hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=18&t=30000
Oldal: 1 / 1

Szerző:  regener [ 2019.08.18. 12:01 ]
Hozzászólás témája:  Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük

Van bárkinek ötlete hogy tudnám elérni azt, hogy ne kelljen minden egyes skinnel felsorolni az összes táska kinézetet egyesével?

Hiába adom meg a texturegroup után a valami.bmp nevét hogy csak azt írja felül, nem működik, csak így felsorolva megy mert az első nevét nézi fixen... Így pedig 34 skin van ami ha jól tudom már a 32-es limiten felül kifagyáshoz vezet és így még csak 1 modell 2 skinjét használtam a 15 táskával (+alap), amikor 4 modell van és mindhez akarok vagy 3-4 kinézetet legalább.

Tehát a kérdés, hogy használjak több texturegroupot hogy azok működjenek is?
Kép

Ez pedig ahoz vezet hogy elveszek az indexelésben majd az egyre több szám miatt

Szerző:  regener [ 2019.08.18. 21:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük

Megoldva:
A bevitt body és bodygroupok szerint kell táblázatba rendezve megadni a textúrákat, sok meló de működik.

Kép

Szerző:  JohanCorn [ 2019.08.18. 22:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük

Nem pontosan így, de ez az információ részben hasznos volt a számomra is.

Szerző:  regener [ 2019.08.18. 23:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük

Szivesen olvasok másik megoldást is :D

Igaz már megcsináltam excelben az index táblát, csak győzni kell plugint írni hozzá... :D

Szerző:  regener [ 2020.04.29. 10:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bodygroup, texturegroup és a küzdelem velük

Ha valakinek van másfajta ötlete ne tartsa magában :D

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/