hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.23. 19:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 143 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 142 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 28 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.30. 11:32 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2018.06.07. 11:36
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Szia, Milkshape 3D letöltöd
Modelt decompiler qc filét szerkeszted a melyik animáció nál akarod a fegyver hangot le cserélni ott létre hozol 1 Eventet
Qc file compiler és kész


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.30. 17:37 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Nem tudom, hogy még esedékes-e, meghogy valaki leírta-e, de épp ezzel foglalkoztam most, így leírom én mit használok:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new const hang[] = "weapons/ak47-1.wav"

public plugin_init()
{
      register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")   
}

public plugin_precache()
   engfunc(EngFunc_PrecacheSound, hang)

public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
   if (!is_user_connected(invoker))
      return FMRES_IGNORED   
   if(get_user_weapon(invoker) != CSW_M4A1)
      return FMRES_IGNORED
   
   engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
      
   emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, hang, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
   
   return FMRES_SUPERCEDE
}


Ez az m4a1 hang cseréje ak47-re. Persze működik ez saját hangokkal is :D

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.30. 17:40 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.11.11. 23:38
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Vieni írta:
Nem tudom, hogy még esedékes-e, meghogy valaki leírta-e, de épp ezzel foglalkoztam most, így leírom én mit használok:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new const hang[] = "weapons/ak47-1.wav"

public plugin_init()
{
      register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")   
}

public plugin_precache()
   engfunc(EngFunc_PrecacheSound, hang)

public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
   if (!is_user_connected(invoker))
      return FMRES_IGNORED   
   if(get_user_weapon(invoker) != CSW_M4A1)
      return FMRES_IGNORED
   
   engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
      
   emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, hang, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
   
   return FMRES_SUPERCEDE
}


Ez az m4a1 hang cseréje ak47-re. Persze működik ez saját hangokkal is :D



Érdekes, na és hogyan lehetne bővíteni tovább? Illetve hogyan lehetne egyszerre több fegyver hangját is megváltoztatni?:)

_________________
Kép

:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.30. 17:54 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
[K]eNu* írta:
Vieni írta:
Nem tudom, hogy még esedékes-e, meghogy valaki leírta-e, de épp ezzel foglalkoztam most, így leírom én mit használok:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new const hang[] = "weapons/ak47-1.wav"

public plugin_init()
{
      register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")   
}

public plugin_precache()
   engfunc(EngFunc_PrecacheSound, hang)

public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
   if (!is_user_connected(invoker))
      return FMRES_IGNORED   
   if(get_user_weapon(invoker) != CSW_M4A1)
      return FMRES_IGNORED
   
   engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
      
   emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, hang, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
   
   return FMRES_SUPERCEDE
}


Ez az m4a1 hang cseréje ak47-re. Persze működik ez saját hangokkal is :D



Érdekes, na és hogyan lehetne bővíteni tovább? Illetve hogyan lehetne egyszerre több fegyver hangját is megváltoztatni?:)


Egy ilyet hoztam össze most gyorsan :D
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

#define MAXWEAPONS 2

new ak47[33], m4a1[33]

new const hangok[][MAXWEAPONS][] =
{
{"weapons/ak47-1.wav","weapons/m4a1_unsil-1.wav"},
{"weapons/ak47-2.wav","weapons/m4a1_unsil-2.wav"}
}

public plugin_init()
{
      register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")   
      register_clcmd("say 1.ak", "Ev_ak471")
      register_clcmd("say 2.ak", "Ev_ak472")
      register_clcmd("say 1.m4", "Ev_m4a11")
      register_clcmd("say 2.m4", "Ev_m4a12")
}

public Ev_ak471(id)
   ak47[id] = 0
   
public Ev_ak472(id)
   ak47[id] = 1
   
public Ev_m4a11(id)
   m4a1[id] = 0
   
public Ev_m4a12(id)
   m4a1[id] = 1

public plugin_precache()
   for(new ik; ik<sizeof(hangok); ik++)
      for(new i; i<sizeof(hangok); i++)
         engfunc(EngFunc_PrecacheSound, hangok[i][ik])

public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
   if (!is_user_connected(invoker))
      return FMRES_IGNORED   
      
   
/*M4a1*/if(get_user_weapon(invoker) == CSW_M4A1)
   {
      engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
      
      emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, hangok[1][m4a1[invoker]], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
   }
/*Ak47*/else if(get_user_weapon(invoker) == CSW_AK47)
   {
      engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
      
      emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, hangok[0][ak47[invoker]], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
   }
   else
      return FMRES_IGNORED
      
   return FMRES_SUPERCEDE
}

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.30. 18:27 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.11.11. 23:38
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Vieni írta:
[K]eNu* írta:
Vieni írta:
Nem tudom, hogy még esedékes-e, meghogy valaki leírta-e, de épp ezzel foglalkoztam most, így leírom én mit használok:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new const hang[] = "weapons/ak47-1.wav"

public plugin_init()
{
      register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")   
}

public plugin_precache()
   engfunc(EngFunc_PrecacheSound, hang)

public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
   if (!is_user_connected(invoker))
      return FMRES_IGNORED   
   if(get_user_weapon(invoker) != CSW_M4A1)
      return FMRES_IGNORED
   
   engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
      
   emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, hang, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
   
   return FMRES_SUPERCEDE
}


Ez az m4a1 hang cseréje ak47-re. Persze működik ez saját hangokkal is :D



Érdekes, na és hogyan lehetne bővíteni tovább? Illetve hogyan lehetne egyszerre több fegyver hangját is megváltoztatni?:)


Egy ilyet hoztam össze most gyorsan :D
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

#define MAXWEAPONS 2

new ak47[33], m4a1[33]

new const hangok[][MAXWEAPONS][] =
{
{"weapons/ak47-1.wav","weapons/m4a1_unsil-1.wav"},
{"weapons/ak47-2.wav","weapons/m4a1_unsil-2.wav"}
}

public plugin_init()
{
      register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")   
      register_clcmd("say 1.ak", "Ev_ak471")
      register_clcmd("say 2.ak", "Ev_ak472")
      register_clcmd("say 1.m4", "Ev_m4a11")
      register_clcmd("say 2.m4", "Ev_m4a12")
}

public Ev_ak471(id)
   ak47[id] = 0
   
public Ev_ak472(id)
   ak47[id] = 1
   
public Ev_m4a11(id)
   m4a1[id] = 0
   
public Ev_m4a12(id)
   m4a1[id] = 1

public plugin_precache()
   for(new ik; ik<sizeof(hangok); ik++)
      for(new i; i<sizeof(hangok); i++)
         engfunc(EngFunc_PrecacheSound, hangok[i][ik])

public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
   if (!is_user_connected(invoker))
      return FMRES_IGNORED   
      
   
/*M4a1*/if(get_user_weapon(invoker) == CSW_M4A1)
   {
      engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
      
      emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, hangok[1][m4a1[invoker]], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
   }
/*Ak47*/else if(get_user_weapon(invoker) == CSW_AK47)
   {
      engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
      
      emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, hangok[0][ak47[invoker]], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
   }
   else
      return FMRES_IGNORED
      
   return FMRES_SUPERCEDE
}



Jól néz ki! Gratulálok, le is mentem hátha hasznát veszem:)

_________________
Kép

:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.30. 20:01 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
[profil][K]eNu*[/profil]
Upsz egy kicsit elírtam:
Kód:
hangok[0][ak47[invoker]]
--->
hangok[1][ak47[invoker]]
----------------------------
hangok[1][m4a1[invoker]]
--->
hangok[0][m4a1[invoker]]


Így cserélik ki egymás hangját :D

Edit:

Kód:
for(new ik; ik<sizeof(hangok); ik++)
--->
for(new ik; ik<MAXWEAPONS; ik++)

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Vieni 2018.07.01. 18:06-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.30. 22:01 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Én egészen más hogyan csináltam és nem panaszkodom ellég szuper lett...

De ügye az m4a1 hantompitó részére is gondoltatok ?

Avagy nincs löszer után ne menjen a hang ?

Az a baj hogy a fegyver hangoknál sok a tény és a tényező és én véleményem allapján mind2 -re küllönösen oda kell figyelni.

Én mikor belle kezdtem a fegyver hang lecserélésébe kezdőként vagy 30x újra kellet kezdenem.

Nem egyszerű lecserélni de megéri a végeredményében ...

_________________
(Zeus)Pogibanane :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.30. 23:07 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
pogibanane írta:
Én egészen más hogyan csináltam és nem panaszkodom ellég szuper lett...

De ügye az m4a1 hantompitó részére is gondoltatok ?

Avagy nincs löszer után ne menjen a hang ?

Az a baj hogy a fegyver hangoknál sok a tény és a tényező és én véleményem allapján mind2 -re küllönösen oda kell figyelni.

Én mikor belle kezdtem a fegyver hang lecserélésébe kezdőként vagy 30x újra kellet kezdenem.

Nem egyszerű lecserélni de megéri a végeredményében ...


Nincs lőszer után nem megy a hang, legalábbis eddig nem tűnt fel.
Ezzel pedig megoldható a hangtompító(igaz még egyszer nem használtam):
Kód:
if(cs_get_weapon_silen(id))

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 28 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole