hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 218 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 217 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 28 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.09. 18:40 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Valahogy lelehet cserélni az 1.6 szervernek az alap lövés hangját?

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.09. 18:46 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Shadow -.- írta:
Valahogy lelehet cserélni az 1.6 szervernek az alap lövés hangját?


Lecserélni nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.09. 19:13 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
Cseréről én sem tudok, de el tudod némítani és létre tudsz hozni helyette egy másikat.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.09. 20:52 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
és azt hogy ?

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.10. 10:34 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
Ha jól emlékeszem hookolni kell az elsődleges támadás eseményét. Ezt pontosan nem tudom én sem. Nem használta még saját kútfőből, de a CSOs kiegészítők nagy része is ezen az alapon működik.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.10. 12:34 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2018.06.07. 11:36
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Ez lejátssza a hang.wav hangot minden lövésnél:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.     register_plugin( "", "1.0", "Fulco" );
  7.    
  8.     register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart", 0 );
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache( ) { precache_sound( "hang/hang.wav" ); }
  12.  
  13. public fw_CmdStart( iId, iHandle, iSeed )
  14. {
  15.     if ( !is_user_alive( iId ) ) return FMRES_IGNORED;
  16.    
  17.     new iButton = get_uc( iHandle, UC_Buttons );
  18.    
  19.     if ( iButton & IN_ATTACK )
  20.     {
  21.         client_cmd( iId, "spk hang/hang.wav" );
  22.         iButton &= ~IN_ATTACK;
  23.         set_uc( iHandle, UC_Buttons, iButton );
  24.        
  25.         return FMRES_HANDLED;
  26.     }
  27.     return FMRES_IGNORED;
  28. }


Ha pedig az kell, hogy minden fegyver lövés hangja ugyanaz legyen akkor tessék ez:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.     register_plugin( "", "1.0", "Fulco" );
  7.    
  8.     register_forward( FM_EmitSound, "fw_EmitSound" );
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache( ) { precache_sound( "hang/hang.wav" ); }
  12.  
  13. public fw_EmitSound( iId, iChannel, sSample[ ] )
  14. {
  15.     if ( !is_user_alive( iId ) ) return FMRES_IGNORED;
  16.    
  17.     emit_sound( iId, CHAN_WEAPON, "hang/hang.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
  18.    
  19.     return FMRES_SUPERCEDE;
  20. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.10. 13:43 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Fulco írta:
Ez lejátssza a hang.wav hangot minden lövésnél:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.     register_plugin( "", "1.0", "Fulco" );
  7.    
  8.     register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart", 0 );
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache( ) { precache_sound( "hang/hang.wav" ); }
  12.  
  13. public fw_CmdStart( iId, iHandle, iSeed )
  14. {
  15.     if ( !is_user_alive( iId ) ) return FMRES_IGNORED;
  16.    
  17.     new iButton = get_uc( iHandle, UC_Buttons );
  18.    
  19.     if ( iButton & IN_ATTACK )
  20.     {
  21.         client_cmd( iId, "spk hang/hang.wav" );
  22.         iButton &= ~IN_ATTACK;
  23.         set_uc( iHandle, UC_Buttons, iButton );
  24.        
  25.         return FMRES_HANDLED;
  26.     }
  27.     return FMRES_IGNORED;
  28. }


Ha pedig az kell, hogy minden fegyver lövés hangja ugyanaz legyen akkor tessék ez:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.     register_plugin( "", "1.0", "Fulco" );
  7.    
  8.     register_forward( FM_EmitSound, "fw_EmitSound" );
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache( ) { precache_sound( "hang/hang.wav" ); }
  12.  
  13. public fw_EmitSound( iId, iChannel, sSample[ ] )
  14. {
  15.     if ( !is_user_alive( iId ) ) return FMRES_IGNORED;
  16.    
  17.     emit_sound( iId, CHAN_WEAPON, "hang/hang.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
  18.    
  19.     return FMRES_SUPERCEDE;
  20. }


Az egy dolog, hogy lejátsza, ha az alap hang is megmarad.

Megj: A most bemásolt szöveg emlékeztet egy ugyanilyen topic-nál adott válaszra, ahol szintén megcáfoltam ezt. Sajnos addig nem görgettél le.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.21. 01:41 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Természetesen igen lelehet cserélni a fegyver hangokat is teljes mértékben.

Tegyük fel m4a1 fegyvert jelen esettben.

Ügye bár ennek 4 lövés hangzása van van egy mikor hang tompítos, van lőszer nincs lőszer és amikor nincs hang topító, van lőszer nincs lőszer...

Összesen 2 szervert ismertem kiknél teljesen le volt cserélve.

Az egyik az a saját szerverem volt a másik meg egy török szerver, melyet egészen irigylek :D

És hogy a választ is teljesen egyszerűen megadjam IGEN LELEHET cserélni a FEGYVER HANGOKAT is..

Természetesen majd egyszer publikálom ha még nem lesz megosztva...

_________________
(Zeus)Pogibanane :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.21. 01:58 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
pogibanane írta:
Természetesen igen lelehet cserélni a fegyver hangokat is teljes mértékben.

Tegyük fel m4a1 fegyvert jelen esettben.

Ügye bár ennek 4 lövés hangzása van van egy mikor hang tompítos, van lőszer nincs lőszer és amikor nincs hang topító, van lőszer nincs lőszer...

Összesen 2 szervert ismertem kiknél teljesen le volt cserélve.

Az egyik az a saját szerverem volt a másik meg egy török szerver, melyet egészen irigylek :D

És hogy a választ is teljesen egyszerűen megadjam IGEN LELEHET cserélni a FEGYVER HANGOKAT is..

Természetesen majd egyszer publikálom ha még nem lesz megosztva...


Pluginnal természetesen le lehet, de azt én nem cserének nevezném.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
HozzászólásElküldve: 2018.06.21. 02:09 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Pika írta:
pogibanane írta:
Természetesen igen lelehet cserélni a fegyver hangokat is teljes mértékben.

Tegyük fel m4a1 fegyvert jelen esettben.

Ügye bár ennek 4 lövés hangzása van van egy mikor hang tompítos, van lőszer nincs lőszer és amikor nincs hang topító, van lőszer nincs lőszer...

Összesen 2 szervert ismertem kiknél teljesen le volt cserélve.

Az egyik az a saját szerverem volt a másik meg egy török szerver, melyet egészen irigylek :D

És hogy a választ is teljesen egyszerűen megadjam IGEN LELEHET cserélni a FEGYVER HANGOKAT is..

Természetesen majd egyszer publikálom ha még nem lesz megosztva...


Pluginnal természetesen le lehet, de azt én nem cserének nevezném.



Természetesen ha úgy gondolod hogy az allap hangokat akkár fixen törölhetik és ezt te nem nevezed fegyver hang cserének... Akkor nevezük inkább más hangnak ...
Mellesleg én nem azért írtam ide hogy veszekedjek csak natur más hangzás és kész....

De a végén idézem az egyik havert "CS1.6 -ból soha nem lehet fixen CS:GO."

_________________
(Zeus)Pogibanane :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 28 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole