hlmod.hu
https://hlmod.hu/

1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=18&t=29050
Oldal: 1 / 3

Szerző:  Shadow -.- [ 2018.06.09. 18:40 ]
Hozzászólás témája:  1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

Valahogy lelehet cserélni az 1.6 szervernek az alap lövés hangját?

Szerző:  Pika [ 2018.06.09. 18:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

Shadow -.- írta:
Valahogy lelehet cserélni az 1.6 szervernek az alap lövés hangját?


Lecserélni nem.

Szerző:  JohanCorn [ 2018.06.09. 19:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

Cseréről én sem tudok, de el tudod némítani és létre tudsz hozni helyette egy másikat.

Szerző:  Shadow -.- [ 2018.06.09. 20:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

és azt hogy ?

Szerző:  JohanCorn [ 2018.06.10. 10:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

Ha jól emlékeszem hookolni kell az elsődleges támadás eseményét. Ezt pontosan nem tudom én sem. Nem használta még saját kútfőből, de a CSOs kiegészítők nagy része is ezen az alapon működik.

Szerző:  Fulco [ 2018.06.10. 12:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

Ez lejátssza a hang.wav hangot minden lövésnél:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.     register_plugin( "", "1.0", "Fulco" );
  7.    
  8.     register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart", 0 );
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache( ) { precache_sound( "hang/hang.wav" ); }
  12.  
  13. public fw_CmdStart( iId, iHandle, iSeed )
  14. {
  15.     if ( !is_user_alive( iId ) ) return FMRES_IGNORED;
  16.    
  17.     new iButton = get_uc( iHandle, UC_Buttons );
  18.    
  19.     if ( iButton & IN_ATTACK )
  20.     {
  21.         client_cmd( iId, "spk hang/hang.wav" );
  22.         iButton &= ~IN_ATTACK;
  23.         set_uc( iHandle, UC_Buttons, iButton );
  24.        
  25.         return FMRES_HANDLED;
  26.     }
  27.     return FMRES_IGNORED;
  28. }


Ha pedig az kell, hogy minden fegyver lövés hangja ugyanaz legyen akkor tessék ez:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.     register_plugin( "", "1.0", "Fulco" );
  7.    
  8.     register_forward( FM_EmitSound, "fw_EmitSound" );
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache( ) { precache_sound( "hang/hang.wav" ); }
  12.  
  13. public fw_EmitSound( iId, iChannel, sSample[ ] )
  14. {
  15.     if ( !is_user_alive( iId ) ) return FMRES_IGNORED;
  16.    
  17.     emit_sound( iId, CHAN_WEAPON, "hang/hang.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
  18.    
  19.     return FMRES_SUPERCEDE;
  20. }

Szerző:  Pika [ 2018.06.10. 13:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

Fulco írta:
Ez lejátssza a hang.wav hangot minden lövésnél:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.     register_plugin( "", "1.0", "Fulco" );
  7.    
  8.     register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart", 0 );
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache( ) { precache_sound( "hang/hang.wav" ); }
  12.  
  13. public fw_CmdStart( iId, iHandle, iSeed )
  14. {
  15.     if ( !is_user_alive( iId ) ) return FMRES_IGNORED;
  16.    
  17.     new iButton = get_uc( iHandle, UC_Buttons );
  18.    
  19.     if ( iButton & IN_ATTACK )
  20.     {
  21.         client_cmd( iId, "spk hang/hang.wav" );
  22.         iButton &= ~IN_ATTACK;
  23.         set_uc( iHandle, UC_Buttons, iButton );
  24.        
  25.         return FMRES_HANDLED;
  26.     }
  27.     return FMRES_IGNORED;
  28. }


Ha pedig az kell, hogy minden fegyver lövés hangja ugyanaz legyen akkor tessék ez:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.     register_plugin( "", "1.0", "Fulco" );
  7.    
  8.     register_forward( FM_EmitSound, "fw_EmitSound" );
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache( ) { precache_sound( "hang/hang.wav" ); }
  12.  
  13. public fw_EmitSound( iId, iChannel, sSample[ ] )
  14. {
  15.     if ( !is_user_alive( iId ) ) return FMRES_IGNORED;
  16.    
  17.     emit_sound( iId, CHAN_WEAPON, "hang/hang.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
  18.    
  19.     return FMRES_SUPERCEDE;
  20. }


Az egy dolog, hogy lejátsza, ha az alap hang is megmarad.

Megj: A most bemásolt szöveg emlékeztet egy ugyanilyen topic-nál adott válaszra, ahol szintén megcáfoltam ezt. Sajnos addig nem görgettél le.

Szerző:  pogibanane [ 2018.06.21. 01:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

Természetesen igen lelehet cserélni a fegyver hangokat is teljes mértékben.

Tegyük fel m4a1 fegyvert jelen esettben.

Ügye bár ennek 4 lövés hangzása van van egy mikor hang tompítos, van lőszer nincs lőszer és amikor nincs hang topító, van lőszer nincs lőszer...

Összesen 2 szervert ismertem kiknél teljesen le volt cserélve.

Az egyik az a saját szerverem volt a másik meg egy török szerver, melyet egészen irigylek :D

És hogy a választ is teljesen egyszerűen megadjam IGEN LELEHET cserélni a FEGYVER HANGOKAT is..

Természetesen majd egyszer publikálom ha még nem lesz megosztva...

Szerző:  Pika [ 2018.06.21. 01:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

pogibanane írta:
Természetesen igen lelehet cserélni a fegyver hangokat is teljes mértékben.

Tegyük fel m4a1 fegyvert jelen esettben.

Ügye bár ennek 4 lövés hangzása van van egy mikor hang tompítos, van lőszer nincs lőszer és amikor nincs hang topító, van lőszer nincs lőszer...

Összesen 2 szervert ismertem kiknél teljesen le volt cserélve.

Az egyik az a saját szerverem volt a másik meg egy török szerver, melyet egészen irigylek :D

És hogy a választ is teljesen egyszerűen megadjam IGEN LELEHET cserélni a FEGYVER HANGOKAT is..

Természetesen majd egyszer publikálom ha még nem lesz megosztva...


Pluginnal természetesen le lehet, de azt én nem cserének nevezném.

Szerző:  pogibanane [ 2018.06.21. 02:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: 1.6 - Fegyver hang csere. (CSGO).

Pika írta:
pogibanane írta:
Természetesen igen lelehet cserélni a fegyver hangokat is teljes mértékben.

Tegyük fel m4a1 fegyvert jelen esettben.

Ügye bár ennek 4 lövés hangzása van van egy mikor hang tompítos, van lőszer nincs lőszer és amikor nincs hang topító, van lőszer nincs lőszer...

Összesen 2 szervert ismertem kiknél teljesen le volt cserélve.

Az egyik az a saját szerverem volt a másik meg egy török szerver, melyet egészen irigylek :D

És hogy a választ is teljesen egyszerűen megadjam IGEN LELEHET cserélni a FEGYVER HANGOKAT is..

Természetesen majd egyszer publikálom ha még nem lesz megosztva...


Pluginnal természetesen le lehet, de azt én nem cserének nevezném.



Természetesen ha úgy gondolod hogy az allap hangokat akkár fixen törölhetik és ezt te nem nevezed fegyver hang cserének... Akkor nevezük inkább más hangnak ...
Mellesleg én nem azért írtam ide hogy veszekedjek csak natur más hangzás és kész....

De a végén idézem az egyik havert "CS1.6 -ból soha nem lehet fixen CS:GO."

Oldal: 1 / 3 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/