hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.24. 22:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 189 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 189 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: open game panel kf mutators
HozzászólásElküldve: 2017.03.14. 08:48 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
üdv.

a ogpnél h lehet müködésre birni a mutatorokat?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: open game panel kf mutators
HozzászólásElküldve: 2017.03.14. 15:00 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Ugy mint nem ogpnel. Vagy inditosorba rakod(Extra parameterek) a mutatort vagy KillingFloor.ini-be.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: open game panel kf mutators
HozzászólásElküldve: 2017.03.14. 15:49 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
rendbe.

1 kérdésem lenne még extra paraméternél
  1. ?Mutator=MutKillMessage.MutKillMessage

a beirt igy néz ki viszont nem látom h müködne tipp?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: open game panel kf mutators
HozzászólásElküldve: 2017.03.14. 17:30 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
KF-nek van alapbol webadminja ha aktivaltad KillingFloor.ini-be. Ott kell alitgatni a mutatorokat van amelyik magatol intezkedik de eggy eggy mutatort te kell aktivald.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: open game panel kf mutators
HozzászólásElküldve: 2017.03.14. 19:30 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
oké ránézek holnapi nap ma már nincs eröm hozzá azért köszönöm

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole