. *Offline piac
  9. */
  10.  
  11. /*[Megjegyzések]:  *A teszteléshez használt skinek, ládák és kulcsok lecserélendőek!
  12. *A ládák droppolását nem tudtam elég behatóan tesztelni a kevés skin miatt. Ha hibás, jelezzétek!
  13. *A plugin nincs ékezetesítve!
  14. */
  15.  
  16. /*[Changelog]
  17. v1.0.5 - Minimális teljesítményjavítás via mforce
  18. v1.0.4 - Összetettebb dropp rendszer
  19. v1.0.3 - Minden ládának saját kulcs
  20. v1.0.2 - Több láda
  21. v1.0.1 - SQL mentés és még pár bug javítása
  22. v1.0.0 - Alap ötlet
  23. */
  24.  
  25. #include <amxmodx>
  26. #include <amxmisc>
  27. #include <hamsandwich>
  28. #include <engine>
  29. #include <fakemeta>
  30. #include <sqlx>
  31. #include <colorchat>
  32.  
  33. //Köszönet mforce-nak a definiálásokért :)
  34. const m_pPlayer = 41
  35. const XO_WEAPON = 4
  36. #define get_weapon_owner(%1)        get_pdata_cbase(%1, m_pPlayer, XO_WEAPON)
  37.  
  38. new const Author[] = {"LyleChriss"}
  39. new const Version[] = {"1.0.5"}
  40. new const Plugin[] = {"CS:GO Mod"}
  41.  
  42. new const Prefix[] = {"Yolo|Skin RendSzer"}
  43.  
  44. //Droppok
  45. #define CASE_DROP 50.0      //Láda dropp (Alap: 25%)
  46. #define KEY_DROP 25.0       //Kulcs dropp (Alap 7%)
  47.  
  48. //SQL
  49. new const SQL_INFO[][] = {
  50. "127.0.0.1",
  51. "username",
  52. "password",
  53. "db"
  54. }
  55. new Handle:g_SqlTuple
  56.  
  57. //Fegyverek, amiket skinezni akarsz
  58. new const Weapons[][] = {
  59. "weapon_ak47",
  60. "weapon_m4a1",
  61. "weapon_awp",
  62. "weapon_m290",
  63. "weapon_aug",
  64. "weapon_famas",
  65. "weapon_galil",
  66. "weapon_mp5navy",
  67. "weapon_xm1014",
  68. "weapon_m3",
  69. "weapon_scout",
  70. "weapon_deagle",
  71. "weapon_knife"
  72. }
  73. //Egyéb dolgok, amiket skinezel
  74. new const Others[][] = {
  75. "weapon_smokegrenade"
  76.  
  77. }
  78.  
  79. enum _:DATA
  80. {
  81. Drop_from,
  82. Rarity,
  83. InSQL[32],
  84. Name[32],
  85. Model[64]
  86. }
  87.  
  88. /*Fegyver ritkasága [CS:GO-s színekkel jellemezve]:
  89. 0 - Szürke
  90. 1 - Világos kék
  91. 2 - Kék
  92. 3 - Lila
  93. 4 - Pink
  94. 5 - Piros
  95. 6 - Arany [Késeknek]*/
  96.  
  97. //Az első szám azt jelzi, hogy a Cases conts hanyadik sorában lévő ládából legyen droppolva a skin
  98. //Megszerezhető fegyver skinek
  99. new const Skins[][DATA] = {
  100. //Ládája, Ritkaság, Neve az SQL táblában, Neve a játékban, models/modell.mdl
  101. {0, 0, "worms_awp", "AWP | Worms Good", "models/yolo/awp1.mdl"},
  102. {1, 1, "hyper_awp", "AWP | Hyper Beast", "models/yolo/awp2.mdl"},
  103. {2, 2, "pulse_awp", "AWP | Pulse", "models/yolo/awp3.mdl"},
  104. {3, 3, "green_awp", "AWP | Green", "models/yolo/awp4.mdl"},
  105. {4, 4, "asiimov_awp", "AWP | Asiimov", "models/yolo/awp5.mdl"},
  106. {5, 5, "utsuhu_awp", "AWP | Utsuhu", "models/yolo/awp6.mdl"},
  107. {0, 6, "guardian_m4", "M4A1 | Guardian" , "models/yolo/m41.mdl"},
  108. {1, 7, "psycho_m4", "M4A1 | Psycho" , "models/yolo/m42.mdl"},
  109. {2, 8, "desert_m4", "M4A1 | Desert" , "models/yolo/m43.mdl"},
  110. {3, 9, "rainbow_m4", "M4A1 | Rainbow" , "models/yolo/m44.mdl"},
  111. {4, 10, "fallout_m4", "M4A1 | Fallout" , "models/yolo/m45.mdl"},
  112. {5, 11, "howl_m4", "M4A1 | Howl" , "models/yolo/m46.mdl"},
  113. {0, 12, "blood_ak", "Ak47 | Blood" , "models/yolo/ak1.mdl"},
  114. {1, 13, "cyrex_ak", "Ak47 | Cyrex" , "models/yolo/ak2.mdl"},
  115. {2, 14, "vulcan_ak", "Ak47 | Vulacn" , "models/yolo/ak3.mdl"},
  116. {3, 15, "dissaray_ak", "Ak47 | Dissaray" , "models/yolo/ak4.mdl"},
  117. {4, 16, "go_ak",  "Ak47 | Go" , "models/yolo/ak5.mdl"},
  118. {5, 17, "peacock_ak", "Ak47 | Peacock" , "models/yolo/ak6.mdl"},
  119. {0, 18, "custom_m2", "M249 | Custom" , "models/yolo/m21.mdl"},
  120. {1, 19, "color_m2", "M249 | Color" , "models/yolo/m22.mdl"},
  121. {0, 20, "vulcanus_aug", "AUG | Vulcanus" , "models/yolo/aug1.mdl"},
  122. {1, 21, "akihabara_aug", "AUG | akihabara" , "models/yolo/aug2.mdl"},
  123. {2, 22, "leopard_aug", "AUG | Leopárd" , "models/yolo/aug3.mdl"},
  124. {0, 23, "neo_famas", "FAMAS | Neo" , "models/yolo/fm1.mdl"},
  125. {1, 24, "valence_fm", "FAMAS | Valence" , "models/yolo/fm2.mdl"},
  126. {2, 25, "tiger_fm", "FAMAS | Tiger" , "models/yolo/fm3.mdl"},
  127. {3, 26, "redux_fm", "FAMAS | Redux" , "models/yolo/fm4.mdl"},
  128. {4, 27, "survivor_fm", "FAMAS | Survivor" , "models/yolo/fm5.mdl"},
  129. {0, 28, "orange_ga", "GALIL | Orange" , "models/yolo/ga1.mdl"},
  130. {1, 29, "eco_ga", "Galil | Eco" , "models/yolo/gal2.mdl"},
  131. {0, 30, "class_mp5", "MP5 | Klaszikus" , "models/yolo/mp51.mdl"},
  132. {1, 31, "navy_mp5", "MP5 | Navy" , "models/yolo/mp52.mdl"},
  133. {2, 32, "soliders_mp5", "MP5 | Soliders" , "models/yolo/mp53.mdl"},
  134. {0, 33, "brick_xm", "XM1014| Brick" , "models/yolo/xm1.mdl"},
  135. {1, 34, "asiimov_xm", "XM1014 | Asiimov" , "models/yolo/xm2.mdl"},
  136. {1, 35, "nova_m3", "M3 | Nova" , "models/yolo/m31.mdl"},
  137. {0, 36, "necropos_sc", "SCOUT | Necropos" , "models/yolo/sc1.mdl"},
  138. {1, 37, "power_sc", "SCOUT | Power" , "models/yolo/sc2.mdl"},
  139. {2, 38, "violet_sc", "SCOUT | Violet" , "models/yolo/sc3.mdl"},
  140. {0, 39, "red_dg", " DEAGLE | RED Monster" , "models/yolo/dg1.mdl"},
  141. {1, 40, "fade_dg", "DEAGLE | Fade" , "models/yolo/dg2.mdl"},
  142. {2, 41, "dragon_dg", "DEAGLE | Dragon" , "models/yolo/dg3.mdl"},
  143. {5, 42, "figa_ks", "KNIFE(KÉS)| Figa" , "models/yolo/ks1.mdl"},
  144. {6, 43, "karambit_ks", "KNIFE(KÉS)| Karambit" , "models/yolo/ks2.mdl"},
  145. {6, 44, "butterfly_ks", "KNIFE(KÉS)| Butterfly" , "models/yolo/ks3.mdl"}
  146.  
  147. }
  148.  
  149. //Alap skinek
  150. new const Default_Skins[][DATA] = {
  151. //Nulla, Nulla, Üresen hagyni, fegyver neve, models/modell.mdl
  152. {0, 0, "", "AK47", "models/skin/v_ak47.mdl"},
  153. {0, 0, "", "M4A1", "models/skin/v_m4a1.mdl"},
  154. {0, 0, "", "AWP", "models/skin/v_awp.mdl"},
  155. {0, 0, "", "M249", "models/skin/v_m249.mdl"},
  156. {0, 0, "", "AUG", "models/skin/v_aug.mdl"},
  157. {0, 0, "", "FAMAS", "models/skin/v_famas.mdl"},
  158. {0, 0, "", "GALIL", "models/skin/v_galil.mdl"},
  159. {0, 0, "", "MP5", "models/skin/v_mp5.mdl"},
  160. {0, 0, "", "XM1014", "models/skin/v_xm1014.mdl"},
  161. {0, 0, "", "SCOUT", "models/skin/v_scout.mdl"},
  162. {0, 0, "", "DEAGLE", "models/skin/v_deagle.mdl"},
  163. {0, 0, "", "KNIFE", "models/skin/v_knife.mdl"}
  164. }
  165.  
  166. //Egyéb modellek
  167. new const Other_Skins[][DATA] = {
  168. //Nulla, Nulla, Üresen hagyni, fegyver neve, modells/modell.mdl
  169. {0, 0, "", "HEGRENADE", "models/skin/v_hegrenade.mdl"},
  170. {0, 0, "", "C4",  "models/skin/v_c4.mdl"},
  171. {0, 0, "", "FLASHBANG", "models/skin/v_flashbang.mdl"}
  172.  
  173. }
  174.  
  175. enum _:CASE_DATA
  176. {
  177. CaseInSQL[32],
  178. CaseName[32],
  179. KeyInSQL[32],
  180. KeyName[32]
  181. }
  182.  
  183. new const Cases[][CASE_DATA] = {
  184. //Neve az SQL táblában, Neve a játékban, kulcs neve az SQL-ben, kulcs neve a játékban
  185. {"falchion", "Falchion Case", "falchion_k", "Falchion Case Key"},
  186. {"winter", "Winter Offensive Case", "winter_k", "Winter Offensive Case Key"}
  187. }
  188.  
  189. //Birtokolt cuccok, kiválasztott skinek
  190. new owned[33][sizeof(Skins)]
  191. new chosen[33][sizeof(Weapons)]
  192. new cases[33][sizeof(Cases)]
  193. new keys[33][sizeof(Cases)]
  194.  
  195. //Arany
  196. new arany[33]
  197.  
  198. //Küldés menü
  199. new send[33][8], target[33]
  200.  
  201. //Piac
  202. enum _:Market
  203. {
  204. bool:Stuff,
  205. Put_out,
  206. Value
  207. }
  208.  
  209. new Market_Things[33][Market]
  210.  
  211. //Egyéb
  212. new name[33][32], authid[33][32]
  213.  
  214. public plugin_init() {
  215. register_plugin(Plugin, Version, Author)
  216. register_cvar("public_csgo", Version, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY)
  217.  
  218. //Fegyver modellcserék
  219. for(new i; i<sizeof(Weapons); i++)
  220. RegisterHam(Ham_Item_Deploy, Weapons[i], "ItemDeploy_Weapon", 1)
  221. for(new i; i<sizeof(Others);i++)
  222. RegisterHam(Ham_Item_Deploy, Others[i], "ItemDeploy_Other", 1)
  223.  
  224. //Menü parancsok
  225. register_impulse(201, "FoMenu")
  226. register_clcmd("say /fomenu", "FoMenu")
  227. register_clcmd("say_team /fomenu", "FoMenu")
  228. register_clcmd("say /menu", "FoMenu")
  229. register_clcmd("say_team /menu", "FoMenu")
  230.  
  231. //Say módok
  232. register_clcmd("DARAB", "Kuldes")
  233. register_clcmd("ARANY", "Ellenorzes")
  234.  
  235. //Halál
  236. register_event("DeathMsg", "eDeathMsg", "a")
  237. }
  238.  
  239. /*==========PRECACHE==========*/
  240. public plugin_precache()
  241. {
  242. for(new i; i<sizeof(Skins);i++)
  243. precache_model(Skins[i][Model])
  244.  
  245. for(new i; i<sizeof(Default_Skins);i++)
  246. precache_model(Default_Skins[i][Model])
  247.  
  248. for(new i; i<sizeof(Other_Skins);i++)
  249. precache_model(Other_Skins[i][Model])
  250. }
  251.  
  252. /*==========SQL MENTÉS==========*/
  253. //Ne piszkáld, tökéletes!
  254. public plugin_cfg()
  255. {
  256. static Query[5120], Len
  257. g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQL_INFO[0],SQL_INFO[1],SQL_INFO[2],SQL_INFO[3])
  258.  
  259. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `g_offen` (`authid` varchar(32) NOT NULL, `username` varchar(32) NOT NULL")
  260. for(new i; i<sizeof(Skins);i++)
  261. {
  262. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, ", `%s` int(11) NOT NULL", Skins[i][InSQL])
  263. }
  264. for(new i; i<sizeof(Cases);i++)
  265. {
  266. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, ", `%s` int(11) NOT NULL, `%s` int(11) NOT NULL", Cases[i][CaseInSQL], Cases[i][KeyInSQL])
  267. }
  268. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, ", `gold` int(11) NOT NULL, `id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY)")
  269. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"createTableThread", Query)
  270. }
  271.  
  272. public createTableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  273. {
  274. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  275. set_fail_state("Nem lehet csatlakozni az adatbazishoz.")
  276. else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  277. set_fail_state("Query Error")
  278. if(Errcode)
  279. log_amx("Hiba: %s",Error)
  280. }
  281.  
  282. public client_putinserver(id)
  283. {
  284. if(!is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id))
  285. {
  286. get_user_name(id, name[id], charsmax(name))
  287. get_user_authid(id, authid[id], charsmax(authid))
  288. if(contain(authid[id], "_ID_LAN") != -1) get_user_ip(id, authid[id], charsmax(authid), 1)
  289. Load_SQL(id)
  290. }
  291. }
  292.  
  293. public client_disconnect(id)
  294. {
  295. if(!is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id))
  296. Update_SQL(id)
  297.  
  298. arrayset(owned[id], 0, sizeof(Skins))
  299. arrayset(cases[id], 0, sizeof(Cases))
  300. arrayset(keys[id], 0, sizeof(Cases))
  301. arrayset(chosen[id], 0, sizeof(Weapons))
  302. authid[id][0] = EOS;
  303. name[id][0] = EOS;
  304. }
  305.  
  306. public client_infochanged(id)
  307. {
  308. if(!is_user_connected(id))
  309. return PLUGIN_HANDLED
  310.  
  311. get_user_info(id, "name", name[id], charsmax(name[]))
  312.  
  313. return PLUGIN_CONTINUE
  314. }
  315.  
  316. public Load_SQL(id)
  317. {
  318. static Query[5120], Data[1]; Data[0] = id
  319.  
  320. formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `g_offen` WHERE authid = ^"%s^";", authid[id])
  321. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1)
  322. }
  323.  
  324. public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  325. {
  326. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  327. {
  328. log_amx("%s", Error)
  329. return
  330. }
  331. else
  332. {
  333. new id = Data[0];
  334.  
  335. if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  336. {
  337. for(new i; i<sizeof(Skins);i++)
  338. {
  339. owned[id][i] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, Skins[i][InSQL]))
  340. }
  341. for(new i; i<sizeof(Cases);i++)
  342. {
  343. keys[id][i] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, Cases[i][KeyInSQL]))
  344. }
  345. for(new i; i<sizeof(Cases);i++)
  346. {
  347. cases[id][i] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, Cases[i][CaseInSQL]))
  348. }
  349. arany[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "gold"))
  350. }
  351. else
  352. {
  353. Save_SQL(id)
  354. }
  355. }
  356. }
  357.  
  358. public Save_SQL(id)
  359. {
  360. static Query[5120], Len
  361. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "INSERT INTO `g_offen` (`authid`, `username`")
  362. for(new i; i<sizeof(Skins);i++)
  363. {
  364. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, ", `%s`", Skins[i][InSQL])
  365. }
  366. for(new i; i<sizeof(Cases); i++)
  367. {
  368. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, ", `%s`, `%s`", Cases[i][CaseInSQL], Cases[i][KeyInSQL])
  369. }
  370. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, ", `gold`) VALUES (^"%s^", ^"%s^"", authid[id], name[id])
  371. for(new i;i<sizeof(Skins);i++)
  372. {
  373. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, ", ^"0^"")
  374. }
  375. for(new i; i<sizeof(Cases); i++)
  376. {
  377. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, ", ^"0^", ^"0^"")
  378. }
  379. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, ", ^"0^");")
  380. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query)
  381. }
  382.  
  383. public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  384. {
  385. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  386. {
  387. log_amx("%s", Error)
  388. return
  389. }
  390. }
  391.  
  392. public Update_SQL(id)
  393. {
  394. static Query[5120], Len
  395. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `g_offen` SET `username` = ^"%s^"", name[id])
  396. for(new i;i<sizeof(Skins);i++)
  397. {
  398. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, ", `%s` = %d", Skins[i][InSQL], owned[id][i])
  399. }
  400. for(new i;i<sizeof(Cases);i++)
  401. {
  402. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, ", `%s` = %d, `%s` = %d", Cases[i][CaseInSQL], cases[id][i], Cases[i][KeyInSQL], keys[id][i])
  403. }
  404. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, ", `gold` = %d WHERE `authid` = ^"%s^";", keys[id], arany[id], authid[id])
  405.  
  406. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query)
  407. }
  408.  
  409. /*==========MENÜK==========*/
  410. //Tökéletes, de ha akarsz, belenyúlsz.
  411. //Javaslom, hogy csak a menük neveit módosítsd, a ciklusokba és handlerekbe ne nyúlj bele.
  412. public FoMenu(id)
  413. {
  414. new txt[128]
  415. formatex(txt, charsmax(txt), "\r%s\w%s^nby \y%s^nFőMenü", Plugin, Version, Author)
  416. new menu = menu_create(txt, "FoMenu_h")
  417.  
  418. menu_additem(menu, "Raktár", "", 0)
  419. menu_additem(menu, "Láda nyitás", "", 0)
  420. menu_additem(menu, "Lomtár", "", 0)
  421. menu_additem(menu, "Küldés", "", 0)
  422. menu_additem(menu, "Piac", "", 0)
  423.  
  424. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  425. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  426.  
  427. menu_display(id, menu, 0)
  428. return PLUGIN_HANDLED
  429. }
  430.  
  431. public FoMenu_h(id, menu, item)
  432. {
  433. switch(item)
  434. {
  435. case 0:Raktar_M(id)
  436. case 1:Lada_M(id)
  437. case 2:Lomtar_M(id)
  438. case 3:Kuldes_M(id)
  439. case 4:Piac_M(id)
  440. case MENU_EXIT:{
  441. menu_destroy(menu)
  442. return PLUGIN_HANDLED
  443. }
  444. }
  445.  
  446. menu_destroy(menu)
  447. return PLUGIN_HANDLED
  448. }
  449.  
  450. public Raktar_M(id)
  451. {
  452. new txt[128], num[8]
  453. formatex(txt, charsmax(txt), "\r%s\w%s^nRaktár", Plugin, Version)
  454. new menu = menu_create(txt, "Raktar_h")
  455.  
  456. for(new i; i<sizeof(Skins);i++)
  457. {
  458. if(owned[id][i] > 0)
  459. {
  460. num_to_str(i, num, charsmax(num))
  461. formatex(txt, charsmax(txt), "%s [%d DB]", Skins[i][Name], owned[id][i])
  462. menu_additem(menu, txt, num, 0)
  463. }
  464. }
  465.  
  466. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  467. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  468. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre")
  469. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  470.  
  471. menu_display(id, menu, 0)
  472. return PLUGIN_HANDLED
  473. }
  474.  
  475. public Raktar_h(id, menu, item)
  476. {
  477. if(item == MENU_EXIT)
  478. {
  479. menu_destroy(menu)
  480. return PLUGIN_HANDLED
  481. }
  482.  
  483. new data[9], access, callback, szName[64]
  484. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  485. new key = str_to_num(data)
  486.  
  487. for(new i; i<sizeof(Weapons);i++)
  488. {
  489. copy(szName, charsmax(szName), Weapons[i])
  490. replace(szName, charsmax(szName), "weapon_", "")
  491. if(containi(Skins[key][Name], szName) != -1)
  492. {
  493. chosen[id][i] = key+1
  494. ColorChat(id, NORMAL, "^4[%s]^1 Kiválasztottad a(z) ^3%s ^1skint!", Prefix, Skins[key][Name])
  495.  
  496. break;
  497. }
  498. }
  499.  
  500. menu_destroy(menu)
  501. return PLUGIN_HANDLED
  502. }
  503.  
  504. public Lada_M(id)
  505. {
  506. new txt[128]
  507. formatex(txt, charsmax(txt), "\r%s\w%s^nLáda nyitás", Plugin, Version)
  508. new menu = menu_create(txt, "Lada_h")
  509.  
  510. for(new i; i<sizeof(Cases);i++)
  511. {
  512. formatex(txt, charsmax(txt), "%s [%d DB] | [%d DB Kulcs]", Cases[i][CaseName], cases[id][i], keys[id][i])
  513. menu_additem(menu, txt, "", 0)
  514. }
  515.  
  516. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  517. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  518.  
  519. menu_display(id, menu, 0)
  520. return PLUGIN_HANDLED
  521. }
  522.  
  523. public Lada_h(id, menu, item)
  524. {
  525. if(item == MENU_EXIT)
  526. {
  527. menu_destroy(menu)
  528. return PLUGIN_HANDLED
  529. }
  530.  
  531. if(keys[id][item] > 0 && cases[id][item] > 0)
  532. {
  533. keys[id][item]--
  534. cases[id][item]--
  535. weapon_drop(id, item)
  536. }
  537. else
  538. {
  539. if(keys[id][item] == 0)
  540. ColorChat(id, NORMAL, "^4[%s]^1 Nincs elég ^4%s^1-ed!", Prefix, Cases[item][KeyName])
  541. else
  542. ColorChat(id, NORMAL, "^4[%s]^1 Nincs elég ^4%s^1-d!", Prefix, Cases[item][CaseName])
  543. }
  544. menu_destroy(menu)
  545. return PLUGIN_HANDLED
  546. }
  547.  
  548. public Lomtar_M(id)
  549. {
  550. new txt[128], num[8]
  551. formatex(txt, charsmax(txt), "\r%s\w%s^nLomtár", Plugin, Version)
  552. new menu = menu_create(txt, "Lomtar_h")
  553.  
  554. for(new i; i<sizeof(Skins);i++)
  555. {
  556. if(owned[id][i] > 0)
  557. {
  558. num_to_str(i, num, charsmax(num))
  559. formatex(txt, charsmax(txt), "%s [%d DB]", Skins[i][Name], owned[id][i])
  560. menu_additem(menu, txt, num, 0)
  561. }
  562. }
  563.  
  564. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  565. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  566. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre")
  567. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  568.  
  569. menu_display(id, menu, 0)
  570. return PLUGIN_HANDLED
  571. }
  572.  
  573. public Lomtar_h(id, menu, item)
  574. {
  575. if(item == MENU_EXIT)
  576. {
  577. menu_destroy(menu)
  578. return PLUGIN_HANDLED
  579. }
  580.  
  581. new data[9], access, callback, szName[64]
  582. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  583. new key = str_to_num(data)
  584.  
  585. owned[id][key]--
  586. ColorChat(id, NORMAL, "^4[%s]^1 Eldobtál egy ^3%s ^1skint!", Prefix, Skins[key][Name])
  587. Update_SQL(id)
  588.  
  589. menu_destroy(menu)
  590. return PLUGIN_HANDLED
  591. }
  592.  
  593. public Kuldes_M(id)
  594. {
  595. new txt[128], num[8]
  596. formatex(txt, charsmax(txt), "\r%s\w%s^nKüldés", Plugin, Version)
  597. new menu = menu_create(txt, "Kuldes_h")
  598.  
  599. formatex(txt, charsmax(txt), "Arany: %d", arany[id])
  600. menu_additem(menu, txt, "Arany", 0)
  601.  
  602. for(new i; i<sizeof(Skins);i++)
  603. {
  604. if(owned[id][i] > 0)
  605. {
  606. num_to_str(i, num, charsmax(num))
  607. formatex(txt, charsmax(txt), "%s [%d DB]", Skins[i][Name], owned[id][i])
  608. menu_additem(menu, txt, num, 0)
  609. }
  610. }
  611.  
  612. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  613. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  614. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre")
  615. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  616.  
  617. menu_display(id, menu, 0)
  618. return PLUGIN_HANDLED
  619. }
  620.  
  621. public Kuldes_h(id, menu, item)
  622. {
  623. if(item == MENU_EXIT)
  624. {
  625. menu_destroy(menu)
  626. return PLUGIN_HANDLED
  627. }
  628.  
  629. new data[9], access, callback, szName[64]
  630. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  631.  
  632. copy(send[id], charsmax(send[]), data)
  633. JatekosValaszt(id)
  634.  
  635. menu_destroy(menu)
  636. return PLUGIN_HANDLED
  637. }
  638.  
  639. public JatekosValaszt(id)
  640. {
  641. new txt[128], userID[32]
  642. formatex(txt, charsmax(txt), "\r%s\w%s^nVálassz játékost!", Plugin, Version)
  643. new menu = menu_create(txt, "JatekosValaszt_h")
  644.  
  645. new players[32], pnum
  646. get_players(players, pnum, "c")
  647.  
  648. for(new i; i<pnum; i++)
  649. {
  650. if(!is_user_connected(players[i]))
  651. continue;
  652.  
  653. formatex(userID, charsmax(userID), "%d", get_user_userid(players[i]))
  654. menu_additem(menu, name[players[i]], userID, 0)
  655. }
  656.  
  657. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  658. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  659. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre")
  660. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  661.  
  662. menu_display(id, menu, 0)
  663. return PLUGIN_HANDLED
  664. }
  665.  
  666. public JatekosValaszt_h(id, menu, item)
  667. {
  668. if(item == MENU_EXIT)
  669. {
  670. menu_destroy(menu)
  671. return PLUGIN_HANDLED
  672. }
  673.  
  674. new data[9], access, callback, szName[64]
  675. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  676. new userID = str_to_num(data)
  677. target[id] = find_player("k", userID)
  678.  
  679. if(!is_user_connected(target[id]))
  680. {
  681. ColorChat(id, NORMAL, "^4[%s]^1 Sajnálom, lecsatlakozott akit kiválasztottál!", Prefix)
  682. menu_display(id, menu, 0)
  683. return PLUGIN_HANDLED
  684. }
  685.  
  686. client_cmd(id, "messagemode DARAB");
  687. menu_destroy(menu);
  688. return PLUGIN_HANDLED;
  689. }
  690.  
  691. public Kuldes(id)
  692. {
  693. new txt[128], num
  694. read_args(txt, charsmax(txt))
  695. remove_quotes(txt)
  696.  
  697. if(is_str_num(txt))
  698. {
  699. num = str_to_num(txt)
  700.  
  701. if(equal(send[id], "Arany"))
  702. {
  703. if(arany[id] >= num)
  704. {
  705. arany[target[id]] += num
  706. arany[id] -= num
  707.  
  708. ColorChat(target[id], NORMAL, "^4[%s]^1 Kaptál ^3%d^1 ^4arany^1at!", Prefix, num)
  709. ColorChat(id, NORMAL, "^4[%s]^1 Elküldtél ^3%d^1 ^4arany^1at!", Prefix, num)
  710. Update_SQL(id)
  711. Update_SQL(target[id])
  712. }
  713. else
  714. ColorChat(id, NORMAL, "^4[%s]^1 Nincs elég ^4arany^1ad!", Prefix)
  715. }
  716. else
  717. {
  718. new i = str_to_num(send[id])
  719.  
  720. if(owned[id][i] >= num)
  721. {
  722. owned[target[id]][i] += num
  723. owned[id][i] -= num
  724.  
  725. ColorChat(target[id], NORMAL, "^4[%s]^1 Kaptál ^3%d ^4%s^1-t!", Prefix, num, Skins[i][Name])
  726. ColorChat(id, NORMAL, "^4[%s]^1 Elküldtél ^3%d ^4%s^1-t!", Prefix, num, Skins[i][Name])
  727. Update_SQL(id)
  728. Update_SQL(target[id])
  729. }
  730. else
  731. ColorChat(id, NORMAL, "^4[%s]^1 Nincs ennyi^4%s^1-ed!", Prefix, Skins[i][Name])
  732. }
  733. }
  734. else
  735. ColorChat(id, NORMAL, "^4[%s]^1 A megadott szöveg (%s) nem csak számokat tartalmazott! Érvénytelen!", Prefix, txt)
  736.  
  737. return PLUGIN_CONTINUE;
  738. }
  739.  
  740. public Piac_M(id)
  741. {
  742. new txt[128]
  743. formatex(txt, charsmax(txt), "\r%s\w%s^nPiac", Plugin, Version)
  744. new menu = menu_create(txt, "Piac_h")
  745.  
  746. menu_additem(menu, "Eladás", "", 0)
  747. menu_additem(menu, "Vásárlás", "", 0)
  748.  
  749. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  750. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  751.  
  752. menu_display(id, menu, 0)
  753. return PLUGIN_HANDLED
  754. }
  755.  
  756. public Piac_h(id, menu, item)
  757. {
  758. switch(item)
  759. {
  760. case 0: Eladas_M(id)
  761. case 1: Vasarlas_M(id)
  762. case MENU_EXIT:{
  763. menu_destroy(menu)
  764. return PLUGIN_HANDLED
  765. }
  766. }
  767.  
  768. menu_destroy(menu);
  769. return PLUGIN_HANDLED;
  770. }
  771.  
  772. public Eladas_M(id)
  773. {
  774. new txt[128]
  775. formatex(txt, charsmax(txt), "\r%s\w%s^nPiac eladás", Plugin, Version)
  776. new menu = menu_create(txt, "Eladas_h")
  777.  
  778. if(!Market_Things[id][Stuff])
  779. {
  780. if(Market_Things[id][Put_out] != -1)
  781. {
  782. formatex(txt, charsmax(txt), "%s", Skins[Market_Things[id][Put_out]][Name])
  783. menu_additem(menu, txt, "0", 0)
  784. }
  785. else
  786. menu_additem(menu, "Válaszd ki a tárgyat!", "", 0)
  787.  
  788. formatex(txt, charsmax(txt), "Ár: %d arany", Market_Things[id][Value])
  789. menu_additem(menu, txt, "1", 0)
  790.  
  791. if(Market_Things[id][Value])
  792. menu_additem(menu, "Mehet a Piacra!", "2", 0)
  793. }
  794. else
  795. {
  796. if(Market_Things[id][Value])
  797. menu_additem(menu, "Ajánlat visszavonása", "-1", 0)
  798. }
  799.  
  800. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  801. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  802. menu_display(id, menu, 0)
  803. return PLUGIN_HANDLED
  804. }
  805.  
  806. public Eladas_h(id, menu, item)        
  807. {
  808. if( item == MENU_EXIT )
  809. {
  810. menu_destroy(menu);
  811. return PLUGIN_HANDLED;
  812. }
  813. new data[9], szName[64], access, callback, weapon[32]
  814. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  815. new key = str_to_num(data)
  816.  
  817. switch(key)
  818. {
  819. case -1:
  820. {
  821. Market_Things[id][Value] = 0
  822. Market_Things[id][Stuff] = false
  823. owned[id][Market_Things[id][Put_out]]++
  824. Market_Things[id][Put_out] = -1
  825. }
  826. case 0:
  827. {
  828. TargyValaszt(id)
  829. }
  830. case 1:
  831. {
  832. client_cmd(id, "messagemode ARANY")
  833. }
  834. case 2:
  835. {
  836. if(Market_Things[id][Put_out] != -1)
  837. {
  838. Market_Things[id][Stuff] = true
  839. owned[id][Market_Things[id][Put_out]]--
  840. copy(weapon, charsmax(weapon), weapon_now(id))
  841. if(weapon[0]) weapon_set_default(id, weapon)
  842. ColorChat(0, NORMAL, "^4[%s] ^3%s ^1kirakott egy ^4%s^1-t a piacra ^3%d ^4arany^1ért!", Prefix, name[id], Skins[Market_Things[id][Put_out]][Name], Market_Things[id][Value])
  843. }
  844. else
  845. {
  846. ColorChat(0, NORMAL, "^4[%s] ^1Nem választottál ki semmit!", Prefix)
  847. menu_display(id, menu, 0)
  848. return PLUGIN_HANDLED
  849. }
  850. }
  851. }
  852. menu_destroy(menu)
  853. return PLUGIN_HANDLED
  854. }
  855.  
  856. public Ellenorzes(id)
  857. {
  858. new num, txt[32]
  859. read_args(txt, charsmax(txt))
  860. remove_quotes(txt)
  861.  
  862. num = str_to_num(txt)
  863.  
  864. if(strlen(txt) > 7)
  865. {
  866. client_cmd(id, "messagemode ARANY")
  867. }
  868. else if(num < 500)
  869. {
  870. ColorChat(0, NORMAL, "^4[%s] ^1Nem tudsz eladni ^3500 ^4arany^1 alattt!", Prefix)
  871. Eladas_M(id)
  872. }
  873. else
  874. {
  875. Market_Things[id][Value] = num
  876. Eladas_M(id)
  877. }
  878. }
  879.  
  880. public TargyValaszt(id)
  881. {
  882. new txt[128], num[8]
  883. formatex(txt, charsmax(txt), "\r%s\w%s^nVálaszd ki a tárgyat!", Plugin, Version)
  884. new menu = menu_create(txt, "TargyValaszt_h")
  885.  
  886. for(new i;i<sizeof(Skins);i++)
  887. {
  888. if(owned[id][i] > 0)
  889. {
  890. num_to_str(i, num, charsmax(num))
  891. formatex(txt, charsmax(txt), "%s (%d DB)", Skins[i][Name], owned[id][i])
  892. menu_additem(menu, txt, num, 0)
  893. }
  894. }
  895.  
  896. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  897. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  898. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre")
  899. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  900.  
  901. menu_display(id, menu, 0)
  902. return PLUGIN_HANDLED
  903. }
  904.  
  905. public TargyValaszt_h(id, menu, item)
  906. {
  907. if( item == MENU_EXIT )
  908. {
  909. menu_destroy(menu);
  910. return PLUGIN_HANDLED;
  911. }
  912. new data[9], szName[64], access, callback
  913. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  914. new key = str_to_num(data)
  915.  
  916. Market_Things[id][Put_out] = key
  917. Eladas_M(id)
  918.  
  919. menu_destroy(menu)
  920. return PLUGIN_HANDLED
  921. }
  922.  
  923. public Vasarlas_M(id)
  924. {
  925. new txt[128], userID[32]
  926. formatex(txt, charsmax(txt), "\r%s\w%s^nPiac vásárlás", Plugin, Version)
  927. new menu = menu_create(txt, "Vasarlas_h")
  928.  
  929. new players[32], pnum
  930. get_players(players, pnum, "c")
  931.  
  932. for(new i; i<pnum;i++)
  933. {
  934. if(Market_Things[players[i]][Stuff])
  935. {
  936. formatex(userID, charsmax(userID), "%d", get_user_userid(players[i]))
  937. formatex(txt, charsmax(txt), "%s (Eladó: %s | Ára: %d)", Skins[Market_Things[players[i]][Put_out]][Name], Market_Things[players[i]][Value])
  938. menu_additem(menu, txt, userID, 0)
  939. }
  940. }
  941.  
  942. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  943. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  944. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre")
  945. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  946.  
  947. menu_display(id, menu, 0)
  948. return PLUGIN_HANDLED
  949. }
  950.  
  951. public Vasarlas_h(id, menu, item)
  952. {
  953. if(item == MENU_EXIT)
  954. {
  955. menu_destroy(menu);
  956. return PLUGIN_HANDLED
  957. }
  958. new data[6] ,szName[64],access,callback
  959. new name[32]
  960.  
  961. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
  962. new userID = str_to_num(data)
  963. new userId = find_player("k", userID)
  964.  
  965. if(arany[id] >= Market_Things[userId][Value] && Market_Things[userId][Stuff])
  966. {
  967. Market_Things[userId][Stuff] = false
  968.  
  969. ColorChat(id, NORMAL, "^4[%s] ^1Vettél egy ^3%s^1-t ^4%s^1-től ^3%d ^4arany^1ért!", Prefix, Skins[Market_Things[userId][Put_out]][Name], name[userId], Market_Things[userId][Value])
  970. ColorChat(userID, NORMAL, "^4[%s] ^4%s^1 vett tőled ^3%s^1-t ^3%d ^4arany^1ért!", Prefix, name[id], Skins[Market_Things[userId][Put_out]][Name], Market_Things[userId][Value])
  971. arany[userId] += Market_Things[userId][Value]
  972. arany[id] -= Market_Things[userId][Value]
  973. Market_Things[userId][Value] = 0
  974. owned[id][Market_Things[userId][Put_out]] ++
  975. owned[userId][Market_Things[userId][Put_out]] --
  976. Market_Things[id][Put_out] = -1
  977. Update_SQL(userID)
  978. Update_SQL(id)
  979. }
  980.  
  981. menu_destroy(menu)
  982. return PLUGIN_HANDLED
  983. }
  984.  
  985. /*==========DROPP==========*/
  986. //Jól droppol, az esélyt a plugin elején állítod.
  987. public eDeathMsg()
  988. {
  989. new attacker = read_data(1)
  990.  
  991. if(attacker != read_data(2) && is_user_alive(attacker))
  992. {
  993. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0)
  994. if(read_data(3))
  995. {
  996. new mennyiseg = random_num(100, 200)
  997. arany[attacker] += mennyiseg
  998. show_hudmessage(attacker, "[ +%d Arany ]", mennyiseg)
  999. }
  1000. else
  1001. {
  1002. new mennyiseg = random_num(50, 100)
  1003. arany[attacker] += mennyiseg
  1004. show_hudmessage(attacker, "[ +%d Arany ]", mennyiseg)
  1005. }
  1006.  
  1007. new Float:num = random_float(0.0, 100.0)
  1008. if(num <= KEY_DROP)
  1009. {
  1010. new drp = random_num(0, sizeof(Cases)-1)
  1011. keys[attacker][drp]++
  1012. ColorChat(attacker, NORMAL, "^4[%s] ^1Találtál egy ^3%s^1-t!", Prefix, Cases[drp][KeyName])
  1013. }
  1014. else if(num <= KEY_DROP+CASE_DROP)
  1015. {
  1016. new drp = random_num(0, sizeof(Cases)-1)
  1017. cases[attacker][drp]++
  1018. ColorChat(attacker, NORMAL, "^4[%s] ^1Találtál egy ^3%s^1-t!", Prefix, Cases[drp][CaseName])
  1019. }  
  1020. Update_SQL(attacker)
  1021. }
  1022. return PLUGIN_HANDLED      
  1023. }
  1024.  
  1025. /*==========SKIN CSERE==========*/
  1026. //Nem belenyúlni, mert könnyen összekavarodnak a dolgok!!!!
  1027. public ItemDeploy_Weapon(ent)
  1028. {
  1029. if(ent <=0)
  1030. return HAM_IGNORED;
  1031.  
  1032. new id = get_weapon_owner(ent)
  1033. new wpn[32]; pev(ent, pev_classname, wpn, charsmax(wpn))
  1034. replace(wpn, charsmax(wpn), "weapon_", "")
  1035.  
  1036. for(new i; i<sizeof(Weapons);i++)
  1037. {
  1038. if(chosen[id][i] == 0)
  1039. {
  1040. for(new j; j<sizeof(Default_Skins);j++)
  1041. {
  1042. if(containi(Default_Skins[j][Name], wpn) != -1)
  1043. {
  1044. set_pev(id, pev_viewmodel2, Default_Skins[j][Model])
  1045. return HAM_IGNORED;
  1046. }
  1047. }
  1048. }
  1049. else
  1050. {
  1051. for(new j; j<sizeof(Skins);j++)
  1052. {
  1053. if(containi(Skins[j][Name], wpn) != -1 && chosen[id][i] == j+1)
  1054. {
  1055. set_pev(id, pev_viewmodel2, Skins[j][Model])
  1056. return HAM_IGNORED;
  1057. }
  1058. }
  1059. }
  1060. }
  1061. return HAM_IGNORED;
  1062. }
  1063.  
  1064. public ItemDeploy_Other(ent)
  1065. {
  1066. if(ent <=0)
  1067. return HAM_IGNORED;
  1068.  
  1069. new id = get_weapon_owner(ent)
  1070. new wpn[32]; pev(ent, pev_classname, wpn, charsmax(wpn))
  1071. replace(wpn, charsmax(wpn), "weapon_", "")
  1072.  
  1073. for(new i; i<sizeof(Others);i++)
  1074. {
  1075. for(new j; j<sizeof(Other_Skins);j++)
  1076. {
  1077. if(containi(Other_Skins[j][Name], wpn) != -1)
  1078. {
  1079. set_pev(id, pev_viewmodel2, Other_Skins[j][Model])
  1080. return HAM_IGNORED;
  1081. }
  1082. }
  1083. }
  1084. return HAM_IGNORED;
  1085. }
  1086.  
  1087. /*==========STOCKOK==========*/
  1088. //Nem piszkálni!
  1089. stock weapon_set_default(id, weapon[])
  1090. {
  1091. for(new i; i<sizeof(Weapons);i++)
  1092. {
  1093. if(containi(Weapons[i], weapon) != -1)
  1094. {
  1095. chosen[id][i] = 0
  1096. return 1
  1097. }
  1098. }
  1099. return 0
  1100. }
  1101.  
  1102. stock weapon_now(id)
  1103. {
  1104. new wpn[32]; get_weaponname(get_user_weapon(id), wpn, charsmax(wpn))
  1105. replace(wpn, charsmax(wpn), "weapon_", "")
  1106.  
  1107. for(new i; i<sizeof(Weapons);i++)
  1108. {
  1109. if(chosen[id][i] == Market_Things[id][Put_out]+1 && owned[id][Market_Things[id][Put_out]] < 2)
  1110. return wpn;
  1111. }
  1112.  
  1113. copy(wpn, charsmax(wpn), "")
  1114. return wpn;
  1115. }
  1116.  
  1117. stock weapon_drop(id, num)
  1118. {
  1119. new Float:rarity = random_float(0.0, 100.0)
  1120. new how_rare, count, skins[16]
  1121.  
  1122. if(rarity < 35.0)   how_rare = 0
  1123. else if(rarity >= 35.0 && rarity < 50.0) how_rare = 1
  1124. else if(rarity >= 50.0 && rarity < 65.0) how_rare = 2
  1125. else if(rarity >= 65.0 && rarity < 80.0) how_rare = 3
  1126. else if(rarity >= 80.0 && rarity < 92.5) how_rare = 4
  1127. else if(rarity >= 92.5 && rarity < 97.5) how_rare = 5
  1128. else if(rarity >= 97.5 && rarity <= 100.0) how_rare = 6
  1129.  
  1130. for(new i; i<sizeof(Skins);i++)
  1131. {
  1132. if(Skins[i][Rarity] == how_rare && Skins[i][Drop_from] == num)
  1133. {
  1134. skins[count] = i
  1135. count++
  1136. }
  1137. }
  1138.  
  1139. new dropped = random_num(0, count)
  1140.  
  1141. owned[id][skins[dropped]]++
  1142. ColorChat(id, NORMAL, "^4[%s]^1 Egy ^3%s ^1skint nyitottál!", Prefix, Skins[skins[dropped]][Name])
  1143. }
  1144. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  1145. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  1146. */


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CS Go MOD SQL
HozzászólásElküldve: 2016.05.10. 22:52 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
  1. "127.0.0.1", // ip, debian alatt
  2. "username", // felhasználó
  3. "password", // jelszó
  4. "db" // adatbázis

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CS Go MOD SQL
HozzászólásElküldve: 2016.05.11. 14:17 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
theglorious írta:
  1. "127.0.0.1", // ip, debian alatt
  2. "username", // felhasználó
  3. "password", // jelszó
  4. "db" // adatbázis

utána phpmyadminba mit csináljak?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CS Go MOD SQL
HozzászólásElküldve: 2016.05.11. 14:41 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
titkos írta:
theglorious írta:
  1. "127.0.0.1", // ip, debian alatt
  2. "username", // felhasználó
  3. "password", // jelszó
  4. "db" // adatbázis

utána phpmyadminba mit csináljak?

Csinálsz egy adatbázist, jobb esetben a pluginod megcsinálja a táblákat, ha nem akkor kézileg kell.
Off Topic
ez a téma nagyon nem amxx...

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole