hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.06. 05:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 522 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 522 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Segítség kérése modellezéshez.
HozzászólásElküldve: 2017.07.24. 13:36 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.11. 14:21
Hozzászólások: 215
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni a HL Model Viewer-hez, vagy a MilkShape 3D-hez. Problémám az lenne, hogy szükségem lenne 1 skinre a textúrázás miatt, azonban ezt a skint sehol nem találom olyan formában, ami nekem jó volna. Ezért elhatároztam, hogy egy textúra (.bmp fájl) segítségével, valahogy megcsinálom ezt a skint. Nem tudom esetleg, hogy ez megoldható e. Decompiláltam a MilkShape 3D-vel is a mdl-t, és a HL Model Viewer-rel is. Átírtam a QC, és SMD fájlokat is. Azonban a fegyveren még mindig ugyan azok a textúrák találhatóak, és folyton csak a régi QC fájlt olvassa be, a módosítottat nem. AKi esetleg segítene, annak nagyon meghálálnám.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segítség kérése modellezéshez.
HozzászólásElküldve: 2017.07.26. 20:12 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 23:08
Hozzászólások: 155
CoopCola írta:
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni a HL Model Viewer-hez, vagy a MilkShape 3D-hez. Problémám az lenne, hogy szükségem lenne 1 skinre a textúrázás miatt, azonban ezt a skint sehol nem találom olyan formában, ami nekem jó volna. Ezért elhatároztam, hogy egy textúra (.bmp fájl) segítségével, valahogy megcsinálom ezt a skint. Nem tudom esetleg, hogy ez megoldható e. Decompiláltam a MilkShape 3D-vel is a mdl-t, és a HL Model Viewer-rel is. Átírtam a QC, és SMD fájlokat is. Azonban a fegyveren még mindig ugyan azok a textúrák találhatóak, és folyton csak a régi QC fájlt olvassa be, a módosítottat nem. AKi esetleg segítene, annak nagyon meghálálnám.


Nem értem. Miért nem adod hozzá HLMV-el? :?

_________________
Túl sokan akarnak túl sok mindenről beszélni, és közben semmit sem tudnak.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amiből sosem kerülünk ki élve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole